Støren Tannklinikk

Støren Tannklinikk holder til i Midtre Gauldal

Siste vurderinger av Støren Tannklinikk

Omsorgsfull og forståelig

Tannlege: Kjellrun Reitan Nordtømme Skrevet

Hun er definitivt den mest omsorgsfulle tannlegen jeg har hatt. Slet med tannlegeskrekk tidligere, men nå er det mye bedre etter å ha vært hos henne gjentatte ganger. Litt synd at det er så vanskelig å få time, da hun alltid har fult opp. Ellers er hun ei utrolig trivelig dame med medfølelse og forståelse. Hun er også utrolig flink til å forklare hva hun gjør og hvorfor.
Ettersom jeg har flyttet for litt tid tilbake, så har jeg beklageligvis skiftet tannlege.
Bare så synd de i skranken ikke eier noen form for medlidenhet. Det setter jo hele tannklinikken i dårlig lys.

Fagperson og menneske av ypperste klasse!

Tannlege: Kjellrun Reitan Nordtømme Skrevet

Kjellrun er en svært dyktig tannlege som jeg setter svært stor pris på. Det som drar ned, er enkelte av medarbeiderne i skranken, som jeg opplever at har svært lite empati for pasientene. Har fått litt tannlegeskrekk etter at jeg trakk en tann. Når jeg informerte om dette, ble jeg indirekte møtt med spørsmål om det virkelig var slik jeg sa eller om det var jeg som overdramatisererte.

behagelig, respekterer pasieten, god tid

Tannlege: Kjellrun Reitan Nordtømme Skrevet

en tannlege med omsorg og tid for meg som sliter, beroligende og behagelig attmosfære på tannlegekontoret