Bestill time

Torgallmenning Tannleger

Logo for Torgallmenning Tannleger

Om klinikken

Velkommen til Torgallmenning Tannleger

Vi holder til i hyggelige lokaler midt i Bergen sentrum. Klinikken består av 3 dyktige allmenntannleger, en erfaren oralkirurg, en omsorgsfull tannpleier og hyggelige tannhelsesekretærer som tar godt imot deg.

Våre behandlere er utdannet ved universitet i Bergen og Universitet i Cork, Irland og bruker mye tid på å holde seg faglig oppdatert slik at du skal få den beste behandlingen.

Mange pasienter sliter med å komme seg til tannlegen av ulike grunner. I tannlegepraksisen vår skal du være trygg på at du blir godt tatt vare på. Vi tar oss god tid. Du bestemmer hva som skal gjøres og når. Du er sjefen.

Første skritt er å bestille time og benytte seg av den. Du vil da i første omgang få en oversikt over hva som bør gjøres – det blir ingen behandling ved første besøk med mindre du selv er klar for det.

Dersom du ønsker å ha en venn med deg under tannlegebesøket er det fullt mulig. Vi finner en ekstra stol slik at vedkommende kan sitte inne på behandlingsrommet med deg hele veien.

Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål. Ofte kan det hjelpe å snakke om det og få vite litt om hva de forskjellige behandlingene innebærer – vi vil at besøket ditt hos oss skal være så behagelig som mulig.

Studenter får 15% rabatt hos oss, et lite bidrag til å lette studentlivet.

Våre åpningstider er:

* Mandag til torsdag: 08:00 - 20:00
* Fredag: 08:00 - 15:30

Du kan enkelt bestille time hos oss på vår nettside.

Hjertelig velkommen til oss på Torgallmenningen!

Torgallmenning Tannleger holder til i Bergen

• Profilbilde av tannlege Erin Bolton
  • Profilbilde av tannlege Arild Kvalheim
  • Profilbilde av tannlege Robert Rosseland
  • Profilbilde av tannlege Ida Marlene Haukeland Sættem

Siste vurderinger av Torgallmenning Tannleger

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Robert Rosseland Skrevet

Robert er sympatisk, engasjert og utrolig dyktig. Han hører etter, forklarer nøye, og passer hele tiden på at man har det bra og er komfortabel. Han informerer også hele veien om hva ting koster, og hvilke alternativer man har for videre behandling. Fantastisk behagelig mann, kommer aldri til å gå til en annen tannlege igjen!

Dyktig og trygg tannlege

Tannlege: Robert Rosseland Skrevet

Har vært hos Robert flere ganger, og etter flere år der jeg har unngått tannleger på grunn av tannlegeskrekk, har jeg endelig kommet et sted jeg blir tatt på alvor og føler meg trygg og ivaretatt. Merker og han heller ikke tar unødvendig mye betalt for behandlingene han gjør.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Erin Bolton Skrevet

Skaper trygghet hos en med tannlegeskrekk. Fremstår dyktig i jobben og leverer et godt håndverk. Fyllingen er alltid bra i etterkant. Andre steder må jeg tilbake for mer slip. Men her er det perfekt fra første gang.

Flink og behagelig tannlege

Tannlege: Erin Bolton Skrevet

Hun gir alltid god informasjon om hva hun skal gjøre slik at man føler seg trygg. Jeg er litt nervøs for tannleger, og synes dette er den tannlegen det har vært lettest å gå til. Jeg føler også at hun gjør en god jobb og tar tak i det som trengs, uten at jeg er noe tannekspert. Hun gir råd om hvordan man bedre kan ta vare på tennene uten å fremstå dømmende eller kjeftende - noe som er sjeldent i en tannlege. Det er også lett å få time, og damene i resepsjonen er hyggelige. Jeg er strålende fornøyd.

Veldig flink og nøye

Tannlege: Erin Bolton Skrevet

Erin er en flink tannlege. Hun er nøyaktig og grundig, og gir god informasjon.
Hun gjør godt "håndverk" - opplever at når jeg har vært hos henne så har ting blitt gjort veldig skikkelig, at hun ikke tar noen snarveier for å spare tid.
Lett å få time, og praktisk at hun har timer utpå ettermiddagen.