Patrik Wevelstad

Patrik Wevelstad holder til i Sarpsborg

Siste vurderinger av Patrik Wevelstad

Meget bra.

Tannlege: Patrik Wevelstad Skrevet

Måtte ha akutt time. Fikk akutt betennelse i munn som kom på natten. Sendte inn meldin å Patrick ringte meg på morgenen etterJeg fikk time noen timer senere.

Super tannlege!

Tannlege: Patrik Wevelstad Skrevet

Utrolig dyktig tannlege som tar hensyn til tannlegeskrekk og nerver. Han forklarer grundig hva han skal gjøre og lytter til pasienten. Beste tannlegen jeg har vært hos. Prisene er også gode, og hyggelige sekretærer. Veldig fornøyd.

Fantastisk.

Tannlege: Patrik Wevelstad Skrevet

Tannlege skrekken ble kurert i dag av Patrik.
Aldri vært så avslappet hos en tannlege noen gang. Patrik er helt klart å anbefale.

Hyggelig og behagelig tannlege

Tannlege: Patrik Wevelstad Skrevet

Fantastisk tannlege med god kundeservice, der han viser og forklarer på en folkelig måte. Alltid hyggelig og behagelig å bli behandlet hos Patrik

Blir ikke bedre enn dette. Kjempefornøyd

Tannlege: Patrik Wevelstad Skrevet

Jeg har aldri vært noe glad i å dra til tannlegen, har hatt mye forskjellig opp i gjennom og hatt flere ubehagelige opplevelser. Dette gjorde at jeg ikke dro til tannlegen på noen år. Ble så anbefalt å kontakte Wevelstad Tannlegene hvor jeg fikk Patrik. Jeg har vært hos Patrik flere ganger nå og alle gangene har jeg følt meg godt ivaretatt og han har fått meg til å senke skuldrene. Han hører på deg og svarer godt for seg når du spør om noe du lurer på. Jeg har ingen ting å klage på og min tannlegeskrekk er fullstendig borte. Absolutt en tannlege som kan anbefales.