1997

Fageråsveien 2 5067 Bergen
Tlf: 55 28 89 43 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Njål Askeland er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Njål Askeland

Behagelig og tillitsvekkende tannlege!

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

Njål har alltid en god tann-historie, forklarer hva han foretar seg inni munnen din, virker oppdatert på forskning, vil gjerne fortelle om det, og gjør det interessant, selv om man som pasient ikke er spesielt interessert i tenner.
Å gå til tannlegen er en god opplevelse med Njål!

Respektfull, dyktig og rolig

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

Njål er en trygg fyr som virkelig kan sine saker. For meg som er litt nervøs for tannleger er han en svært sympatisk behandler, som rolig forklarer mens han behandler. Han tar seg tid til jeg finner motet, og jeg har aldri, etter over 15 år, sett han bli irritabel eller oppgitt over mine nykk og fakter i pasientstolen.

Behagelig og dyktig

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

En kunnskapsrik og behagelig tannlege med seriøs tilstedeværelse. Rolig personlighet og moderne kontor. Engasjert og lyttende. Jeg reiser fra en annen kommune og til Bergen for å gå til ham spesifikt. Bruker tid på deg for å se helheten på din tannhelse. Musikkinteressert. Det er et absolutt pluss for meg. Han har kurert min tannlegeskrekk.

Njål er best

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

Alt er bra, veldig hyggelig kar.
Får ikke karasjokk når jeg kommer i kassen.
Lyse og rene lokaler.

Bergens beste tannlege? :)

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

Storfornøyd med Njål! Hyggelig mann som gjør fantastisk arbeid. Anbefales også til alle som har tannlegeskrekk.

Veldig fornøyd

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

Njål er flink med både folk og tenner. Har gått hos han i snart 10 år og er vedlig fornøyd med både kvalitet, tilgjengelighet og service. Prisnivået er også bra, og ligger helt innenfor normalen. Jeg vil anbefale han på det sterkeste.

Fantastisk tannlege !

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

Kjempe fornøyd med Njål. Har tannlegeskrekk men Njål går det ann å gå til. Han tar seg god tid til meg men er samtidig effektiv og nøye. Kan anbefales på det varmeste !