Patrik Wevelstad

Korsgata 10 A 1727 Sarpsborg
Patrik Wevelstad holder til i Sarpsborg

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Patrik Wevelstad

Blir ikke bedre enn dette. Kjempefornøyd

Tannlege: Patrik Wevelstad Skrevet

Jeg har aldri vært noe glad i å dra til tannlegen, har hatt mye forskjellig opp i gjennom og hatt flere ubehagelige opplevelser. Dette gjorde at jeg ikke dro til tannlegen på noen år. Ble så anbefalt å kontakte Wevelstad Tannlegene hvor jeg fikk Patrik. Jeg har vært hos Patrik flere ganger nå og alle gangene har jeg følt meg godt ivaretatt og han har fått meg til å senke skuldrene. Han hører på deg og svarer godt for seg når du spør om noe du lurer på. Jeg har ingen ting å klage på og min tannlegeskrekk er fullstendig borte. Absolutt en tannlege som kan anbefales.

Dyktig og vennlig tannlege

Tannlege: Patrik Wevelstad Skrevet

Mistet en bit av en tann/gammel rotfylling og ringte for å få akutt-time hos tannlegen - i skrekk for at det skulle begynne å gjøre vondt! Fikk time på dagen hos Wevelstad, ble tatt imot av hyggelig personell og fikk god behandling av dem. Tannlegen var meget vennlig og tillitsvekkende, utførte behandlingen og kom med gode råd om videre behandling. Siden jeg ikke har fast tannlege for tiden bestemte jeg meg for å bruke denne tannlegen videre. Kan trygt anbefales. Har tidligere vært meget skeptisk til tannleger da jeg syns mange kan være hardhente og få et oppgitt uttrykk i fjeset når de ser alt mine tenner har vært gjennom. Det gjorde ikke denne tannlegen, han fikk meg på ingen måte til å føle at jeg burde holde munnen lukket. :-)