Romsås Tannlegesenter

Romsås Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Romsås Tannlegesenter

En fantastisk tannlege

Tannlege: Zyad Khalaf Hassan Skrevet

En fantastisk tannlege som gjør jobben sin meget godt og løser problemer du har. Er alltid fornøyd etter at jeg har møtt tannlegen Zyad.

Superflink!

Tannlege: Zyad Khalaf Hassan Skrevet

Etter anbefaling fra flere valgte jeg å bestille meg en tannlegetime hos Zyad Hassan. Ble møtt av en blid og dyktig mann, som kan det å ta vare på pasientene sine. Informasjon og veiledning for hvordan du best mulig kan ta vare på tennene dine - var inkludert i den rimelige prisen!
Anbefales på det sterkeste!

Flink tannlege!

Tannlege: Zyad Khalaf Hassan Skrevet

Jeg hadde problemer med visdomstennene over flere mnd, og kunne ikke spise - da hjalp Tannlege Zyad meg og problemet er løst og jeg kan spise ordentlig igjen :)

Flink

Tannlege: Zyad Khalaf Hassan Skrevet

Etter mange år med dårlige tannleger som nesten har ødlagt tennene mine og gitt meg tannlegeskrekk har jeg endelig funnet en flink tannlege som løser «problemet» med tennene mine på minst smertefull og best mulig måte. Jeg anbefaler denne tannlegen på det sterkeste. Denne tannlegen er en som vet sine saker og liker jobben sin. Fine priser for behandling er det også!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Zyad Khalaf Hassan Skrevet

Etter å ha ventet alt for lenge (årevis) oppsøkte jeg tannlege pga blødende og betent tannkjøtt. Tannlege Zyad Hassan tok seg god tid til røntgen, undersøkelse, behandling og rådgiving om pussing/skylling av tenner og tannkjøtt. Da jeg kom tilbake for kontroll en måned senere var betennelsen gått tilbake uten bruk av antibiotika eller fordyrende dyprens. Tannlegen er vennlig og behagelig, han velger prisgunstige alternativer og gir gode råd om hvilke behandlinger som kan dekkes av HELFO. Selv bor jeg på andre siden av byen, men reiser gjerne helt til Romsås for å benytte akkurat denne tannlegen. Jeg anbefaler ham på det varmeste.