Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Profesjonell, men kald

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Jeg har vært til henne to ganger nå, og har litt forskjellige meninger om henne. Hun virker utrolig flink til det hun gjør, og er veldig opptatt av at du ikke skal ha det vondt eller ubehagelig under undersøkelsen. Jeg er en ganske ung jente, og jeg føler meg ikke akkurat helt tatt vare på hos denne legen. Jeg føler hun ikke bryr seg noe mer en akkurat nødvendig, og jeg føler meg litt avvist når jeg prøver å si noe.
Likevel så føler jeg meg trygg og jeg har veldig god erfaring med det tekniske, det er hun god på.

Dyktig lege

Lege: Anne-Lone Wollen Skrevet

Gruet meg til gynekologtime, men Anne lone tok meg godt imot og var kjempe dyktig i arbeidet sitt!
Følte meg skikkelig ivaretatt. Anbefaler virkelig Anne Lone ! :-)

Veldig behagelig

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Kan anbefale denne gynekologen på det sterkeste. Hyggelig, grundig, profesjonell.

Hit går jeg gjerne igjen.

PS
Hun snakker flytende norsk.

Dyktig og trivelig lege

Lege: Anne-Lone Wollen Skrevet

En kjempeflott og dyktig lege. Wollen er kunnskapsrik og tar seg god tid til å forklare det en måtte lure på og annet som er vesentlig. Følte meg veldig godt ivaretatt da vi var hos henne på tidlig ul i forbindelse med graviditet og jeg nøler ikke med å komme tilbake dit om jeg skulle trenge gynekolog igjen. Kan virkelig anbefales!

Behagelig

Lege: Karin Wold Frölich Skrevet

Opplevde henne som lyttende og vennlig. Var flink til å forklare og tok seg god tid. Veldig fornøyd.