Sommerro Tannklinikk

Telefonnummer67 07 22 6967 07 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsveien 42A 1482 Nittedal
Sommerro Tannklinikk holder til i Nittedal

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sommerro Tannklinikk

Topp behandling av dyktige Mennesker

Tannlege: Bettina Slyngstadli Skrevet

Her føler man seg godt tatt vare på, og de vill kun det beste for sine pasienter. Godt humør, fine lokaler, moderne utstyr, så her kan jeg absolutt anbefale folk og gå for og få orden på tennene sine:)

Fantastisk profesjonell service !

Tannlege: Kristian Andresen Skrevet

Sommero er ikke min faste tannlege, men en gammel plombe løsner og tiden var knapp, så jeg ringer mandag morgen kl 08.05, og håper forsiktig på at de kan hjelpe i en nødsituasjon, og en strålende imøtekommende og løsningsorientert tannpleier sier velkommen, dette skal vi løse..... Og 40 min senere er tanna leget og plombe satt på, gjennom 30 min med tillitsvekkende, profesjonell og skånsom behandling, med god veiledning underveis! Rett og slett imponerende! Tusen takk! 👍

Bettina - erfaren og behagelig

Tannlege: Bettina Slyngstadli Skrevet

Jeg vet jeg er i gode hender når jeg får sjekk og behandlig her. De ansatte og stedet inngir tillit. Trivelige lokaler.

Svært god tannlege!

Tannlege: Kristian Andresen Skrevet

Dyktig og blid. Interessert i faget, og interessert i mennesker. Strekker seg langt for å gi pasienten den ultimate opplevelse og behandling.

Anbefales på alle mulige måter!

Svært sympatisk og imøtekommende helproff tannlege

Tannlege: Bettina Slyngstadli Skrevet

Tannklinikken virker høyst profesjonell og har overtatt etter forrige generasjon (far, som var meget anerkjent).
I stolen føler man seg vel, man blir spurt og får forklart hvordan det står til med tennene og hva som trengs, og man får selv delta i vurderingene.
"Dessverre" er klinikken så populær at man ikke kan regne med å få time om kort tid.
Oppgjøret er stort sett basert på kortbruk, så ved kontantbetaling bør man ha et passende utvalg sedler.