Heyden Tannhelsesenter

Heyden Tannhelsesenter holder til i Moss

Siste vurderinger av Heyden Tannhelsesenter

Fin type

Tannlege: Anders Heyden Skrevet

Anders er dyktig i jobben, vennlig og forståelsesfull. Bare positivt å si om den mannen! Han fikk meg til å føle meg godt ivaretatt der jeg lettere nervøs lå stolen. Han er dyktig i forhold til dette med den pedagogiske biten, - og det er noe i alle fall jeg setter stor pris på. Antar at det er noe som skaper en form for trygghet for mange av hans pasienter. Slike ting er viktigere enn mange kanskje tror - og det skaper et meget godt grunnlag for videre tannbehandlig.

Tillit og trygghet og solid fagmann

Tannlege: Anders Heyden Skrevet

Full tillit til Anders fra første møte! Han skaper trygghet med god omsorg og forståelse for pasientens behov. Imponert over hans kunnskap og erfaring med implantat. Faktisk en behagelig opplevelse uten smerter.
Anbefales på det varmeste!

Flott oral kirurg

Tannlege: Gaute Lyngstad Skrevet

Opererte bort 2 visdomstenner, hele prosessen var kjapp og helt smertefri. Høflig og profesjonell også, anbefales sterkt!

En hyggelig og dyktig kar, i tillegg svært omgjengelig av seg.anbefales!

Tannlege: Anders Heyden Skrevet

Du er i gode hender hos ham. Rolig og lyttsom. Er du hørselshemma og er uten tolk, kan du vere trygg på at han snakker tydelig og sikrer på at du har forstått ham.

Ingen over - ingen ved siden

Tannlege: Anders Heyden Skrevet

Han er meget profesjonell, dyktig og hyggelig og en fantastisk håndverker. Jeg har trukket visdomstann og fått implantat uten å kjenne noe smerte verken under inngrepene eller etterpå. Anbefales på det varmeste!