Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Karin Wold Frölich Skrevet

Opplevde henne som en lege som så hele meg, og at hun lyttet til det jeg sa og kunne sette ting inn i en sammenheng. Fikk god hjelp av en dyktig lege. Anbefaler til alle.

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Har bare gode ord å si om Ayfer. Anbefales på det sterkeste. Dyktig, imøtekommende, empatisk, smilende & blid. Du føler deg godt i varetatt.

Kald og lite imøtekommende

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Tetyana var den eneste som var ledig den dagen og tidspunktet det passet best for meg. Tenkte som så at hun er sikkert ok, hvor gale kan det være. Det er jo klart man forventer flinke og imøtekommende mennesker, spesielt når det er privat og man betaler 2000kr for en time.
Hun visste ikke hva timen gjald, hørte ikke etter når jeg forklarte og spurte om ting. Fremstår som kald og uinteressert. Selve undersøkelsen var ok og profft gjennomført, men hadde bare lyst å bli kjappest mulig ferdig slik jeg kunne komme meg vekk fra hun.
Hun fikk meg til å føle at jeg var lite viktig og dum. Kommer aldri mer til å gå til Tetyana.

Over all forventning

Lege: Anabella Bjørnestad Skrevet

Jeg kan anbefale Annabella på det sterkeste. Fantastisk hudlege som tar deg på alvor og virkelig hører på pasienten. Kan anbefale henne på mitt sterkeste.

Anbefales ikke

Lege: Anabella Bjørnestad Skrevet

Oppsøkte henne når det gjaldt pigmentering. Senere fikk jeg noen kremer jeg skulle bruke og tilslutt gjorde vi en kjemisk peeling. Peelingen gikk dårlig å forverret situasjonen. Hun sa det var ingenting hun kunne gjøre og sto igjen med et dårlig resultat.