Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Telefonnummer55 11 20 0055 11 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Bergen - Avd. Laguneparken

Veldig bra!

Lege: Ari Bertz Skrevet

Veldig bra informasjon. Tok seg veldig god tid, kjenner meg veldig trygg før operasjon. Han virker sinnsykt dyktig.

Fraværende og kynisk?

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Fikk beskjed om å ta kontakt igjen hvis det skulle være noe etter konsultasjon med henne. Det gjorde jeg, på grunn av forverring i min tilstand. Hun ringte opp igjen sent på dagen, og bare med noen få ring. Jeg rakk da ikke telefonen, og da jeg ringte opp igjen var det assistenten hennes som ringte, og hun sa at Isaksen var gått for dagen. Da jeg forklarte min tilstand konfererte hun likevel med Isaksen, uten at jeg fikk snakke med henne selv. Dette opplevdes respektløst og kynisk. Rådene jeg fikk opplevdes mer som ansvarsfraskrivelse enn gode råd (henviste meg til allmennlege siden hun selv skulle hjem).

Trygg og respektfull

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Trygg og rolig! Veldig imøtekommende og forståelsesfull. Var min første gynekologiske undersøkelse, og var derfor nervøs. Det tok hun hensyn til og undersøkelsen gikk rolig og effektivt for seg. Valgte henne ut i fra anbefalingene her inne, anbefaler videre på det varmeste.

Overkjørt

Lege: Ari Bertz Skrevet

Etter møte med denne legen sitter jeg igjen med en følelse av å være totalt overkjørt. Dialogmessig katastrofe. Avbryter og prater uavbrutt så en føler en ikke kommer til. Virker lite konstruktiv og interessert. Blir irritert når man stiller spørsmål da det virker som om han tar dette som enten kritikk eller at det han sier trekkes i tvil. For meg ble dette rett og slett et trist møte. Det står på hjemmesiden at han er opptatt med kommunikasjon men isåfall for min del ble det kun en lang monolog og jeg kom aldri til for å kunne snakke om hvordan jeg selv oppfatter problemet. Helt ærlig talt er dette en av de værste konsultasjoner jeg har vært på.

Lege: Anne-Lone Wollen Skrevet

Dette er ein gynekolog som eg kan anbefale på det aller varmaste. Ho er ein varm, blid og engasjert lege, som er kunnskapsrik, trygg og effektiv . Ho klarer på kort tid å få både samtale, undersøking og plan utført, og ho huskar deg veldig godt som pasient og er personleg engasjert. I tillegg er ho svært sjarmerande med eit vinnande vesen.