Helset Legesenter A/S

Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk

Siste vurderinger av behandlere ved Helset Legesenter A/S

Dårlig kommunikasjon og samarbeid frå dag 1

Lege: Kristine Mella Rismyhr Skrevet

Har vore fram og tilbake til MR,røntgen,nevrologer,kirurgi,rekirurgi,fysioterapi fom mars 2023 pga svært sterke smerter i ryggen som har sett meg 75 % ut fysisk.Har venta og masa utallige gangar om henvisninger til alt dette.Slikt tar mykje krefter både når fysikk og psyken ikkje er medspelarar.
Har gitt beskjed direkte x-antall gongar, utan gehør.
Håper dette kan komme andre til nytte !!
Ikkje gløym at vi psykisk sjuke og uføre har livetsrett i HelseNorge.

Utrolig bra fastlege

Lege: Henrik Kvale Loe Skrevet

Vil bare si takk! Fikk så god hjelp da jeg ble akutt syk, og hvor han senere ringte min mor for å høre hvordan det gikk med meg. Min kasuistikk var litt vrien, men følte virkelig han brydde seg i det øyeblikket og tiden etterpå. Fikk veldig godt oppfølging. Samme da jeg var på legevakten i ny by, ringte han dagen etterpå for å høre hvordan det gikk med meg. Satt utrolig stor pris på dette. Litt skuffet at han er flyttet når jeg skal flytte tilbake da jeg gjerne ville hatt ham som lege igjen.

Null empati, forståelse eller evne til noe

Lege: Kristine Mella Rismyhr Skrevet

Jeg fikk denne legen for noe måneder siden, jeg har ikke mye fint å si om henne. Hun har glemt å sende neseprøve til analyse (tatt av henne på hennes kontor), når jeg ringte 10 dager senere og etterlyste svar, fant helsesekretæren prøven på kontoret hennes. Hun brukte også fire dager på å skrive en henvising, etter mye mas fra meg.
På en time hos henne forlanger jeg at hun ringte sykehuset jeg er pasient på for å snakke med dem om symptomer jeg hadde. Hun sier hun har ringt, men det finnes ingen bevis i systemet på sykehuset at hun ringte.

Jeg vil absolutt ikke anbefale denne legen, er du syk og vil finne ut hva som feiler deg, er ikke dette legen for deg! Hun kan fortelle deg en ting «gå hjem, slapp av, ta en Paracet». Finnes ingen forståelse for din situasjon eller sykdom - styr unna!

En positiv ting er at hun har mye ledige timer

Og helsesekretærene er dyktige, snille og koselige

Imøtekommende og trygg lege

Lege: Henrik Kvale Loe Skrevet

Henrik genuint interessert i deg som pasient. Alltid veldig presist til timene.
God på kommunikasjon og forståelsesfull. Svarer raskt på meldingene. Lytter og stiller gode spørsmål for å hjelpe deg beste mulig. God til å veilede og gi god informasjon. Virkelig den beste legen jeg noensinne har hatt!

Kverulerende

Lege: Fatemeh Zeinali Skrevet

I forbindelse med Dr Brostigen sin avgang, delte han fastlegeliste med Zeinali. Jeg ønsket en resept, noe som viste seg og skulle være svært utfordrende, til tross for dette rett og slett var en fornyelse av tidligere resept. Jeg oppfattet Zeinali som både nedlatende og kverulant. Da jeg avslutter dialogen med og informere at jeg tar dette med Brostigen, endret hun mening umiddelbart. For meg viser dette en utrygghet i legen sin vurdering.