Eurodent Bergen

Om klinikken

Eurodents tannleger og spesialister kan gi deg alt fra mindre behandlinger og kontroll, til store og kompliserte tannbehandlinger.

Eurodent er den eneste tannklinikken i Norge som gir deg garanti og oppfølging ved klinikk i din by når du får tannbehandling ved klinikken vår i Budapest. Eurodent er derfor den
tryggeste veien du kan velge når du skal ha tannbehandling i utlandet. Alle våre tannleger og spesialister i Norge og Budapest er godkjente for Helfo-refusjon.

Når du skal ha store tannbehandlinger i Budapest så spanderer Eurodent flybilletten for deg!

Eurodent hjelper deg med blant annet:

- Konsultasjon
- Rotfylling
- Tannproteser
- Allmenn tannbehandling
- Tannbehandling i Budapest

Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker å bestille time eller har noen spørsmål.

Eurodent Bergen holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Eurodent Bergen

Skuffet og føler meg lurt

Tannlege: Szabolcs Szenyes Skrevet

Hadde usynlig tannregulering hos Szabolcs Szenyes. For det første likte jeg ikke markedsførings politikk til Eurodent i Bergen. De skriver på nettsiden at de har Invisalign for å lokke kunder. Når jeg spurte på e-post hvilke type Invisalign de har svarte avdelingsleder [navn fjernet av moderator] at de har Invisalign comprehensive, selv om de samarbeider med en annen firma som heter K Clear som lager regulerings program og produserer aligners for de. K Clear har ikke like god kvalitet på aligners og teknologier som Invisalign har. Etter noen dager i bruk kom det sprekker på aligners. Hensikten med reguleringen var å oppnå et kosmetisk fin smil. Jeg hadde fire fremste tenner som måtte bygges opp for at tennene skal se estetisk fin ut. Jeg informerte Szenyes om det og han sa at dette er mulig og han kan bygger op de etter skjeve er regulert. På slutten av reguleringen informerte han meg at han tok ikke hensyn til oppbygging av tenner og det er rett og slett ikke plass for å gjøre det. Han sa at jeg har ikke behov for å bygge opp tennene og at de ser nok fin ut. Jeg måtte fullføre reguleringen hos en annen tannklinikk som hadde Invisalign og bygget opp tennene slik at smilet ser estetisk fin ut. Til slutt brukte jeg dobbelt så mye tid og penger for å oppnå ønskelig resultat. Jeg kan si at jeg hadde dårlig opplevelse med Eurodent og føler meg lurt.

Smooth, very good communication

Tannlege: Andjelka Cvijic Skrevet

Smooth, very good communication and explanations prior to start the treatment the first day. Jeg anbefaler.

vær forsiktig her

Tannlege: Andjelka Cvijic Skrevet

mm var her for ikke så lenge siden, fikk en dårlig følelse. de fant 9 hull og viste meg dette på røntgenbilde, masse svarte flekker. gikk så til en annen tannlege og det viste seg at jeg bare hadde 1 hull.

Simply the best!

Tannlege: Szabolcs Szenyes Skrevet

Tannlegen og tannklinikken anbefales på det sterkeste. Bra personale, bra atmosfære og bra behandling. Tannlegeskrekken er borte for alltid.

Dyktig tannlege

Tannlege: Szabolcs Szenyes Skrevet

Har vært pasient mer enn 5 år og er veldig fornøyd. En svært dyktig og behagelig tannlege. Kommer ikke til å bytte tannlege.