Rolf Sælen

Rolf Sælen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Rolf Sælen

Veldig bra!

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Jeg ble henvist til Rolf Sælen for å trekke ut en visdoms tann. Min verste frykt er at bedøvelsen ikke skal virke, men Rolf Sælen og assistenten fikk meg til å føle meg trygg, han stoppet underveis og spurte om alt var i orden, forklarte hva han gjorde, følte meg godt ivaretatt. Anbefales!

Særdeles bra!

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Opererte ut en veldig stor visdomstann. Gruet meg selvsagt litt ti denne operasjonen, men Rolf Sælen og hans assistent var så proffe og omsorgsfulle at det var ikke noe å frykte viste det seg. Skal jeg ta ut flere, kommer jeg til å gå hit igjen. Anbefales!

Vennlig og profesjonell

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Var hos Rolf Sælen for å operere ut en visdomstann. Han og hans assistent var hyggelig, hjelpsomme og ekstremt profesjonelle. Følte meg godt ivaretatt og han forklarte alt han gjorde underveis. Anbefales på det sterkeste.

Svært god tannlege

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

En av de beste tannlegene jeg har vært hos. Hans framtreden og faglige kompetanse gjorde at jeg følte meg helt trygg der jeg satt.

Meget dyktig tannlege spesialist

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Gir trygghet på faglig kompetanse og god pasient omsorg. Han gir god informasjon om hva som skal gjøres før inngrepet, og i løpet av behandlings prosedyren.