Madla tannklinikk

Madlamarkveien 2A 4041 Hafrsfjord
Madla tannklinikk holder til i Stavanger

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Madla tannklinikk

Smilende og forsiktig

Tannlege: Siv Anita Askim Skrevet

Vi byttet over til henne, da min datter har tannlegeskrekk. Tannlegen var rolig og forsiktig og forklarte alt. Datteren min på 11 år, mente at hun etter denne timen trolig var kvitt hele skrekken.

Meget dyktig

Tannlege: Manuela Scholten Skrevet

Manuela er en dyktig tannlege, ikke minst hyggelig og forståelsesfull. Forklarer hva hun gjør og hvorfor, og gir følelse av trygghet. En annen ting som er verdt å nevne er at hun er punktlig og jeg kommer alltid inn til klokkeslett. Jeg kan på det varmeste anbefale henne.

Beste tannlegen som fins

Tannlege: Lars Kalveland Skrevet

Jeg har alltid vært livredd for tannleger. Jeg gruer meg i ukesvis og har vondt i magen på forhånd. Men med årene jeg har gått til Lars har dette forsvunnet mer og mer. Han er trygg og rolig. Han har alltid forstått frykten min, tatt vare på meg og forklart meg alt han gjør, slik at jeg ikke skal være redd. Han er meget forsiktig, rask og flink. Super fornøyd med han, og kommer aldri til å skifte. Anbefales på det sterkeste.

Bra

Tannlege: Marit Hylen Skrevet

Flink og rett på sak. Vakre øyne 👍 Konkret og solid tannlege. Har brukt hunn noen år og ikke noe og sette på hun

Den beste tannlegen jeg har hatt!!

Tannlege: Siv Anita Askim Skrevet

Siv Anita tar seg god til til sine pasienter, er flink til å forklare hva hun gjør og har en veldig hyggelig assistent. Har selv tannlegeskrekk og forklarte det på forhånd og har hele veien blitt godt tatt i mot. Jeg gruer meg ikke lenger til tannlegebesøkene, ikke en gang til "vondere" behandlinger. Jeg vet at hun gjør sitt beste :)