Urd Lilleng

Klinikk

Fokus Tannlegene

Vestregata 42 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Urd Lilleng

Dreven dame som ikke slurver med detaljene

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Som erfaren allmennlege vet jeg at det å hjelpe mange pasienter per dag og samtidig sikre at hver og en får god og personlig hjelp er en kunst Urd Lilleng mestrer den kunsten.

Behagelig og effektig undersøkelse, god og nyttig informasjon underveis, delikate lokaler og en god tone med assistenten gjorde at jeg slappet godt av og følte at jeg virkelg var i de beste hender.

Her er hver detalj gjennomtenkt og kvaliteten ypperlig.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd gjorde tannlegebesøket til en trygg og god opplevelse for meg. Hun er rolig, tar hensyn og gir gode råd. Har du tannlegeskrekk er hun absolutt å anbefale!

Veldig hyggelig og imøtekommende, virker grunndig og flink

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Flink tannlege, som tar godt imot og forklarer hva som skal gjøres. Opplevde dog en litt hårdhent behandling som var ganske vond både før og etter. Mulig det var nødvendig, men har aldri opplevd det så ille hos andre tannleger tidligere. Men resultatet virker bra.

Svært fornøyd!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

For ei med moderat sprøyteskrekk og et generelt forhøyet angstnivå så er tannlegen aldri noe å se frem til. Fikk et godt inntrykk fra første gang jeg var innom for å bestille time, og jeg følte at mine bekymringer ble hørt og tatt hensyn til, noe som er viktig for meg.

Behandlingen var svært godt tilrettelagt, Urd får en til å føle seg komfortabel i situasjonen, er forståelsesfull og tar seg veldig god tid når det trengs. Hennes utstråling av erfaring og trygghet er beroligende, og det er tydelig at dette er en tannlege som kan sitt fag; det er første gang jeg har opplevd at noen var så flink å sette bedøvelse at en nesten ikke kunne kjenne hvor den ble satt! Den påfølgende behandlingen var også helt smertefri og Urd er flink til å fortelle og forklare underveis.

Anbefales på det varmeste fra ei som har erfaring fra mange ulike tannlegekontor. Hit kommer jeg tilbake om det trengs :) Takk Urd.

Et hyggelig besøk!

Klinikk: Fokus Tannlegene Skrevet

Urd Lilleng er en veldig hyggelig og imøtekommende tannlege som ikke bare er flink i jobben sin, men som også er i stand til å skape en atmosfære rundt seg som gjør at pasienten føler seg trygg. Hun tar seg tid til å forklare hva som skjer undervis og hvorfor eventuelle problemer oppstår på en slik måte at jeg følte meg informert og ikke minst komfortabel med det som foregikk.

Alt i alt, et hyggelig tannlegebesøk!