Urd Lilleng

Fokus Tannlegene

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Fokus Tannlegene Prisliste

Urd Lilleng er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Urd Lilleng

Beste tannlegen!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Utrolig flink og behagelig tannlege! Har aldri opplevt noe ubehag ved noen typer av behandlinger og er uten tvil den flinkeste tannlegen jeg har opplevt! Urd er i tillegg veldig hyggelig og med god smak for estetikk, hva gjeller både tenner og venterom :) alt er beste kvalitet og service!!
Og så er dette i tillegg studentrabatt!! Hurra!!

Super fornøyd!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Beste tannlegen/tannpleier og klinikken i byen! Dette blir min faste klinikk! Veldig profesjonell og dyktige!

Fantastisk

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd fikset ny krone på begge fortennene mine. Samtidig ordnet hun meg time på dagen for en rotfylling hos spesialist. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med både service og resultatet. I tillegg var behandlingen så skånsom at jeg anbefaler alle med tannlegeskrekk å besøke Urd.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Selv med mange skarpe gjenstander og bevegelige deler i munnen min - totalt ute av min kontroll - følte jeg meg komfortabel og avslappet i tannlegestolen til Urd Lilleng. Hun kan tydeligvis sine saker og anbefales til alle med dårlige tenner og tannlegeskrekk. Den beste tannlegen jeg har hatt. Gleder med allerede til neste rotfylling.

Best i Tromsø

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Kurerer tannlegeskrekk, god på å sette bedøvelse, tydelig og konkret. Gjør godt arbeid og er hyggelig.