Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Flink gynekolog!

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Trygg og god gynekolog! Har vert til ho fleire ganger, og kjem gjerne igjen.

Er forsiktig, og tar seg god tid til evt spørsmål. Flink å forklare.

Tok seg ikke tid til spørsmål

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Undersøkelsen var kjapp og grei, men da jeg hadde tileggspørsmål, et spørsmål som har plaget meg lenge og jeg trodde jeg endelig skulle få hjelp, men nei, hun hadde ingen interesse i det. Hun svarte litt uti luften før hun i det hele tatt undersøkte meg, og uten et eneste oppfølgingsspørsmål. I svaret hennes var det tydelig hun ikke skjønte problemstillingen min, og da jeg prøvde å si at det hun sier ikke kan stemme brydde hun seg ikke.

For å oppsummere hvis du vil ha en kjapp og grei og nesten smertefri undersøkelse, så er hun flott. Men hvis du vil finne ut av noe du lurer på gå til en annen. Ble veldig skuffet da jeg betalte mye for en undersøkelse på under 10 min fra en gynekolog som virket som hun hadde dårlig tid.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Regine Knudsen Skrevet

God oppfølging. Tar seg god tid, ingen spørsmål er feil og er svært imøtekommende. Anbefales sterkt.

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Hadde en veldig fin opplevelse i møte med Ayfer Alhirmizi. Hun tok seg god tid til å snakke med meg og undersøke meg. Hun informerte og viste meg underveis. Hun tok seg tid til å forklare!
Første gang jeg har følt meg så ivaretatt og sett hos en gynekolog. Var verdt hver en krone!

Imøtekommende, dyktig og engasjert

Lege: Anne-Lone Wollen Skrevet

Er så utrolig fornøyd etter mitt første møte med Anne-Lone. Nå har jeg funnet den type gynekolog jeg søkte. En som lytter, som vil ta praten om det jeg har på hjertet, og som skaper tillit. I tillegg en god replikk og slik jeg opplevde det, har full oversikt over faget og utviklingen på feltet. Trygg og stødig. En å stole på.