Rolf Sælen

Rolf Sælen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Rolf Sælen

Takknemlig!!

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Min første visdomstann kan kalles «skrekkhistorie» hos tannlegen. Heldigvis kom jeg til hos Rolf på akuttime og ble møtt av en rolig og trygg kirurg som fulgte tett opp i etterkant av operasjon. Det var ingen tvil om å henvises til han når nr. to også måtte ut noen år senere. Anbefales på det sterkeste!!

En FANTASTISK tannlege

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde en vond visdomstann og har solid tannlegeskrekk.
Hadde vert til både tannleger og kirurg men ingen fikk tanna ut...
Var rimelig desperat da Rolf tok i mot meg.

Rolf fikk ut tanna helt smertefritt uten noe problem. Bedøvelsen satte han veldig forsiktig. Jeg følte absolutt 0 smerte når tanna ble trekkt.
Jeg er veldig imponert og dypt takknemlig.
Denne tannlegen er til å stole på.

Svært bra

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Hyggelig, profesjonell og tillitsvekkende. Upåklagelig service både fra tannlege og assistent/tannpleier.

God behandling

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Jeg ble henvist til Sælen for å operere ut visdomstann som lå veldig dumt til, horisontalt under tannkjøttet og helt inntil en hovednerve. Tannen måtte dermed bores i flere biter før den kunne bli trukket ut. Jeg fikk god bedøvelse og kjente ingen ubehag under operasjonen. Sælen gjorde jobben kjapt jeg følte at jeg var i gode hender. Jeg fikk beskjed om at jeg kom til å få et godt bollekinn etterpå, men skulle gjerne fått beskjed om at det ville bli nødvendig å ta sykemelding og holde sengen noen dager, pluss at jeg måtte ta en penicillin—kur, i forkant av dette.

Veldig bra tannlege!

Klinikk: Marken Tannlegesenter Skrevet

Jeg er glad at jeg ble henvist til Rolf Sælen for å trekke mine visdomstenner. Følte meg ikke redd, takket være assistenten og Rolf som holdt meg trygt og spurte så mye som de kunne om jeg har det bra under behandlingen. Anbefaler det på det sterkeste!