Urd Lilleng

Urd Lilleng er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Urd Lilleng

Best i Tromsø

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Kurerer tannlegeskrekk, god på å sette bedøvelse, tydelig og konkret. Gjør godt arbeid og er hyggelig.

Kan anbefales!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Kan absolutt anbefale Urd Lilleng! Har hatt noen timer og er veldig fornøyd!

God informasjon og god oppfølging både før / under / etter behandling. Her føler man seg godt tatt vare på som pasient.

Dreven dame som ikke slurver med detaljene

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Som erfaren allmennlege vet jeg at det å hjelpe mange pasienter per dag og samtidig sikre at hver og en får god og personlig hjelp er en kunst Urd Lilleng mestrer den kunsten.

Behagelig og effektig undersøkelse, god og nyttig informasjon underveis, delikate lokaler og en god tone med assistenten gjorde at jeg slappet godt av og følte at jeg virkelg var i de beste hender.

Her er hver detalj gjennomtenkt og kvaliteten ypperlig.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd gjorde tannlegebesøket til en trygg og god opplevelse for meg. Hun er rolig, tar hensyn og gir gode råd. Har du tannlegeskrekk er hun absolutt å anbefale!

Veldig hyggelig og imøtekommende, virker grunndig og flink

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Flink tannlege, som tar godt imot og forklarer hva som skal gjøres. Opplevde dog en litt hårdhent behandling som var ganske vond både før og etter. Mulig det var nødvendig, men har aldri opplevd det så ille hos andre tannleger tidligere. Men resultatet virker bra.

Svært fornøyd!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

For ei med moderat sprøyteskrekk og et generelt forhøyet angstnivå så er tannlegen aldri noe å se frem til. Fikk et godt inntrykk fra første gang jeg var innom for å bestille time, og jeg følte at mine bekymringer ble hørt og tatt hensyn til, noe som er viktig for meg.

Behandlingen var svært godt tilrettelagt, Urd får en til å føle seg komfortabel i situasjonen, er forståelsesfull og tar seg veldig god tid når det trengs. Hennes utstråling av erfaring og trygghet er beroligende, og det er tydelig at dette er en tannlege som kan sitt fag; det er første gang jeg har opplevd at noen var så flink å sette bedøvelse at en nesten ikke kunne kjenne hvor den ble satt! Den påfølgende behandlingen var også helt smertefri og Urd er flink til å fortelle og forklare underveis.

Anbefales på det varmeste fra ei som har erfaring fra mange ulike tannlegekontor. Hit kommer jeg tilbake om det trengs :) Takk Urd.

Et hyggelig besøk!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng er en veldig hyggelig og imøtekommende tannlege som ikke bare er flink i jobben sin, men som også er i stand til å skape en atmosfære rundt seg som gjør at pasienten føler seg trygg. Hun tar seg tid til å forklare hva som skjer undervis og hvorfor eventuelle problemer oppstår på en slik måte at jeg følte meg informert og ikke minst komfortabel med det som foregikk.

Alt i alt, et hyggelig tannlegebesøk!

Urd Lilleng sympatisk og utrolig dyktig!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng er en serdeles dyktig og sympatisk tannlege som etter min mening setter pasienten virkelig i fokus. I fra du kommer inn døra og til hun setter bedøvelsen føler du deg verdsatt og velkomen. Hun setter bedøvelsen på en slik måte at du ikke merker noen verdens ting... Fra bedøvelsen virker og til hun begynner å borre og bearbeide tennene så er hun så dyktig at en med X tannlegeskrekk faktisk føler seg utrolig komfortabel og får slappe godt av i tannlegestolen. I tillegg blir man hele veien gjort oppmerksom på hull eventuelle sprukne gamle fyllinger ved å få sjøl få se gjennom speil hvordan tilstanden er og hva som anbefales. Hun spør også om jeg som pasient har behov for pauser ol. Jeg må bare få anbefale henne som tannlege til de fleste jeg kjenner.
Anbefales virkelig!!

Sympatisk og dyktig tannlege!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng må være den mest sympatiske tannlegen jeg noen sinne har vært hos, i tillegg er hun meget dyktig!
Jeg opplever å bli grundig fulgt opp hva angår mine tenner, hun forklarer hele tiden hva hun gjør og hva hun ser, og holder ofte opp et speil slik at jeg også kan se; for eksempel hvordan det ser ut når man har hull. Etter grundige forklaringer og nøye anvisninger om hvordan jeg bør ta vare på tennene mine (alt fra hvordan jeg bør holde tannbørsten til hvilke tannpirkere jeg bør kjøpe) føler jeg meg svært motivert til å bli nøyere i tannstellet - og håper å kunne gjøre Urd stolt når jeg dukker opp til neste time !

Beste kvalitet

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng har lang erfaring, er kunnskapsrik og gir kunden den beste service. Hun er god til å informere, forklare selve behandlingen og gi råd, og ikke minst, hun utfører svært godt arbeid. Kontoret har en veldig hyggelig atmosfære, det er rett og slett en fornøyelse å komme dit. Jeg er superfornøyd og gir den beste anbefaling!

Veldig god pleie

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Veldig god pleie for en som har litt tannlegeskrekk. Urd er en flink tannlege. Jeg har også fått komme inn på meget kort varsel en gang jeg fikk akkutt tannpine.

Tillitskapende og dyktig.

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng ble ved en tilfeldighet min tannlege i Tromsø, og gla er jeg for det. Etter mange år med angst og regelrett frykt for å måtte oppsøke tannlege så har jeg nå helt andre erfaringer. Hun sørger for at jeg slapper av og er godt smertelindret før hun gjør noe som helst. Jeg har fått god informasjon underveis i hva som må gjøres og hva jeg kan gjøre for å forebygge problemer. Jeg trives med at jeg endelig har fått en tannlege som har egen praksis i byen etter mange år med skiftende tannleger på ulike sentre. Hvis det er noen som er redd for stikk så kan jeg fortelle at hos Urd så kjenner du ikke sprøytestikket når hun setter bedøvelse. Samt at jeg går fra tannlegen med den tryggheten om at hun har oversikt og gjør en glimrende jobb..

Meget dyktig og behagelig tannlege.

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng er en meget dyktig tannlege. Det var massevis av år siden sist jeg hadde vært hos tannlege og jeg slappet umiddelbart av. Hadde behov for en ganske omfattende behandling og har jevnlig hatt mine besøk siden da. Bedøvelse, rens og ellers all annen behandling går smertefritt. Urd's behagelige vesen og profesjonalitet gjør at jeg trygt kan anbefale alle å ha henne som sin faste tannlege.

Meget dyktig, behagelig

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Veldig flink og behagelig tannlege. Nøye og lett på hånden. Er ikke så begeistret for å gå til tannlege med hos Urd Lilleng er det bare en fornøyelse.

Faglig dyktig

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Faglig meget solid. Unikt flink til å sette bedøvelse (som lege vet jeg hvor mye det betyr). Hun skaper god, rolig og betryggende atmosfære.

Dyktig tannlege i sentrum

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Et tannlege besøk er sjelde behagelig, men hos Urd Lilleng slappet jeg av. Jeg opplevde en nesten smertefri behandling hos en rolig og selvsikker tannlege, at lokalene er lyse og lekre bidrar til helhetsinntrykket.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Jeg har gått til Urd Lilleng noen år nå og er strålende fornøyd. Urd er grundig og behagelig i undersøkelser og behandling. Hun gir gode råd om forebyggende tannpleie. Hadde jeg hatt tannlegeskrekk ville hun med sin rolige fremtoning ha vært et klart førstevalg! Anbefales!

Empatisk og snill.

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd er beroligende og empatisk. Kjenner ikke at hun setter bedøvelse. Er betryggende og god på estetikk. Anbefales sterkt.

Beste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlegeskrekk? Gå til tannlege Urd!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Mer behagelig og trygg tannlege skal du lete lenge etter. Det føles faktisk helt greit å sitte i tannlegestolen når du er hos Urd . Anbefales på det varmeste!

Beste tannlegen!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Tannlegeskrekken er borte. Urd Lilleng er en dyktig og erfaren tannlege, har et godt handlag, har en tillitsskapende væremåte og gir informasjon underveis :)