Njål Askeland

Njål Askeland

1997

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Njål Askeland Prisliste

Njål Askeland Telefonnummer55 28 89 4355 28 89 ...
Fageråsveien 2 5067 Bergen
Njål Askeland er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Njål Askeland

Trygg og proff

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

Da jeg besøkte Tannlege Askeland ble nervøsiteten og tannlegeangsten dempet i det jeg satt meg i stolen. En behagelig tannlege som vet hva han driver med, jobber effektivt og i rolige omgivelser. Anbefales! Jeg bytter ikke tannlege igjen.

Støtter fullt ut de vurderinger som er uttrykt av tidligere vurderinger. Vi er 3 generasjoner som går til Njål😷

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

Støtter fullt ut de vurderinger som er kommet frem her tidligere . Vi er tre generasjoner som i flere år har gått til Njål.

Behagelig og tillitsvekkende tannlege!

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

Njål har alltid en god tann-historie, forklarer hva han foretar seg inni munnen din, virker oppdatert på forskning, vil gjerne fortelle om det, og gjør det interessant, selv om man som pasient ikke er spesielt interessert i tenner.
Å gå til tannlegen er en god opplevelse med Njål!

Respektfull, dyktig og rolig

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

Njål er en trygg fyr som virkelig kan sine saker. For meg som er litt nervøs for tannleger er han en svært sympatisk behandler, som rolig forklarer mens han behandler. Han tar seg tid til jeg finner motet, og jeg har aldri, etter over 15 år, sett han bli irritabel eller oppgitt over mine nykk og fakter i pasientstolen.

Behagelig og dyktig

Klinikk: Njål Askeland Skrevet

En kunnskapsrik og behagelig tannlege med seriøs tilstedeværelse. Rolig personlighet og moderne kontor. Engasjert og lyttende. Jeg reiser fra en annen kommune og til Bergen for å gå til ham spesifikt. Bruker tid på deg for å se helheten på din tannhelse. Musikkinteressert. Det er et absolutt pluss for meg. Han har kurert min tannlegeskrekk.