Colosseum Tannlege Marken

Colosseum Tannlege Marken holder til i Bergen

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Marken

Veldig bra!

Tannlege: Rolf Sælen Skrevet

Jeg ble henvist til Rolf Sælen for å trekke ut en visdoms tann. Min verste frykt er at bedøvelsen ikke skal virke, men Rolf Sælen og assistenten fikk meg til å føle meg trygg, han stoppet underveis og spurte om alt var i orden, forklarte hva han gjorde, følte meg godt ivaretatt. Anbefales!

Særdeles bra!

Tannlege: Rolf Sælen Skrevet

Opererte ut en veldig stor visdomstann. Gruet meg selvsagt litt ti denne operasjonen, men Rolf Sælen og hans assistent var så proffe og omsorgsfulle at det var ikke noe å frykte viste det seg. Skal jeg ta ut flere, kommer jeg til å gå hit igjen. Anbefales!

Vennlig og profesjonell

Tannlege: Rolf Sælen Skrevet

Var hos Rolf Sælen for å operere ut en visdomstann. Han og hans assistent var hyggelig, hjelpsomme og ekstremt profesjonelle. Følte meg godt ivaretatt og han forklarte alt han gjorde underveis. Anbefales på det sterkeste.

Rolig. Dyktig og blid

Tannlege: Jørn Hagbart Kvist Skrevet

tannlegeskrekken er borte og det gjør ingenting å bli innkalt til tannlegetime lenger. Før var det ti års mellomrom mellom hvert besøk, men det har Kvist fikset. Det er god atmosfære, prisen er også bra. Jeg er veldig glad for at jeg havnet akkurat her!

Svært god tannlege

Tannlege: Rolf Sælen Skrevet

En av de beste tannlegene jeg har vært hos. Hans framtreden og faglige kompetanse gjorde at jeg følte meg helt trygg der jeg satt.