Per Eivind Måreid

Waldemar Thranesg 68 0173 Oslo

Siste vurderinger av Per Eivind Måreid

Topp tannlegetime

Klinikk: Per Eivind Måreid Skrevet

Trivelig, informativ og avslappet. Bra timebestillingsmuligheter på nett med raskt svar. Jeg har funnet meg en ny fast tannlege.

Flink og behagelig tannlege

Klinikk: Per Eivind Måreid Skrevet

Tannlege Måreids person, må være perfekt for pasienter med tannlegeskrekk. Jeg har allerede anbefalt han til bekjente som er redd for å gå til tannlegen.
Han får deg til å føle deg vel og avslappet. Gir grundige forklaringer og god behandling.

Fantastisk!

Klinikk: Per Eivind Måreid Skrevet

Hjelpsomme, flinke, snille, proffe! Beste tannlegene i verden! Anbefales til alle! Hadde en visdomstann med et stort hull, og hadde ikke vært hos tannlege på noen år. Ikke hadde jeg penger til det heller. Men de ordnet med delbetaling, og var bare snille og hyggelige, og fikk fjernet tanna på null tid. Flink til å forberede meg på alt som skulle skje også.

Hyggelig og flink tannlege

Klinikk: Per Eivind Måreid Skrevet

Ingenting å utsette. Trivelig og dyktig tannlege. Tok meg seriøst, henviste meg videre til andre dyktige folk, grunnet kjevekirurgi.

Utrolig kompetent og hyggelig mann!

Klinikk: Per Eivind Måreid Skrevet

Jeg har brukt Per gjennom flere år og han anbefales, ikke bare på grunn av at han er kompetent, men også på grunn av at han er en raus og hyggelig mann.