Helset Legesenter A/S

Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk

Siste vurderinger av behandlere ved Helset Legesenter A/S

Kverulerende

Lege: Fatemeh Zeinali Skrevet

I forbindelse med Dr Brostigen sin avgang, delte han fastlegeliste med Zeinali. Jeg ønsket en resept, noe som viste seg og skulle være svært utfordrende, til tross for dette rett og slett var en fornyelse av tidligere resept. Jeg oppfattet Zeinali som både nedlatende og kverulant. Da jeg avslutter dialogen med og informere at jeg tar dette med Brostigen, endret hun mening umiddelbart. For meg viser dette en utrygghet i legen sin vurdering.

Rask og kunnskapsrik

Lege: Øyvind Alvsaker Skrevet

en absolutt maskin, Han er effektiv uten at man føler seg oversett. Han tar alle plager seriøst, både psykiske og fysiske.
Som kvinne opplever jeg at han tar kvinnehelse seriøst. Ved fysiske undersøkelser er han respektfull til ens personlige rom, spør alltid om samtykke/ gir beskjed før fysisk kontakt. Noe som jeg setter sterkt pris på. En flott lege som man kan føle seg ivaretatt hos

Topp lege!

Lege: Henrik Kvale Loe Skrevet

Meget forståelsesfull lege. Veldig imøtekommende og god på kommunikasjon. Har også alltid vært meget presis til timene og jeg har unngått lang ventetid som jeg ofte har opplevd før. Føler seg i de beste hender her.

Kunnskapsrik, positiv, imøtekommende

Lege: Fatemeh Zeinali Skrevet

Etter å ha byttet fastlege etter 20 var jeg skeptisk. Kan bare si at hun ikke står tilbake fra forrige behandler.
Vennlig, imøtekommende, raske tilbakemeldinger og sendes raske videre til nye undersøkelser ved behov.
Føler trygghet som pasient.

Beste fastlege jeg har hatt

Lege: Henrik Kvale Loe Skrevet

Henrik er den beste fastlege jeg har hatt noensine, inkludering også fra andre lander. Han er profesjonell og man føler seg trygg med ham. Han er empatisk, og husker alle detaljer fran saken din, man føler seg hørt og han gjører den beste for å hjelpe deg. Anbefales veldig mye. Jeg og familie er heldig å ha ham som fastlege og håper det blir sånn for mange år!