Zyad Khalaf Hassan

Autorisasjon (2012)

Bislett Tannhelsesenter Telefonnummer22 15 50 1722 15 50 ...
Pilestredet 75D, 4. etasje 0354 Oslo
Zyad Khalaf Hassan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Zyad Khalaf Hassan

Rip-off

Klinikk: Bislett Tannhelsesenter Skrevet

«Undersøkelsen» tok tre minutter. Det var ikke en undersøkelse, men en kjapp vurdering om jeg kunne bleke tennene til pakkeprisen for 1500. Jeg hadde allerede tatt en ordentlig undersøkelse med 3D-bilder og AirFlow to uker tidligere for 690 kroner, og tok bare denne for å se om jeg kvalifiserte til tannbleking. Ble avvist. 450 kroner. Det er jo sj*kt bra timebetaling for tre minutter.

Top-Notch Tannlege

Klinikk: Bislett Tannhelsesenter Skrevet

Jeg sliter med alvorlig tannlegeskrekk og Zyad tok veldig hensyn til dette - var veldig forsiktig og forståelsesfull, for ikke å snakke om hyggelig. Fremstår også selvsagt som en dyktig tannlege. Første gangen jeg gir et tannlegebesøk 10/10 (-:

Helt fantastisk

Klinikk: Bislett Tannhelsesenter Skrevet

Tannlege Zyad har vært min behandler de to siste gangene og jeg anbefaler han på det sterkeste. Han er faglig dyktig, gir god informasjon og behandler på en fin måte. Anbefaler Zyad på det varmeste.

Til den mest forståelsesfulle Tannlegen.

Klinikk: Bislett Tannhelsesenter Skrevet

Skriver denne anmeldelsen med stor glede da jeg fikk muligheten til å møte verdens mest generøse tannlege hos Bislett tannklinkk. Ble møtt meg et stort smil i døra og sekundet jeg gikk inn i klinikken fikk jeg servert en helt unik kundeservice fra både Dr.Hassan og hans personale. Vil også anbefale alle mine nærmeste å komme innom når de har behov for tannlege tjenester. Ønsker klinikken all lykke til.Tusen takk! 👍🏼

Beste og flinkeste

Klinikk: Bislett Tannhelsesenter Skrevet

Anbefaler tannlege Hassan på det sterkeste! Super flink og servicen hans er den beste. Ikke møtt så snill og flink tannlege før.. kommer garantert til å dra tilbake til han i fremtiden.