Tannlege Njål Askeland

Fageråsveien 2 5067 Bergen
Tannlege Njål Askeland holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannlege Njål Askeland

Behagelig og tillitsvekkende tannlege!

Tannlege: Njål Askeland Skrevet

Njål har alltid en god tann-historie, forklarer hva han foretar seg inni munnen din, virker oppdatert på forskning, vil gjerne fortelle om det, og gjør det interessant, selv om man som pasient ikke er spesielt interessert i tenner.
Å gå til tannlegen er en god opplevelse med Njål!

Respektfull, dyktig og rolig

Tannlege: Njål Askeland Skrevet

Njål er en trygg fyr som virkelig kan sine saker. For meg som er litt nervøs for tannleger er han en svært sympatisk behandler, som rolig forklarer mens han behandler. Han tar seg tid til jeg finner motet, og jeg har aldri, etter over 15 år, sett han bli irritabel eller oppgitt over mine nykk og fakter i pasientstolen.

Behagelig og dyktig

Tannlege: Njål Askeland Skrevet

En kunnskapsrik og behagelig tannlege med seriøs tilstedeværelse. Rolig personlighet og moderne kontor. Engasjert og lyttende. Jeg reiser fra en annen kommune og til Bergen for å gå til ham spesifikt. Bruker tid på deg for å se helheten på din tannhelse. Musikkinteressert. Det er et absolutt pluss for meg. Han har kurert min tannlegeskrekk.

Njål er best

Tannlege: Njål Askeland Skrevet

Alt er bra, veldig hyggelig kar.
Får ikke karasjokk når jeg kommer i kassen.
Lyse og rene lokaler.

Bergens beste tannlege? :)

Tannlege: Njål Askeland Skrevet

Storfornøyd med Njål! Hyggelig mann som gjør fantastisk arbeid. Anbefales også til alle som har tannlegeskrekk.