Tannlege Måreid

Tannlege Måreid holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlege Måreid

Flink og hyggelig!

Tannlege: Per Eivind Måreid Skrevet

Gått her i mange år, alltid fornøyd med "behandlingen". Hyggelig, konstruktiv og flink. Sjelden ventetid/forsinkelse ved bestilt time er stort pluss i min bok.

sympatisk og kompetent

Tannlege: Per Eivind Måreid Skrevet

Gått her i mange år. Alltid hyggelig og grundig men gjør ikke noe unødvendig. Sjekker det som må sjekkes, og finner ikke på ting.

Topp tannlegetime

Tannlege: Per Eivind Måreid Skrevet

Trivelig, informativ og avslappet. Bra timebestillingsmuligheter på nett med raskt svar. Jeg har funnet meg en ny fast tannlege.

Flink og behagelig tannlege

Tannlege: Per Eivind Måreid Skrevet

Tannlege Måreids person, må være perfekt for pasienter med tannlegeskrekk. Jeg har allerede anbefalt han til bekjente som er redd for å gå til tannlegen.
Han får deg til å føle deg vel og avslappet. Gir grundige forklaringer og god behandling.

Fantastisk!

Tannlege: Per Eivind Måreid Skrevet

Hjelpsomme, flinke, snille, proffe! Beste tannlegene i verden! Anbefales til alle! Hadde en visdomstann med et stort hull, og hadde ikke vært hos tannlege på noen år. Ikke hadde jeg penger til det heller. Men de ordnet med delbetaling, og var bare snille og hyggelige, og fikk fjernet tanna på null tid. Flink til å forberede meg på alt som skulle skje også.