Eurodent Bergen

Om klinikken

Eurodents tannleger og spesialister kan gi deg alt fra mindre behandlinger og kontroll, til store og kompliserte tannbehandlinger.

Eurodent er den eneste tannklinikken i Norge som gir deg garanti og oppfølging ved klinikk i din by når du får tannbehandling ved klinikken vår i Budapest. Eurodent er derfor den
tryggeste veien du kan velge når du skal ha tannbehandling i utlandet. Alle våre tannleger og
spesialister i Norge og Budapest er godkjente for Helfo-refusjon.
Når du skal ha store tannbehandlinger i Budapest så spanderer Eurodent flybilletten for deg!

Eurodent hjelper deg med blant annet:

- Konsultasjon
- Rotfylling
- Tannproteser
- Allmenn tannbehandling
- Tannbehandling i Budapest

Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker å bestille time eller har noen spørsmål.

Eurodent Bergen holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Eurodent Bergen

For en fantastisk tannlege og person!

Tannlege: Natasa Barackov Skrevet

Har vært hos Natasa det siste året nå pga store problemer med tennene mine. Jeg er livredd tannleger. Natasa er mer enn en tannlege, hun bryr seg virkelig om pasienten sin og gjør en skikkelig god jobb og vil deg bare alt godt!

Tusen takk, Natasa.

Helt super!

Tannlege: Ligia Molnar Skrevet

Jeg hadde mye tannstein som måtte fjernes og har lav toleranse for smerte og et snev av tannlegeskrekk. Det å fjerne tannstein er ikke akkurat behagelig, men hun gjorde det utrolig fint og balanserte hensyn til meg og mitt velbehag og hensyn til å få jobben gjort, på en suveren måte.

Var ikke vondt i det hele tatt og jeg var sikker på at jeg måtte ha bedøvelse. Forrige tannlegen jeg fikk renset hos, var hardhendt og det var ikke noe kjekt.

Hun tok seg også tid til å vise meg hvordan pusse tenner, hvilken munnskyld jeg måtte bruke og i det hele tatt virket meget profesjonell og å bry seg.

Forøvrig også svært hyggelige hjelpere og respesjonister.

Anbefales på det varmeste!

Den beste kirurgen

Tannlege: Zoltán Nyárády Skrevet

Har vært hos Dr. Nyarady for å trekke visdomstann. Den var veldig utfordrende, og han kunne ikke trenne den med en gang. Sammen med kjeveortoped Szabolcs Szenyes som også jobber i Bergen fant de en løsning for å få tannen ut, uten at jeg fikk nerveskader. Selve trekkingen gikk etterpå på 2 minutter og var helt smertefri. Kjempefornøyd!

Kjempeflink og forsiktig tannlege

Tannlege: Joanna Julia Kalota Skrevet

I dag var jeg på konsultasjon og behandling hos Joanna. Fikk time på dagen. Jeg fikk rens, airflow og 2 fyllinger. Alt gikk veldig bra. Hun er veldig forsiktig, bedøvelsen var satt inn så å si smertefritt, og hele behandlingen deretter gikk fort og behagelig. Tannlegen er veldig rolig og forsiktig, noe jeg synes er veldig greit når man har litt tannlegeskrekk.

Positiv overraskelse

Tannlege: Joanna Julia Kalota Skrevet

Fikk time omtrent på dagen. Joanna er rask og effektiv, ytterst profesjonell. Blid og hyggelig, snakker bra norsk. Kan anbefales!