Torgallmenning 3B Tannlegepraksis AS

Torgallmenning 3b 5014 Bergen
Torgallmenning 3B Tannlegepraksis AS holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Torgallmenning 3B Tannlegepraksis AS

Flink og behagelig tannlege

Tannlege: Erin Cecelia Bolton Skrevet

Hun gir alltid god informasjon om hva hun skal gjøre slik at man føler seg trygg. Jeg er litt nervøs for tannleger, og synes dette er den tannlegen det har vært lettest å gå til. Jeg føler også at hun gjør en god jobb og tar tak i det som trengs, uten at jeg er noe tannekspert. Hun gir råd om hvordan man bedre kan ta vare på tennene uten å fremstå dømmende eller kjeftende - noe som er sjeldent i en tannlege. Det er også lett å få time, og damene i resepsjonen er hyggelige. Jeg er strålende fornøyd.

Vennlig og profesjonell!

Tannlege: Anne-Marthe Fløisand Skrevet

Jeg hadde tannlegetime hos Anne-Marthe for noen uker tilbake, og var veldig fornøyd. Hun var svært hyggelig, stødig på hånden og gjorde timen til en god opplevelse. Dette kommer fra en som er veldig lite begeistret for å gå til tannlegen! Hun forklarte godt underveis og gikk forsiktig frem. Jeg har allerede fått ny time til neste år, og kan anbefale henne til alle som trenger å sjekke perleraden sin ;-)

Komfortabel og profesjonel

Tannlege: Anne-Marthe Fløisand Skrevet

Jeg tok en årlig sjekk hos Anne Marthe og hadde en fantastisk erfaring.

Følte meg avslappet gjennom hele prosessen og arbeidet var gjort bra. Mitt inntrykk var at Anne Marthe hadde kontroll og god kunnskap.

Personlig kommer jeg til å oppsøke hun flere ganger hvis jeg har behov for noe som omhandler tannpleie.

Veldig flink og nøye

Tannlege: Erin Cecelia Bolton Skrevet

Erin er en flink tannlege. Hun er nøyaktig og grundig, og gir god informasjon.
Hun gjør godt "håndverk" - opplever at når jeg har vært hos henne så har ting blitt gjort veldig skikkelig, at hun ikke tar noen snarveier for å spare tid.
Lett å få time, og praktisk at hun har timer utpå ettermiddagen.

Virkelig god tannlege

Tannlege: Erin Cecelia Bolton Skrevet

Jeg trengte en tannlege som jobber etter 16 og traff blink Erin. Hun holder til sentralt i Bergen og gjør et stykke solid arbeid. Etter timen kan man føle at hun virkelig har gjort en god jobb. Hun er nøye, ikke noe overbehandling og ikke overbetaling til tross for at det er sentralt og på ettermiddagen. Rundt 1000,- for en times jobb - fjerne tannstein,. puss & rens og røntgen er absolutt innenfor syns jeg. Etter timen forklarer hun på en grei måte hva som kan gjøre bedre av deg selv.
Har også trengt time innen kort tid og da har det ordnet seg.
De har en veiledende prisliste på nettsiden sin men har ikke sett behovet for å ettergå den.

Ikke noe negativt å komme med.