Tannlegene i Sørbyen

Valdresvegen 4 2815 Gjøvik
Tannlegene i Sørbyen holder til i Gjøvik

Siste vurderinger av Tannlegene i Sørbyen

Helt fantastisk tannlege :)

Tannlege: Ingvild Lindahl Hvalby Skrevet

Ingvild Hvalby er verdens beste og roligste tannlege. Forståelssfull,beroligende og helt enestående. All ære til henne :)

Beste tannlege mot tannlege skrekk!!

Tannlege: Egil Hvalby Skrevet

Ikke turt å gått til tannlege på 20 år! Nå er jeg under omfattende tannbehandling og alle tenner må fikses. Egil er så rolig og behagelig, tar det etter mitt tempo. Etter første behandling så er angsten borte, så utrolig dyktig er han😊all ære til Tannlege Egil som jobber så bra med meg at jeg kan snart smile med et pent smil😊

Hadde faktisk en god opplevelse hos tannlegen

Tannlege: Egil Hvalby Skrevet

Måtte en tur inn for en hastetime og jammen er jeg glad jeg fikk han her. Han var veldig profesjonell samtidig som når muligheten kon var han ekstremt hyggelig og lett å snakke med. Han forklarte alt som har skjedd og skulle skje med tanna mi på en måte som lett forståelig og jeg fikk følelsen at han brydde seg. Det var like lett å se at han kunne jobben sin. 10/10

Tannlegen for de med tannlegeskrekk

Tannlege: Egil Hvalby Skrevet

Tolmodig og rolig. Beskriver hva som skjer, så jeg kan forberede meg. Tenker på hva som skal til for at jeg skal ha det best mulig.
Flink til å samarbeide med de som er rundt meg.

Takk for at du er den beste tannlegen beste som finnes. Og "nåde" deg hvis du slutter.

Beste tannlegen jeg vet om.

Tannlege: Egil Hvalby Skrevet

Han er trivelig og setter sprøyter som en drøm! Han har trekt alle mine visdomstenner, og borret mange hull. Fantastisk tannlege! (håper han aldri går av med pensjon) Samt sekritæren hans er også veldig hyggelig.

Anbefales på det sterkeste.