Skjetne Tor

Mattias Skytters Vei 47 1482 Nittedal
Skjetne Tor holder til i Nittedal

Siste vurderinger av Skjetne Tor

Mitt førstevalg når det kommer til tannleger

Tannlege: Tor Skjetne Skrevet

Har gått til Tor i en årrekke nå. Han er langt over normalen interessert i tannlegefaget, godt kvalifisert, noe som gir en ekstra trygghet. Har alltid vært fornøyd med den jobben han utfører. Veldig imøtekommende og hyggerlig er han også. Kjenner flere som tidligere har hatt dårlige erfaringer med andre tannleger som har valgt å bytte til Tor, de sitter igjen med samme positive erfaringer etter bytte til Tor. Kan virkelig anbefale Tor

En meget kompetent sympatisk tannlege

Tannlege: Tor Skjetne Skrevet

Jeg trengte protese i overmunn. Jobben ble utført raskt med et resultat jeg er meget fornøyd med. Protesen passet perfekt, ingen gnagsår eller annet ubehag fra første stund.

Dette er den aller beste tannlegen.

Tannlege: Tor Skjetne Skrevet

Nærmer seg snart 25 år som pasient / kunde. Fantastisk dyktig og ærlig. Føler meg bestandig veldig trygg. Et friluftsmenneske som elsker å snakke om hobbyene sine, som igjen gjør at jeg som pasient lytter og slapper godt av. Ingenting er for vanskelig virker det som. Dette er tannlegen over alle tannleger.

Beste tannlegen som finnes!

Tannlege: Tor Skjetne Skrevet

Alltid tilgjengelig, blid og flink og gir aldri opp vanskelige tilfeller! Supertannlege!
Hadde ønsket meg innkalling til kontroll av og til....

Ingen over - ingen ved siden

Tannlege: Tor Skjetne Skrevet

Flink, nøyaktig og med et utrolig humør. Ingen trenger grue seg for å gå til denne tannlegen.