Ulven Tannlegekontor

Telefonnummer22 65 02 9822 65 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karl Staaffs Vei 2 0665 Oslo
Ulven Tannlegekontor holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Ulven Tannlegekontor

Beste tannlegen jeg/vi har hatt

Tannlege: Kenneth Stenshol Hestvik Skrevet

Kenneth er en meget faglig dyktig tannlege som man føler seg svært godt ivaretatt hos. Vi er fire i min familie som går til han og alle er strålende fornøyde. Vi har fått utført alt fra tannrens til implantat, med beste resultat. Kenneth og tannlegesekretær Lise har en veldig hyggelig, imøtekommende og uformell stil. Høyst anbefalt, takk for god og profesjonell behandling.

Min favorittannlege

Tannlege: Kenneth Stenshol Hestvik Skrevet

Erfaren og kjempehyggelig tannlege. Han liker å holde seg oppdatert, og han besitter stor kunnskap og ferdigheter.

En fantastisk tannlege!

Tannlege: Kenneth Stenshol Hestvik Skrevet

Kenneth er en tannlege med en svært imøtekommende, vennlig og uformell stil. Han er faglig dyktig og tar seg god tid til å gå gjennom det som skal utføres av behandlinger, og han er opptatt av at pasienten ikke skal påføres unødvendige utgifter. Prisnivået er gunstig i forhold til andre tannleger. Jeg har benyttet Kenneth så lenge han har vært på Ulven Tannlegekontor, og der skal jeg fortsette. Lokalene er innbydende, rene og velholdte, og det benyttes det siste av moderne utstyr. Sekretæren til Kenneth er også veldig hyggelig og imøtekommende. Det er enkelt å få time ved akutte situasjoner.

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Kenneth Stenshol Hestvik Skrevet

Har ekstremt tannlegeskrekk og har aldri klart å være rolig hos tannlegen. Inntill jeg møtte Kenneth! Kjempe flink, rolig, grundig og er svært god til å sette sprøyter. Så vidt man merker det! Annbefaler han på det sterkeste.

Beste tannlegen jeg hatt

Tannlege: Kenneth Stenshol Hestvik Skrevet

Han er alltid i tid, meget fagelug dyktig og svært imøtekommende. Flink hvis man har tannlegeskrekk.