Volvat Laguneparken

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Faglig dyktig og empatisk

Lege: Tetyana Isaksen Skrevet

Hei.
I dag har jeg vært hos Tetiana for første gang. Hun er veldig dyktig, faglig oppdatert, empatisk. Det er så bra at hun kan russisk.. Det har hjulpet meg å forstå henne bedre. Hun snakker også godt norsk. Anbefales på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Regine Knudsen Skrevet

Fikk utrolig god behandling fra denne hudlegen. Hun tok meg godt imot, og tok seg god til å høre på meg. Genuint interessert og ønsket å finne gode løsninger. Har sjelden fått så god hjelp hos en lege før. Anbefaler på det sterkeste!

Betryggende gynekolog

Lege: Anne-Lone Wollen Skrevet

Jeg kom inn til ultralydtime med ektemannen min og fikk et veldig positivt inntrykk av Anne-Lone. Både av hennes profesjonalitet, men også av hennes rolige og bevisst måte å informere/beskrive de oberservasjonene hun så om fosteret. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Jeg kontaktet Volvat i en sårbar situasjon og ba om hastetime, og Ayfer tok imot meg på veldig kort varsel, egentlig etter arbeidstid, noe hun selvfølgelig ikke hadde trengt å gjøre. Under timen var hun meget forståelsesfull, imøtekommende og profesjonell. Opplevde at hun tok meg alvorlig, gjorde en grundig undersøkelse og ga god hjelp. Anbefales på det sterkeste.

Beste legen jeg har møtt

Lege: Karin Wold Frölich Skrevet

Sliter med eksem som aldri forsvinner. Møtte en ekstrem forståelse og fikk utrolig god hjelp og veiledning. Veldig betryggende med en lege som er der for deg og du virkelig føler at dere skal finne ut av dette sammen. Fikk resepter og videre henvisninger med en gang samt en endelig diagnose på plagene. Ble virkelig forstått og undersøkt ordentlig for første gang. Følte meg endelig sett som pasient. Rolig og forståelig var hun også. Anbefaler til alle.