Helset Legesenter A/S

Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk

Siste vurderinger av behandlere ved Helset Legesenter A/S

Så solid

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Verdens beste lege. har ikke hatt bedre og blir så trist at han skal slutte og jeg skal til en annen.verdens undergang for meg.

Trygg, kunnskapsrik og følger opp

Lege: Gunnar Fredrik Dahl Hvattum Skrevet

Føler meg forstått og godt ivaretatt. Dyktig, viser omsorg og følger opp. I en vanskelig periode har det skjedd opptil flere ganger at legen tar kontakt etter kontortid for å høre hvordan det går. Godt å føle at man ikke er et nummer i en rekke av pasienter.

Hyggelig og grundig

Lege: Trine Nygård Svanevik Skrevet

Blid og hyggelig.
Lytter og tar seg tid til å høre på pasienter.
Virker grundig og ikke overfladisk som en del andre leger.

Positiv, dyktig, omsorgsfull

Lege: Trine Nygård Svanevik Skrevet

Jeg opplever Dr.Trine Svanevik som en svært dyktig og oppdatert lege, (også utdannet fysioterapeut)
Jeg følte gjensidig god kjemi fra første konsultasjon, hun hadde lest seg godt opp i min journal. Hun er alltid omsorgsfull og blid, og jeg føler meg alltid sett og forstått. Mine «halv-voksne» barn er begge to veldig fornøyde også.
Dr.Trine gir meg en trygghetsfølelse og jeg vil anbefale alle som må/eller skal skifte fastlege om å sette seg på listen hennes, nevner også at legesekretærene er alle suverene, alltid serviceminded og dyktige.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Fatemeh Zeinali Skrevet

Tilgjengelig, imøtekommende, hyggelig og dyktig. Forståelsesfull og omtenksom. Veldig hyggelig dame. Anbefales!