Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Telefonnummer55 11 20 0055 11 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Den beste legen jeg noensinne har vært hos

Lege: Anne-Lone Wollen Skrevet

Anne-Lone er en helt fantastisk lege og menneske, følte at hun var oppriktig interessert i meg og min situasjon. Hun gjorde et gynekologbesøk som jeg hadde gruet meg til og utsatt altfor lenge til en fin opplevelse, hun opptrådte rolig og profesjonelt og forklarte hele veien hva hun gjorde. Anbefales på det varmeste!

Kunnskapsrik, trygg, seriøs og empatisk

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

En utrolig god og seriøs lege som er oppdatert innen forskning. Forståelsesfull og veldig empatisk. Både mannen min og jeg har følt oss tatt på alvor - og blitt gitt god informasjon om foster og forskning rundt tema.

Behagelig og hyggelig lege

Lege: Shashi Gulati Skrevet

Shashi er en dyktig og behagelig lege. Følte han tok seg god tid til å lytte til meg som pasient og virket genuint interessert i å hjelpe meg. Anbefales på det sterkeste.

Veldig bra!

Lege: Ari Bertz Skrevet

Veldig bra informasjon. Tok seg veldig god tid, kjenner meg veldig trygg før operasjon. Han virker sinnsykt dyktig.

Fraværende og kynisk?

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Fikk beskjed om å ta kontakt igjen hvis det skulle være noe etter konsultasjon med henne. Det gjorde jeg, på grunn av forverring i min tilstand. Hun ringte opp igjen sent på dagen, og bare med noen få ring. Jeg rakk da ikke telefonen, og da jeg ringte opp igjen var det assistenten hennes som ringte, og hun sa at Isaksen var gått for dagen. Da jeg forklarte min tilstand konfererte hun likevel med Isaksen, uten at jeg fikk snakke med henne selv. Dette opplevdes respektløst og kynisk. Rådene jeg fikk opplevdes mer som ansvarsfraskrivelse enn gode råd (henviste meg til allmennlege siden hun selv skulle hjem).