Eurodent Bergen

Om klinikken

Eurodents tannleger og spesialister kan gi deg alt fra mindre behandlinger og kontroll, til store og kompliserte tannbehandlinger.

Eurodent er den eneste tannklinikken i Norge som gir deg garanti og oppfølging ved klinikk i din by når du får tannbehandling ved klinikken vår i Budapest. Eurodent er derfor den
tryggeste veien du kan velge når du skal ha tannbehandling i utlandet. Alle våre tannleger og spesialister i Norge og Budapest er godkjente for Helfo-refusjon.

Når du skal ha store tannbehandlinger i Budapest så spanderer Eurodent flybilletten for deg!

Eurodent hjelper deg med blant annet:

- Konsultasjon
- Rotfylling
- Tannproteser
- Allmenn tannbehandling
- Tannbehandling i Budapest

Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker å bestille time eller har noen spørsmål.

Eurodent Bergen holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Eurodent Bergen

Upasselig kommentar fra tannlege

Tannlege: Szabolcs Szenyes Skrevet

Generelt sett er jeg fornøyd med behandlingen fra Szabolcs. Jeg kom med flere problemer som han tok alvorlig og undersøkte grundig. Jeg fikk i slutten av behandlingen en behandlingsplan med prisinformasjon, noe jeg satt pris på.

På slutten av timen spurte han om eventuelle medikamenter jeg bruker. Jeg svarte ærlig og åpent om behandling jeg gjennomgår i samsvar med min fastlege. Han ga da sterkt uttrykk for at han ikke støtter denne type behandling på grunn av hans kulturelle bakgrunn. Jeg opplevde denne kommentaren som svært ubehagelig og uprofesjonell fra en helsearbeider. Dette gjorde at jeg ikke ønsker å komme tilbake.

Szabolcs er en grundig og hyggelig tannlege.

Tannlege: Szabolcs Szenyes Skrevet

Jeg har hatt en veldig positiv erfaring hos Szabolcs. Er veldig fornøyd og skal tilbakke. Anbefales!

Hardhendt

Tannlege: Szabolcs Szenyes Skrevet

Lite fornøyd, han er hardhendt og virker stressa. Vært hos han flere ganger. Ikke så opptatt av det kosmetiske så jeg anbefaler andre å ikke bruke han. Har gjort flere feil.