Tannlegene i Sørbyen

Valdresvegen 4 2815 Gjøvik
Tannlegene i Sørbyen holder til i Gjøvik

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene i Sørbyen

Dyktig, rolig og trygg

Tannlege: Grete Sophie Forberg Skrevet

Skulle trekke min første visdomstann og gruet meg siden det gjorde vondt før jeg kom. Ble møtt av en trygghet og en forståelse som gjorde at skuldrene raskt senket seg. Fikk så en god forklaring på hva som skulle skje før vi begynte, og hele tiden underveis. I løpet av kort tid var tanna ute. Jeg ble så imponert over hennes profesjonalitet og den medmenneskelig måten hun møtte meg på. Jeg er svært takknemlig for at vi har slike flinke tannleger. Anbefaler Grethe Sophie Forberg på det varmeste !

Profesjonell

Tannlege: Grete Sophie Forberg Skrevet

Alltid serviceinnstilt og behandling på kort varsel, også i høytider. Skaden ble behandlet med permanent reparasjon.

Hadde faktisk en god opplevelse hos tannlegen

Tannlege: Egil Hvalby Skrevet

Måtte en tur inn for en hastetime og jammen er jeg glad jeg fikk han her. Han var veldig profesjonell samtidig som når muligheten kon var han ekstremt hyggelig og lett å snakke med. Han forklarte alt som har skjedd og skulle skje med tanna mi på en måte som lett forståelig og jeg fikk følelsen at han brydde seg. Det var like lett å se at han kunne jobben sin. 10/10

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Grete Sophie Forberg Skrevet

Grete har hjulpet meg igjennom snart ett dusin tannlegetimer. Alltid hjelpsom og snill.

Man får time raskt og alltid en liten beklagelse dersom hun kan motta deg litt sent til din time, noe som fort kan skje med tannhelsetjenester.

Tålmodig og trivelig!

Tannlege: Britt Laeskogen Skrevet

Helt super tannlege med forståelse om man har noe skrekk. Tar ting i et behagelig tempo og gjør en super jobb. Er ærlig på hva som må gjøres og gir en god trygghet som er veldig viktig for min del. Annbefales på det sterkeste! :) veldig vettuge priser også for dem som tenker det er viktig :)