Vågå Helsesenter

Moavegen 20 A 2680 Vågå

Siste vurderinger av behandlere ved Vågå Helsesenter

En trygg og omsorgsfull lege som tar deg på alvor

Lege: Dag Gulleik Riksaasen Skrevet

Gulleik er en trygg og kunnskapsrik lege som tar seg god tid til å lytte til deg, selv om det kan være veldig hektisk til tider. Han er en lege som alltid vil være på den sikre siden og sørge for at du er godt ivaretatt. Han er veldig omtenksom og vil alltid gjøre det han kan for å sørge for at du får den beste behandlingen og omsorgen. Jeg har hatt veldig positiv opplevelser med ham, og jeg håper jeg kan få ham som fastlege i fremtiden. Jeg vil anbefale ham til alle som er ute etter en trygg og pålitelig lege.

God på psykisk helse

Lege: Gunnar Heggelund Skrevet

Så ham mest pga psykisk helse-problematikk. Han hadde alltid tid, lyttet og brydde seg. Ga meg alltid den hjelp og henvisninger som jeg behøvde.
10/10 Ville beholdt som fastlege om jeg kunne
(gir ikke vurdering på tilgjengelighet/service siden han er på et nytt sted nå)

Veldig dyktig lege

Lege: Gunnar Heggelund Skrevet

Har hatt han som lege i ett års tid. Er veldig fornøyd. Opplever at han tar seg tid, lytter og ser meg. Han oppmuntrer meg til å ta kontakt hvis der skulle være noe, og de gangene han ikke vet, så sjekker han. Føler meg trygg på han som lege.

Trygg. Tar seg tid.

Lege: Gunnar Heggelund Skrevet

Fikk time hos Heggelund da min fastlege var borte. Følte meg så trygg og ivaretatt. Tok seg god tid, selvom han ikke hadde god tid. Viste at han SÅ meg. Lyttet godt.

Hyggelig og nøye

Lege: Gunnar Heggelund Skrevet

Legen er hyggelig og virker nøye og oppegående. Ble rekvirert videre til konsultasjon på Lillehammer. Godt fornøyd etter besøket 😀