Torvgården Tannhelsesenter AS

Telefonnummer38 34 44 8038 34 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Agnefestveien 4, Torvgården 4580 Lyngdal
Torvgården Tannhelsesenter AS holder til i Lyngdal

Siste vurderinger av Torvgården Tannhelsesenter AS

Den beste

Tannlege: Karl Morgan Hegelstad Skrevet

Verdens beste . Du blir kurert for tannlegeskrekk nå du kommer inn til han. Rolig og veldig behagelig.

Veldig dyktig

Tannlege: Karl Morgan Hegelstad Skrevet

Hyggelig, positiv og veldig empatisk. Viser stor forståelse for frykt hos pasientene. Rolig og vennlig, selv ved store fryktreaksjoner. En helt super tannlege!

Han er veldig flink med jobben sin.

Tannlege: Karl Morgan Hegelstad Skrevet

Jeg måtte prøve flere tannleger for å finne noen som gjør jobben sin med motivasjon og er dyktig. Jeg måtte bytte min tannbro protesen. Den nye tannprotesen jeg fikk er veldig bra og behagelig. Som en positive personlighet, han liker jobben sin og gjør beste for å få pasienten sin til å bli fornøyd med resultatet. Disse kvaliteter er hva jeg forventer fra profesjonelle folk.

Den beste tannlegen jeg har gått til

Tannlege: Steinar Osmundsen Skrevet

Steinar kurerte en 28 år gammel tannlegeskrekk på 10 minutter. Hyggelig og forklarende gjennom hele behandlingen. 2 behandlinger inkludert en rotfylling uten snev av smerter. Ønsker du en tannlege som er profesjonell til fingerspissene går du her.

Fantastisk

Tannlege: Steinar Osmundsen Skrevet

Alltid hyggelig og blid. Kommer inn på dagen de gangene jeg har hatt tannverk. Har vært kunde i over 25 år.Kommer ikke til å skifte tannlege nei.