Madla tannklinikk

Madlamarkveien 2A 4041 Hafrsfjord
Madla tannklinikk holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Madla tannklinikk

Fantastisk tannlege

Tannlege: Siv Anita Askim Skrevet

Hun er en tannlege som er svært blid, hyggelig , rolig og empatisk . Hun ser hele menneske og kan håndtere pasienter med selv den største tannlegeskrekk . Uten tvil den beste tannlege jeg har møtt.

Veldig flink i jobben sin

Tannlege: Åsta Wathne Aasmyr Skrevet

Jeg har nettop startet som pasient på Madla tannklinikk og fikk henne som tannlege. Hun er veldig dyktig i det hun gjør og betrygger pasientene sine.

Beste tannlegen

Tannlege: Elin Stuland Steinsland Skrevet

Meget dyktig tannlege som alltid møter deg på en empatisk og fin måte. Annen tannlege har også påpekt at hun gjør et veldig fint arbeid. Hadde ordentlig tannlegeskrekk før jeg kom til Elin, men nå er den borte.
Utrolig flink med både mennesker og tenner :)

Smilende og forsiktig

Tannlege: Siv Anita Askim Skrevet

Vi byttet over til henne, da min datter har tannlegeskrekk. Tannlegen var rolig og forsiktig og forklarte alt. Datteren min på 11 år, mente at hun etter denne timen trolig var kvitt hele skrekken.

Beste tannlegen som fins

Tannlege: Lars Kalveland Skrevet

Jeg har alltid vært livredd for tannleger. Jeg gruer meg i ukesvis og har vondt i magen på forhånd. Men med årene jeg har gått til Lars har dette forsvunnet mer og mer. Han er trygg og rolig. Han har alltid forstått frykten min, tatt vare på meg og forklart meg alt han gjør, slik at jeg ikke skal være redd. Han er meget forsiktig, rask og flink. Super fornøyd med han, og kommer aldri til å skifte. Anbefales på det sterkeste.