Håkon Vold-Johansen

Håkon Vold-Johansen holder til i Gran

Siste vurderinger av Håkon Vold-Johansen

Hyggelig, rask og dyktig

Tannlege: Håkon Vold-Johansen Skrevet

Han er veldig hyggelig, dyktig tannlege som er rask og effektiv i sine behandlinger. Kan absolutt anbefale!

Faglig dyktig, rolig og vennlig

Tannlege: Håkon Vold-Johansen Skrevet

Har hatt Vold-Johansen som tannlege siden han begynte praksis på Gran. Jeg har dessverre en historikk med både dårlige tenner og tidligere dårlig behandling. Det var mye å rydde opp i, og jeg er utrolig glad for at nettopp Vold-Johansen tok saken. Han er utrolig dyktig faglig. Er ærlig og direkte, men også oppriktig opptatt av at pasienten slapper av og har det så bra som det er mulig å ha det i en tannlegestol. Anbefales varmt.

Helt topp!

Tannlege: Håkon Vold-Johansen Skrevet

Jeg grudde meg veldig til å gå til tannlege. Han var rolig, forklarte nøye og viste med å la meg holde speil selv når han snakket om ting. På den måten var det lett å fokusere på det han sa og dermed ikke være engstelig. Han virker veldig god og profesjonell i faget sitt, samtidig veldig hyggelig. Eneste ulempen er at han ikke har plass til så mange flere på lista si, så man er heldig om man får time hos han :-)

Flinkeste tannlegen jeg har hatt 👍🏼

Tannlege: Håkon Vold-Johansen Skrevet

Fra og ha tannlegeskrekk (å da mener jeg SKREKK ) til å bare grue meg , er det du som skal ha takka for det Haakon !
Rolig , tar hensyn og ærlighet det er noe jeg setter pris på
Tvers igjennom flink !!

dyktig og rask !

Tannlege: Håkon Vold-Johansen Skrevet

veldig rask service.. tok to skader samtidig tok halv pris på skade nr to .. fikk følelsen av at han var dyktig i faget å kunne sine saker .. anbefales på det sterkeste