Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Tlf: 55 11 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Behagelig lege

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Kom til han i forbindelse med plager i overgangsalderen. Tok seg god tid, forklarte hva han gjorde, kom med forslag til videre oppfølging. Han brydde seg om meg som pasient. Han avsluttet med å si "Du blir bra" Anbefaler denne gynekologen.

Faglig dyktig og imøtekommende

Lege: Karin Wold Frölich Skrevet

Faglig dyktig, og tar seg god tid til meg som pasient. Flink til å forklare. Svært vennlig. Kan være noe ventetid for å få time.

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Anne-Lone Wollen Skrevet

Dette er en kunnskapsrik og hyggelig lege som tar seg god tid til å forklare ting og svare på eventuelle spørsmål.Anbefales på det varmeste.

Veldig bra

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Den minst ubehagelige GU-en jeg har vært med på. Alhirmizi tok seg god tid til å lytte i forkant av undersøkelsen, og gjennomførte undersøkelsen helt uten ubehag. Anbefaler henne på det sterkeste :)

Profesjonell, men kald

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Jeg har vært til henne to ganger nå, og har litt forskjellige meninger om henne. Hun virker utrolig flink til det hun gjør, og er veldig opptatt av at du ikke skal ha det vondt eller ubehagelig under undersøkelsen. Jeg er en ganske ung jente, og jeg føler meg ikke akkurat helt tatt vare på hos denne legen. Jeg føler hun ikke bryr seg noe mer en akkurat nødvendig, og jeg føler meg litt avvist når jeg prøver å si noe.
Likevel så føler jeg meg trygg og jeg har veldig god erfaring med det tekniske, det er hun god på.

Dyktig lege

Lege: Anne-Lone Wollen Skrevet

Gruet meg til gynekologtime, men Anne lone tok meg godt imot og var kjempe dyktig i arbeidet sitt!
Følte meg skikkelig ivaretatt. Anbefaler virkelig Anne Lone ! :-)

Veldig behagelig

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Kan anbefale denne gynekologen på det sterkeste. Hyggelig, grundig, profesjonell.

Hit går jeg gjerne igjen.

PS
Hun snakker flytende norsk.

Dyktig og trivelig lege

Lege: Anne-Lone Wollen Skrevet

En kjempeflott og dyktig lege. Wollen er kunnskapsrik og tar seg god tid til å forklare det en måtte lure på og annet som er vesentlig. Følte meg veldig godt ivaretatt da vi var hos henne på tidlig ul i forbindelse med graviditet og jeg nøler ikke med å komme tilbake dit om jeg skulle trenge gynekolog igjen. Kan virkelig anbefales!

Behagelig

Lege: Karin Wold Frölich Skrevet

Opplevde henne som lyttende og vennlig. Var flink til å forklare og tok seg god tid. Veldig fornøyd.

Veldig fornøyd

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Har vært hos denne legen 2 ganger og skal tilbake over sommeren til kontroll. Hun er meget dyktig og behagelig og svarene på prøvene kom som avtalt.

Hadde ikke lest noe andres inntrykk før nå. Man går ikke til denne legen for å få slå av en koselig prat - men for å få en profesjonell behandling...

En koselig stillferdig lege.

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Jeg har hatt time hos gynekolog Isaksen idag,og er veldig fornøyd med henne.Ble posetvivt overrasket etter å ha lest negativ kritikk om henne.

Grundig, behagelig og dyktig lege!

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Fikk et meget godt innrtykk av denne legen under mitt første besøk for konsultasjon og prøvetaking. Ho tok seg god tid, var grundig, behagelig og virket genuint interessert i å hjelpe og forklare. Kan virkelig anbefale denne legen på det sterkeste.

Kan anbefales!

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

En dyktig lege med stor evne til å vise forståelse. Tok seg god tid, var rolig og lett å kommunisere med. Følte meg ivaretatt som pasient.

Veldig dyktig og profesjonell

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Utrolig behagelig og dyktig lege. Hun tok seg god tid til å forklare alt nøye. For første gang kunne jeg slappe ordentlig av under et gynekologibesøk.

Verdens beste gynekolog!

Lege: Anne-Lone Wollen Skrevet

Dette er bare en helt fantastisk gynekolog. Jeg har vært til henne flere ganger nå. Hun er utrolig sympatisk, dyktig og omsorgsfull, og er rett og slett bare helt super!!

Dårlig behandling

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Hun kommuniserer dårlig med pasienten i form av at hun gir lite og ingen informasjon om behandlingen. Betydningen av prøvesvar blir ikke informert om eller på noen måte forklart.
På toppen av dette besvarte hun en samtale på sin private mobiltelefon mens jeg satt til undersøkelse i stolen!!!
Rett og slett nedverdigende og ydmykende behandling!!

Meget grundig og tillitsvekkende

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Måtte gjennom to celleprøver i løpet av noen måneder. Legen var flink til å hjelpe gjennom ubehaget. Hun viste stor forståelse for at jeg ønsket hurtig tilbakemelding og tok i mot meg i sin vinterferie, når hun var innom kontoret. Hennes utstyr var også veldig moderne og så «behagelig» som det kan få blitt. Ha god informasjon i etterkant. Kan anbefales!

Forståelsesfull og imøtekommende

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Forståelsesfull, lyttende og brukte god tid. Forklarte hvorfor hun kom med de anbefalingene hun gjorde. Problemstillingen var knyttet til overgangsalder. Veldig behagelig vesen på legen og hun fremstår som faglig dyktig.

Flink og rolig gynekolog!

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Hyggelig gynekolog. Var til første sjekk, og hun var rolig og forklarte underveis. Hun brukte tid på å sette seg inn i problemet mitt og var nøye med at jeg fikk spurt om alt jeg lurte på.

Forklarte meg grundig, og brukte tid på blant annet å tegne, slik at det ble lettere for en uten helsefaglig bakgrunn å forstå.

Behagelig og hyggelig gynekolog

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

En hyggelig og profesjonell dame. Hun undersøkte grundig, forklarte godt og var vennlig. Jeg fikk et veldig godt inntrykk av henne og kommer gjerne igjen.