Urd Lilleng

Autorisasjon (1994)

Urd Lilleng er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Urd Lilleng

Fra tannlegeskrekk til å glede seg til tannlegebesøket

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Jeg har siden jeg var barn hatt angst for å gå til tannlegen på grunn av dårlige opplevelser. Det har ført til få tannlegebesøk og dårlig tannhelse.

Jeg har nå gått fast til Urd i 4 år, og i dag gleder jeg meg til tannlegebesøket.

Hun er svært hensynsfull og dyktig på å skape tillit. Noe av det viktigste hun er god på er å praktisk lære bort hvordan en tar vare på tennene på best mulig måte hjemme, fremfor å formane.

Hun har også mange lite invasive triks i ermet for å gi deg et vakrere smil.

Jeg er så takknemlig for at jeg har funnet Urd, og jeg har for første gang et positivt blikk på tannhelsa mi.

Meget bra!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Profesjonell og trygg behandling. Spesielt lett på hånden og setter bedøvelse helt smertefritt. Svært behagelig opplevelse.

Brukt i 10år -superfornøyd!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Har gått til Urd i 10 år. Er generelt veldig fornøyd, og vil spesielt trekke fram to ting som er annerledes/tydelig sammenligna med tidligere tannlegeerfaringer: Hun er veldig presis og forsiktig, så det gjør mindre vondt og oppleves mindre ukontrollerbart/røft. I tillegg er hun nøye på å informere om og gi tips til vedlikehold og rengjøring. Jeg har en helt annen forståelse av munnhygiene og tenner nå enn da jeg startet å gå til henne, og selvom prisnivået kanskje er noe høyere enn konkurrentene i utgangspunktet, så er jeg sikker på at jeg får lavere tannlegeregninger over tid, fordi jeg i større grad greier å ta godt vare på tennene mine :) Sentralt beliggende i sentrum, rett ved parkeringstunellen.

God opplevelse!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Hadde i dag kontroll og sjekk av tennene mine hos Urd Lilleng. Veldig god opplevelse med en grundig god sjekk. Pga grundigheten fant hun ett hull under en fylling som kunne blitt ille dersom ingenting hadde blitt gjort i dag. Meget dyktig tannlege!

Omsorg

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Man blir virkelig tatt vare på som pasient av Urd. Ytterst profesjonell. Stødig, dyktig og omsorgsfull for de som har, om så ytterst lite tannlegeskrekk! :)