Helset Legesenter A/S

Tlf: 67 80 22 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Helset Legesenter A/S

Forutinntatt og lite lyttende

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Har delt erfaring med ham. Kan være forståelsesfull og ivaretakende, men...har også erfaring med ham som forutinntatt, lite støttende og lyttende. Han snakket mye og ga lite rom for å dialog ved siste konsultasjon. Virket belærende og nedlatende.

Topp lege og menneske

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Etter 30 år hos samme fastlege byttet jeg til Trond i 2008. Fikk positivt sjokk. Han tok virkelig tak i min helsetilstand. Han er også en veldig bra samtalepartner og et flott menneske.
Bedre fastlege kan ingen få.

Dyktig og oppmerksom

Lege: Bjørg Grete Sandberg Skrevet

Behagelig og imøtekommende. Har tid til samtalen når det trengs. Kan anbefale henne til hvem det skal være. Vil ikke miste henne.

Fantastisk Lege

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Jeg har hatt Trond som fastlege i 12/13 år. Trond er rett og slett den beste legen. Jeg føler alltid at mine medisinke behov blir ivaretatt, men itillegg til det er han svært omtenksom, en god lytter og en fantastisk lege.

Simply the best

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Vi har hatt fast lege, og fastlege i 15 år, og han er superflink på alle måter, dvs. lytte, spørre, gi råd og den hjelpende hånd man sårt trenger når sykdommen(e) står i kø.
Ville forsøkt å beholde ham som fastlege selv om vi hadde flyttet fra området.
Timebestilling m.m. via nett er absolutt verdt å nevne :)

supermann-lege

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Beste legen! Beholdt ham, selv om jeg har bodd 75 km unna i 11 år nå. 2-4 ganger i året får jeg ta meg tid til den lengre turen, mot å bli møtt av en med hans kvaliteter!

Tilstede og interessert

Lege: Bjørg Grete Sandberg Skrevet

Dyktig lege som er tilstede i de få minuttene en legeavtale varer. Hun er også flink til å henvise videre når noe kanskje bør ses nærmere på.

Flink lege

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Trond er en meget flink lege. Tar seg tid hvis det er noe og følger opp. Hatt han i mange år og er strålende fornøyd. Vurderte å bytte lege til en nærmere meg, men fant ut at jeg var så fornøyd at jeg heller tar meg litt lengre reisevei for å få en så forståelsesfull lege. Han bryr seg om pasientene sine og man føler seg sett og forstått, samtidig som at han er ærlig. Noe som er kjempe viktig!

Utrolig dyktig lege!!

Lege: Bjørg Grete Sandberg Skrevet

Grete er en utrolig dyktig lege som tar deg på alvor, følger opp og hendviser videre om det er nødvendig. Om det skulle være noe akutt får man som regel time på dagen som er kjempe flott.

Hatt Grete som min lege i over 20 år, og selv om jeg har flyttet har jeg ikke å byttet lege. Noe jeg er svært fornøyd med.

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Trond tar seg alltid god tid, er forståelsesfull og ønsker virkelig å gjøre det beste ut av situasjonen.
Han lytter, er ærlig og er veldig lett å prate med.
Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Helt topp

Lege: Bjørg Grete Sandberg Skrevet

Det er den beste legen jeg har hatt etter at gamledoktoren sluttet.

Dette er legen uten grenser...

Lege: Bjørg Grete Sandberg Skrevet

Det finnes ingen grenser for hvor fornøyd jeg er med Grete. Jeg opplever henne som interessert, faglig dyktig og som er jordnært medmenneske. Jeg har brukt henne som lege i hele mitt liv, og det kommer jeg til å gjøre så lenge hun holder på som lege. Jeg liker at hun tar seg tid (ikke rusher av gårde fordi hun er stresset om hun en sjelden gang er forsinket,), at hun virker oppdatert og at hun er flink til å henvise til riktige steder dersom hun føler at det er til det beste.

Stå på videre og fortsett med den gode jobben du gjør Grete. Både familien min og jeg føler oss så trygge på deg.

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

En lege som jeg føler han har genuin interesse for deg som pasient Han er rolig, vennlig og behandler deg med respekt. Han lytter og gir veldig gode råd både i forhold til psykiske utfordringer og fysiske. Kan anbefales på det varmeste.

Dyktig og saklig

Lege: Bjørg Grete Sandberg Skrevet

Engasjert og dyktig fastlege som virkelig ønsker å gjøre en god jobb. Saklig og ryddig, men kanskje ikke den mest omgjengelige. Viktigst av alt: Hun finner gjerne riktig diagnose og henviser når det er nødvendig.
En av legesekretærene er ikke alltid like hyggelig.
Ved fravær dekker kollegaene godt opp for hverandre. Noe ventetid, men også mulighet for akuttimer midt på dagen hvis det haster.

Meget dyktig

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Lyttende og faglig dyktig. Føler meg trygg på at de rådende han gir meg er de mest hensiktsmessige.

Vil ikke anbefale denne legen eller helsestasjonen.

Lege: Bjørg Grete Sandberg Skrevet

Jeg har vært hos denne legen noen ganger i det siste og har ikke følt at hun har tatt meg og mine problemer på alvor. Opplevde at legen 'gikk i fra meg' etter å fått utlevert et prøvebeger, selv om jeg fremdeles hadde flere spørsmål igjen. Jeg har også hatt medisinske spørsmål til henne som jeg synes hun ikke har klart å svare godt nok på. Hun anbefalte medisin til meg som gav bieffekter hun på forhånd hadde sagt ikke skulle komme, da jeg tok dette opp med henne hadde hun få forslag til andre medikamenter. Endte med at jeg tok saken i egne hender og gjorde min egen research på nettet om hvilket medikament som best burde passe til min situasjon. Jeg foreslo dette til henne og hun skrev ut resept, og dette medikamentet har passet bra. Er bra at alt fikk en god løsning men det burde jo ikke være slik at man må gjøre legearbeidet for legen! Jeg synes ikke hun virker så veldig kompetent. Dette er bare min personlige mening etter å ha vært der noen få ganger, men jeg har hatt mye bedre, mer kompetente og mer imøtekommende leger tidligere. I tillegg er servicen jeg har fått fra helsestasjonen tidvis elendig. Administrasjonsansatte har vært frekke og lite høflige i telefonen.

Den beste legen

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Er alltid der når jeg trenger ham.
gir meg de råd jeg trenger

bytter ikke selv ved flytting

Lege: Bjørg Grete Sandberg Skrevet

Grete er nok den beste legen jeg har hatt. Hun lytter, og gir deg råd som står i samsvar på det man selv kan klare når man er skadet eller syk. Vil hun ha deg på sykehus, går det ikke mange dagene før sykehuset sender en time til deg. Det vil jo si at Grete sender rekvisisjon med en eneste gang. Noe som er trygt. Grete er også kjempeflink på å følge opp, selv om dette ikke omhandler hvorfor du egentlig dro til en legetime. Forståelsesfull, og alltid i godt humør! Tar seg også god tid til pasientene sine!

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Denne legen er veldig flink til å lytte, og tar pasienten på alvor. Lett og prate med og holder en lystig og god tone, noe som gjør det lett å prate om ting som kan være vondt. Han er veldig løsningsorientert og har alltid pasienten i fokus. Han er også veldig flink med barn. Kan anbefales på det sterkeste!

Den beste lege!

Lege: Trond Ivar Brostigen Skrevet

Jeg har erfaring med leger. Dette er legen som ser deg! Bryr seg og følger deg opp!