Ulven Tannlegekontor

Ulven Tannlegekontor holder til i Oslo

Siste vurderinger av Ulven Tannlegekontor

Faglig flink og behagelig

Tannlege: Kenneth Stenshol Hestvik Skrevet

Har brukt Kenneth Hestvik som tannlege i over to år nå. han har kurert meg for tannlege skrekk. I tillegg har han fått meg til å få mye bedre vaner så tennene er mye finere og sterkere enn før.

Han kan virkelig anbefales!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Kenneth Stenshol Hestvik Skrevet

Jeg måtte gjøre noe omfattende behandlinger i munnen for none år tilbake. Den første tannlegen jeg gikk presenterte en svært høy pris. Jeg kontaktet Kenneth og fikk nesten halve prisen!

Jeg går nå til Kenneth en gang i året for å stelle tennene. Han er ærlig og redlig, vennlig, punktlig og skaper mye trygghet. Jeg har aldri klart å slappe av i en tannlegestol på samme måte som her.
Anbefaler han til alle jeg kjenner!

Beste tannlegen jeg/vi har hatt

Tannlege: Kenneth Stenshol Hestvik Skrevet

Kenneth er en meget faglig dyktig tannlege som man føler seg svært godt ivaretatt hos. Vi er fire i min familie som går til han og alle er strålende fornøyde. Vi har fått utført alt fra tannrens til implantat, med beste resultat. Kenneth og tannlegesekretær Lise har en veldig hyggelig, imøtekommende og uformell stil. Høyst anbefalt, takk for god og profesjonell behandling.

Min favorittannlege

Tannlege: Kenneth Stenshol Hestvik Skrevet

Erfaren og kjempehyggelig tannlege. Han liker å holde seg oppdatert, og han besitter stor kunnskap og ferdigheter.

En fantastisk tannlege!

Tannlege: Kenneth Stenshol Hestvik Skrevet

Kenneth er en tannlege med en svært imøtekommende, vennlig og uformell stil. Han er faglig dyktig og tar seg god tid til å gå gjennom det som skal utføres av behandlinger, og han er opptatt av at pasienten ikke skal påføres unødvendige utgifter. Prisnivået er gunstig i forhold til andre tannleger. Jeg har benyttet Kenneth så lenge han har vært på Ulven Tannlegekontor, og der skal jeg fortsette. Lokalene er innbydende, rene og velholdte, og det benyttes det siste av moderne utstyr. Sekretæren til Kenneth er også veldig hyggelig og imøtekommende. Det er enkelt å få time ved akutte situasjoner.