Tollefsrud Magne

Telefonnummer22 25 74 3622 25 74 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bergensveien 4 A 0963 Oslo
Tollefsrud Magne holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tollefsrud Magne

Særdeles dyktig tannlege

Tannlege: Magne Tollefsrud Skrevet

Har hatt Magne Tollefsrud som tannlege i rundt 35 år. Jeg har aldri vært i nærheten av å vurdere å bytte til en annen. Han er en utrolig behagelig tannlege, rolig og svært dyktig. Kan anbefales på det varmeste.

Veldig flink og behagelig tannlege

Tannlege: Magne Tollefsrud Skrevet

Jeg har gått hos Tollefsrud siden 1987; en gang i året, jeg kommer aldri til å bytte tannlege frivillig og jeg er innehaver av "norges verste tannlegeskrekk." Fin fyr!

Rask flink og rimelig

Tannlege: Magne Tollefsrud Skrevet

Har hatt elendige tenner i alle år og betalt over 10.000 i snitt pr. år.
Det var før jeg kom til Magne. Han er dyktig, finner riktig løsning/pris og jeg har nå brukt han i 15-20 år.
Fantastisk hyggelig og artig kar er det også.
Jeg har flyttet, men reiser 1 time hver vei. Bytter aldri bort denne tannlegen her (og med mine dårlige tenner vet jeg hva jeg snakker om)

Veldig bra.

Tannlege: Magne Tollefsrud Skrevet

Gikk til ham og fikk bukt med min tannlegeskrekk. Prøvde annen tannlege da jeg flyttet men vendte raskt tilbake! Bytter ikke igjen! Rolig, vinnende vesen. Dyktig, oppdatert på nye metoder og greie priser

Har hatt Tollefsrud som tannlege i nesten 30 år. Flink, rolig og den eneste jeg betror tennene mine til.

Tannlege: Magne Tollefsrud Skrevet

Har tannlegeskrekk og blir alltid svært godt ivaretatt.