Gaute Lyngstad

Gaute Lyngstad er tannlege i Moss

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Gaute Lyngstad

Beste tannlege jeg har vært borti

Klinikk: Gaute Lyngstad M.N.T.F Skrevet

Utrolig bra forklaring og behandling. Topp kar som kunne sin jobb. Helt enkelt bra jobba. meget hyggelige folk på klinikken

Flott oral kirurg

Klinikk: Heyden Tannhelsesenter Skrevet

Opererte bort 2 visdomstenner, hele prosessen var kjapp og helt smertefri. Høflig og profesjonell også, anbefales sterkt!

Veldig god tannlege

Klinikk: Gaute Lyngstad M.N.T.F Skrevet

En hyggelig og behagelig tannlege å være hos. Jeg gruet meg mildt sagt en del til å kirurgisk fjerne en betent visdomstann. Inngrepet var helt smertefritt, og han forklarte hele veien hva han drev med og hva som kom av "ekle" lyder. Hele inngrepet tok omtrent 10 minutter. Hadde veldig lite smerter i etterkant, og dette tror jeg kom av at han jobbet effektiv og godt. Har ny time til å fjerne en visdomstann til, men gruer meg ikke lenger.

I trygge og kyndige hender

Klinikk: Gaute Lyngstad M.N.T.F Skrevet

Utrolig dyktig, sympatisk og behagelig tannlege som jeg har vært hos to ganger. Flink til å forklare hele veien, og stadig forsikre seg om at man som pasient har det bra der man ligger. Begge inngrep forløp helt smertefritt, og følte meg hele tiden i trygge og kyndige hender.
Anbefales på det sterkeste!

Fornøyd!

Klinikk: Gaute Lyngstad M.N.T.F Skrevet

Veldig fornøyd! Opererte ut visdomstannen min, forsiktig og flink til å forklare hva som skulle skje! Fullstendig smertefritt!