Rolf Sælen

Rolf Sælen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Rolf Sælen

God behandling

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Jeg ble henvist til Sælen for å operere ut visdomstann som lå veldig dumt til, horisontalt under tannkjøttet og helt inntil en hovednerve. Tannen måtte dermed bores i flere biter før den kunne bli trukket ut. Jeg fikk god bedøvelse og kjente ingen ubehag under operasjonen. Sælen gjorde jobben kjapt jeg følte at jeg var i gode hender. Jeg fikk beskjed om at jeg kom til å få et godt bollekinn etterpå, men skulle gjerne fått beskjed om at det ville bli nødvendig å ta sykemelding og holde sengen noen dager, pluss at jeg måtte ta en penicillin—kur, i forkant av dette.

Veldig bra tannlege!

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Jeg er glad at jeg ble henvist til Rolf Sælen for å trekke mine visdomstenner. Følte meg ikke redd, takket være assistenten og Rolf som holdt meg trygt og spurte så mye som de kunne om jeg har det bra under behandlingen. Anbefaler det på det sterkeste!

Veldig bra!

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Jeg ble henvist til Rolf Sælen for å trekke ut en visdoms tann. Min verste frykt er at bedøvelsen ikke skal virke, men Rolf Sælen og assistenten fikk meg til å føle meg trygg, han stoppet underveis og spurte om alt var i orden, forklarte hva han gjorde, følte meg godt ivaretatt. Anbefales!

Særdeles bra!

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Opererte ut en veldig stor visdomstann. Gruet meg selvsagt litt ti denne operasjonen, men Rolf Sælen og hans assistent var så proffe og omsorgsfulle at det var ikke noe å frykte viste det seg. Skal jeg ta ut flere, kommer jeg til å gå hit igjen. Anbefales!

Vennlig og profesjonell

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Var hos Rolf Sælen for å operere ut en visdomstann. Han og hans assistent var hyggelig, hjelpsomme og ekstremt profesjonelle. Følte meg godt ivaretatt og han forklarte alt han gjorde underveis. Anbefales på det sterkeste.