Urd Lilleng

Fokus Tannlegene

1994

Fokus Tannlegene Prisliste

Fokus Tannlegene Telefonnummer77 68 49 3177 68 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestregata 42 9008 Tromsø
Urd Lilleng er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Urd Lilleng

Fantastisk

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd fikset ny krone på begge fortennene mine. Samtidig ordnet hun meg time på dagen for en rotfylling hos spesialist. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med både service og resultatet. I tillegg var behandlingen så skånsom at jeg anbefaler alle med tannlegeskrekk å besøke Urd.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Selv med mange skarpe gjenstander og bevegelige deler i munnen min - totalt ute av min kontroll - følte jeg meg komfortabel og avslappet i tannlegestolen til Urd Lilleng. Hun kan tydeligvis sine saker og anbefales til alle med dårlige tenner og tannlegeskrekk. Den beste tannlegen jeg har hatt. Gleder med allerede til neste rotfylling.

Best i Tromsø

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Kurerer tannlegeskrekk, god på å sette bedøvelse, tydelig og konkret. Gjør godt arbeid og er hyggelig.

Kan anbefales!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Kan absolutt anbefale Urd Lilleng! Har hatt noen timer og er veldig fornøyd!

God informasjon og god oppfølging både før / under / etter behandling. Her føler man seg godt tatt vare på som pasient.

Dreven dame som ikke slurver med detaljene

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Som erfaren allmennlege vet jeg at det å hjelpe mange pasienter per dag og samtidig sikre at hver og en får god og personlig hjelp er en kunst Urd Lilleng mestrer den kunsten.

Behagelig og effektig undersøkelse, god og nyttig informasjon underveis, delikate lokaler og en god tone med assistenten gjorde at jeg slappet godt av og følte at jeg virkelg var i de beste hender.

Her er hver detalj gjennomtenkt og kvaliteten ypperlig.