Helset Legesenter A/S

Telefonnummer67 80 22 0067 80 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk

Siste vurderinger av Helset Legesenter A/S

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Gunnar Fredrik Dahl Hvattum Skrevet

Gunnar er flink til å lytte og tar deg på alvor, han er også flink til å forklare hvorfor han behandler eller ikke behandler evn symptomer.
Han tar seg god tid og virker aldri stresset.
Han virker like flink med barn som med eldre mennesker.
Gunnar gir raske tilbakemeldinger på prøvesvar og skriver gode henvisninger.
Legesenteret generelt er supert, på alle måter!
Jeg anbefaler Gunnar.

Forutinntatt og lite lyttende

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Har delt erfaring med ham. Kan være forståelsesfull og ivaretakende, men...har også erfaring med ham som forutinntatt, lite støttende og lyttende. Han snakket mye og ga lite rom for å dialog ved siste konsultasjon. Virket belærende og nedlatende.

Topp lege og menneske

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Etter 30 år hos samme fastlege byttet jeg til Trond i 2008. Fikk positivt sjokk. Han tok virkelig tak i min helsetilstand. Han er også en veldig bra samtalepartner og et flott menneske.
Bedre fastlege kan ingen få.

Dyktig og oppmerksom

Lege: Bjørg Grete Sandberg Skrevet

Behagelig og imøtekommende. Har tid til samtalen når det trengs. Kan anbefale henne til hvem det skal være. Vil ikke miste henne.

Fantastisk Lege

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Jeg har hatt Trond som fastlege i 12/13 år. Trond er rett og slett den beste legen. Jeg føler alltid at mine medisinke behov blir ivaretatt, men itillegg til det er han svært omtenksom, en god lytter og en fantastisk lege.