Per Nymoen

Per Nymoen holder til i Ringsaker

Siste vurderinger av Per Nymoen

Beste tannlegen :)

Tannlege: Per Nymoen Skrevet

Kan ikke få fullrost denne tannlegen. Har hatt han siden 1994 og snakker av erfaring. Han forteller alltid hva han gjør og er alltid forsiktig. Ingen over og ingen ved siden.(har hatt noen akutte timer hos andre tannleger)
Alltid blid og hyggelig og de første årene nynnet han alltid når han arbeidet.
Vet ikke hva som kan bli bedre..... han anbefaler annen behandling hvis det trengs.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Per Nymoen Skrevet

Jeg kom til tannlege Nymoen med ganske stor skrekk for tannlege. Den kurerte han rimelig fort. Han har stor respekt for sine pasienter, og jeg føler at han gjør ting så billig det er mulig! Stor stjerne til denne tannlegen!! Håper jeg får komme tilbake etter en tid uten å kunne gå til tannlege. Økonomisk! Gruer meg litt økonomisk. Er nok litt å gjøre, selv om du alltid har sagt at jeg har fine tenner, Per. Mvh [Navn fjernet av moderator]

Per Nymoen

Tannlege: Per Nymoen Skrevet

Per Nymoen er alltid hyggelig, flink til å ta hensyn til meg med snev av tannlegeskrekk, forklarer alltid nøye og forståelig og framstår som dyktig og sikker.
Rett og slett en super tannlege!

Kjempe bra :-)

Tannlege: Per Nymoen Skrevet

Noen som lurer på hvilken tannlege de bør bruke, ja da anbefaler jeg denne mannen.
Har brukt han i tja ca 12 år, og har ikke ett negativt ord å si. :-)

Anbefales

Tannlege: Per Nymoen Skrevet

Hyggelig og effektiv tannlege. Aldri opplevd at han er forsinket. Opptrer på en slik måte at pasienten føler seg i trygge hender.