Vali Honarmandi

Telefonnummer38 08 53 5238 08 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirsten Flagstad Vei 30 4621 Kristiansand S
Vali Honarmandi holder til i Kristiansand

1 vurdering

Siste vurderinger av Vali Honarmandi

Ikke fornøyd

Tannlege: Vali Honarmandi Skrevet

Han skal gå for å være byens billigste, og det er sikkert sant i forhold til prislisten.
Jeg skulle trekke en visdomstann og fjerne noen hull. Da jeg fikk regningen stod det oppført kirurgisk fjerning av tannstein pluss ekstrakostnader for tannen. Jeg kjenner meg ikke helt igjen i det.
Var hos en annen tannlege før ham og fikk fortalt at det var en ukomplisert fjerning av visdomstann og at den var enkel å fjerne siden den var kommet helt ut.
Jeg valgte valid pga han skulle gå for byens billigste. Fikk prisoverslag fra den tidligere tannlegen at det som skulle gjøres kom på 2200 kr totalt, men hos valid kom det på over 5000 kr.
Synes ikke dette er greit. Fikk ingen beskjed på forhånd at det var kirurgisk. Får det ikke til å stemme.
Er misfornøyd med han og kan ikke anbefale ham videre. Kan kanskje være andre som er fornøyd, men jeg fikk ikke en god opplevelse. Jeg kommer ikke til å gå til han videre.

Fantastisk mann.

Tannlege: Vali Honarmandi Skrevet

Møtte denne tannlegen da jeg dro på tannlegevakten (han jobber vanligvis på et tannlegesenter men er på tannlegevakten tidvis i helger).
Jeg hadde store smerter etter en fjerning av visdomstann som det oppstod komplikasjoner etter. Vali møtte meg med stor forståelse og unik ømhet, for en mann! Så hyggelig, sosial, forsiktig under arbeidet og flink til å forklare. Han er faktisk en sånn person som man blir helt glad av å ha snakket med! Fin type, anbefales på det varmeste.