Torgallmenning 3b Tannlegepraksis AS

Telefonnummer55 31 68 9455 31 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torgallmenning 3b 5014 Bergen
Torgallmenning 3b Tannlegepraksis AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Torgallmenning 3b Tannlegepraksis AS

Veldig flink og nøye

Tannlege: Erin Cecelia Bolton Skrevet

Erin er en flink tannlege. Hun er nøyaktig og grundig, og gir god informasjon.
Hun gjør godt "håndverk" - opplever at når jeg har vært hos henne så har ting blitt gjort veldig skikkelig, at hun ikke tar noen snarveier for å spare tid.
Lett å få time, og praktisk at hun har timer utpå ettermiddagen.

Virkelig god tannlege

Tannlege: Erin Cecelia Bolton Skrevet

Jeg trengte en tannlege som jobber etter 16 og traff blink Erin. Hun holder til sentralt i Bergen og gjør et stykke solid arbeid. Etter timen kan man føle at hun virkelig har gjort en god jobb. Hun er nøye, ikke noe overbehandling og ikke overbetaling til tross for at det er sentralt og på ettermiddagen. Rundt 1000,- for en times jobb - fjerne tannstein,. puss & rens og røntgen er absolutt innenfor syns jeg. Etter timen forklarer hun på en grei måte hva som kan gjøre bedre av deg selv.
Har også trengt time innen kort tid og da har det ordnet seg.
De har en veiledende prisliste på nettsiden sin men har ikke sett behovet for å ettergå den.

Ikke noe negativt å komme med.

grei nok

Tannlege: Nina Mjanger Eide Skrevet

Jeg synes tannlegen er for hardhendt ved tannsten-behandling. Hun er ellers bra på å ordne fyllinger.

Flink, vennlig og imøtekommende

Tannlege: Nina Mjanger Eide Skrevet

Nina er flink til å forklare hva og hvorfor. Hun pleier alltid be meg kikke på røntgenbildene sammen med henne og viser meg problemområdene. Hun er vennlig og får deg til å slappe av. Kan hende det er jeg som er pysete, men hun er bittelitt hardhendt når hun fjerner tannsten etc, men rent blir det :) Hun har også studentrabatt. Anbefaler Nina på det høyeste.