Snertingdal Helsesenter

Telefonnummer61 13 49 0061 13 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Snertingdalsvegen 1722 2838 Snertingdal

Siste vurderinger av Snertingdal Helsesenter

Verste legen jeg har hatt

Lege: Christina Mathilde Stein Grandalen Skrevet

Denne legen er grei og sprudlende - helt til du motsier henne. Da blir hun uhøflig og frekk, og går til personangrep. Ikke interessert i å møte på midten. Har fått kjeft av legen med personlig innhold på SMS, og har blitt beskyldt for ting som ikke stemmer. Byttet fastlege så fort jeg kunne. De er også sure i resepsjonen, og svarer irritert når du har prøvd å ringe i to timer. For dårlig.

Virker trygg

Lege: Southiya Vasanth Skrevet

Southiya er trivelig og rolig , flink til å lytte til pasienten. Hun virker dyktig og henviser deg videre når hun er i tvil. Bak skranken er det veldig humørsvingninger på en person og prøver til tider å fungere som doktor i stedet sekretær. Har ringt kl. 0810 og får telefonsvarer som sier åpningstiden på kontoret som er fra kl 0800. Det blir for dumt.

Alle skulle vært som Christina!

Lege: Christina Mathilde Stein Grandalen Skrevet

Jeg har lenge slitt med å finne en like flink og dyktig lege, etter jeg flyttet og mistet Christina som fastlege.

Christina vil virkelig pasienten alt godt, og stiller opp fra start til slutt, uansett! Jeg får bare ikke rost henne nok!

Jeg følte meg svært trygg hos Christina, også hos resepsjonistene, som er svært flinke til å ta blodprøver :)

De som har Christina som sin fastlege, er svært heldige! Absolutt til å anbefale!

Hyggelig, flink, omtenksom.

Lege: Southiya Vasanth Skrevet

Opplever at hun tar henvendelser på alvor,og er løsningsorientertial. Til å være nyutdannet (kun 1.år siden autorisasjon) så gir hun inntrykk av at hun kan ganske mye.
Ønsker at hun skal få tid til å bli kjent med kontoret, bygda og pasienten. Håper hun vil trives her, og at kommunen tar godt vare på henne.

Anbefales!

Lege: Christina Mathilde Stein Grandalen Skrevet

Hvis du sliter med å finne en lege som er ærlig, så har du truffet spikeren på hodet!

Christina er ei dame med tæl, og gjør jobben sin 110%.

Hun er fantastisk!