Haukerud Tannlegene

Haukerud Tannlegene holder til i Nes

Siste vurderinger av Haukerud Tannlegene

Verdens beste tannlege

Tannlege: Øyvind Haukerud Skrevet

Har tannlegeskrekk. Den forsvinner så fort jeg kommer i stolen til Haukerud. Han er verdens beste til å sette bedøvelse. Kjenner aldri noe. Hatt mange store jobber som han har utført helt eksemplarisk. Anbefales.

Super tannlege

Tannlege: Øyvind Haukerud Skrevet

Meget dyktig og empatisk tannlege. Her får man den beste behandling fra man kommer til man går. Flere skulle vært som Øyvind

Svært dyktig og omsorgsfull!

Tannlege: Øyvind Haukerud Skrevet

Svært flink, imøtekommende, hensynsfull og blid. Er det noe spesielt, får jeg raskt time. Han diskuterer løsninger for behandling, og kommer med gode råd angående tannhelse. Jeg stoler på det han kommer fram til sammen med meg!

Beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Øyvind Haukerud Skrevet

Har hatt en forferderlig tannlegeskrekk. Den har Haukerud kurert. Trives såpass godt i stolen hans at jeg nesten sovner. Hyggelige priser, nøye og gjennomtenkt behandling, følger opp, presis, alltid et smil på lur og tar hensyn. Anbefales

Tannlegen over alle tannleger

Tannlege: Øyvind Haukerud Skrevet

Haukerud er tannlegen for alle oss som med skrekk og gru husker SKOLETANNLEGEN,etter flere år gikk jeg kun til tannlege når det var tvingende nødvendig,som regel så seint at det ble trekking,men etter at jeg ble anbefalt Haukerud har tannhelsa mi blitt en fryd,her blir du mottatt med åpent sinn av en utrolig dyktig,hygglig kar som er int.i å gjøre det best og billigst mulig for deg.Så nå er det besøk hver 6.mnd.med glede...