Fokus Tannlegene

Vestregata 42 9008 Tromsø
Fokus Tannlegene holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Fokus Tannlegene

Dyktig og effektiv tannlege.

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Jeg har vært hos Urd flere ganger til undersøkelse og behandling. Hun er veldig god på informasjon og instrumentbruk. Jeg føler meg trygg i stolen. Hun er lett på hånden både med bedøvelse og annen behandling. Jeg er veldig fornøyd og kan absolutt anbefale henne.

Utrolig grei

Tannlege: Kristin Camilla Olsen Skrevet

Hun er veldig dyktig og snakker masse. Kjempehyggelig og koselig. Anbefaler denne tannlegen fordi hun er så grei

Svært dyktig tannlege

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Jeg har vært kunde hos Urd i flere år, og er alltid 100% fornøyd. En meget dyktig tannlege og hyggelig person, som gjør at man "gleder" seg til å gå til behandling. Anbefales!

Utrolig dyktig tannlege!

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Utrolig flink tannlege med mye empati. Hun lytter, svarer, informerer og er betryggende i sin adferd. Er veldig forsiktig når hun setter bedøvelse og jeg kjente ikke stikket i det hele tatt. Anbefales til alle og spesielt om du blir urolig av tannlegebesøk.

Jeg tar gladelig fly fra Oslo for å gå til denne tannlegen!

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger i Tromsø og, for den del, over hele landet. Hvis du tilfeldigvis har tannlegeskrekk så er hun ideell. Jeg har ikke én eneste gang kjent bedøvelses-sprøytene hun setter. Hun er oppmerksom på hvordan jeg har det der jeg sitter med munnen full av instrumenter og er rolig, behagelig og tar hensyn. Resultatene snakker for seg selv. Hver eneste gang blir jobben gjort grundig og resultatet av behandlingen varer lenge! Hun er like opptatt av perfeksjon i resultat som i estetikk og gir gode råd om hva jeg kan gjøre for å bedre min egen tannhelse. Disse rådene følger jeg med godt resultat. Hun har dessuten aldri hastverk med å bli ferdig. Prisene, som jeg har sammenlignet med andre tannleger både i Oslo og Bergen og andre steder i landet, er mer enn rettferdige. Husk at det er viktig hvor solid jobben er gjort og hvor lenge resultatet varer og at det ikke er noen fordel å betale mindre hos en annen tannlege for så å måtte komme tilbake kort tid senere og gjøre alt på nytt. Det har jeg opplevd nok mange ganger. Aldri igjen. Jeg tar fly til Tromsø for å gå til Urd Lilleng hvor enn jeg måtte bo. Kunne ikke anbefale henne mere!