Snertingdal Helsesenter

Snertingdalsvegen 1722 2838 Snertingdal

Siste vurderinger av behandlere ved Snertingdal Helsesenter

Virker trygg

Lege: Southiya Vasanth Skrevet

Southiya er trivelig og rolig , flink til å lytte til pasienten. Hun virker dyktig og henviser deg videre når hun er i tvil. Bak skranken er det veldig humørsvingninger på en person og prøver til tider å fungere som doktor i stedet sekretær. Har ringt kl. 0810 og får telefonsvarer som sier åpningstiden på kontoret som er fra kl 0800. Det blir for dumt.

Alle skulle vært som Christina!

Lege: Christina Mathilde Stein Grandalen Skrevet

Jeg har lenge slitt med å finne en like flink og dyktig lege, etter jeg flyttet og mistet Christina som fastlege.

Christina vil virkelig pasienten alt godt, og stiller opp fra start til slutt, uansett! Jeg får bare ikke rost henne nok!

Jeg følte meg svært trygg hos Christina, også hos resepsjonistene, som er svært flinke til å ta blodprøver :)

De som har Christina som sin fastlege, er svært heldige! Absolutt til å anbefale!

Hyggelig, flink, omtenksom.

Lege: Southiya Vasanth Skrevet

Opplever at hun tar henvendelser på alvor,og er løsningsorientertial. Til å være nyutdannet (kun 1.år siden autorisasjon) så gir hun inntrykk av at hun kan ganske mye.
Ønsker at hun skal få tid til å bli kjent med kontoret, bygda og pasienten. Håper hun vil trives her, og at kommunen tar godt vare på henne.

Anbefales!

Lege: Christina Mathilde Stein Grandalen Skrevet

Hvis du sliter med å finne en lege som er ærlig, så har du truffet spikeren på hodet!

Christina er ei dame med tæl, og gjør jobben sin 110%.

Hun er fantastisk!

Herlig lege - hyggelig, strukturert og tar tak i ting!

Lege: Christina Mathilde Stein Grandalen Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med Christina! Man føler seg sett og forstått på en måte jeg aldri har følt hos tidligere leger før! Ho vet hva som trengs og ordner opp. Jeg vil ikke nøle med å bruke ordet fantastisk om ho! :)
Endelig en lege som har yrkesstolthet! Jeg kan ikke få fullrost Christina nok, og er utrolig glad jeg fikk 'kapret' henne, mens ho fremdeles hadde ledige plasser!