Eurodent Bergen

Om klinikken

Eurodents tannleger og spesialister kan gi deg alt fra mindre behandlinger og kontroll, til store og kompliserte tannbehandlinger.

Eurodent er den eneste tannklinikken i Norge som gir deg garanti og oppfølging ved klinikk i din by når du får tannbehandling ved klinikken vår i Budapest. Eurodent er derfor den
tryggeste veien du kan velge når du skal ha tannbehandling i utlandet. Alle våre tannleger og spesialister i Norge og Budapest er godkjente for Helfo-refusjon.

Når du skal ha store tannbehandlinger i Budapest så spanderer Eurodent flybilletten for deg!

Eurodent hjelper deg med blant annet:

- Konsultasjon
- Rotfylling
- Tannproteser
- Allmenn tannbehandling
- Tannbehandling i Budapest

Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker å bestille time eller har noen spørsmål.

Eurodent Bergen holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Eurodent Bergen

vær forsiktig her

Tannlege: Andjelka Cvijic Skrevet

mm var her for ikke så lenge siden, fikk en dårlig følelse. de fant 9 hull og viste meg dette på røntgenbilde, masse svarte flekker. gikk så til en annen tannlege og det viste seg at jeg bare hadde 1 hull.

Simply the best!

Tannlege: Szabolcs Szenyes Skrevet

Tannlegen og tannklinikken anbefales på det sterkeste. Bra personale, bra atmosfære og bra behandling. Tannlegeskrekken er borte for alltid.

Dyktig tannlege

Tannlege: Szabolcs Szenyes Skrevet

Har vært pasient mer enn 5 år og er veldig fornøyd. En svært dyktig og behagelig tannlege. Kommer ikke til å bytte tannlege.

Veldig fornøyd

Tannlege: Szabolcs Szenyes Skrevet

Har ham som fast tannlege. Flink til å forklare, følge opp og hjelpe med søknader til refusjoner.
Viser forståelse for tannlegeskrekk og tar hensyn til det.
Kommer fort til ved akutte behov for hjelp.
Ærlige og konstruktive tilbakemeldinger om ulike type behandlinger.

Ingen god opplevelse

Tannlege: Andjelka Cvijic Skrevet

Følte ikke at hun tok meg på alvor, hun fokuserte heller på andre ting. Lite informasjon om behandling, gjorde ting uten å forklare. Følte meg utrygg da jeg gikk derfra.
Skal aldri tilbake der, er det verste jeg har vært borti.
Kommer ikke til å anbefale henne videre.