Volvat Laguneparken

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Laguneveien 9 5239 Rådal

Om vurderingene

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Aldri følt meg så sett og hørt før!

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Super fornøyd med Anne Lone. Aldri følt meg så sett og hørt før hos en lege (og det har vært mange legebesøk oppgjennom). Hun tok seg tid til å lytte og se hele meg ikke bare de delene av kroppen som hun jobber med. Hun er effektiv samtidig som hun er svært skånsom i behandlingen og passer hele tiden på at man skal ha det så behagelig som mulig. Hun forklarer nøye underveis om hva som skal skje og hva hun ser/tenker. Hun legger rom for spørsmål og tar seg god tid. Hun får tingene gjort raskt og gjør deg komfortabel. Skulle ønske hun var fastlege - trengs flere leger som Anne Lone. Søt og blid dame.

Følger ikke opp som avtalt

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Min opplevelse er dessverre den samme som går igjen hos andre. Så lenge alt er ok, får man en god opplevelse og lett og smertefri undersøkelse. Har man derimot konkrete spørsmål er det verre. Jeg var der på to undersøkelser og fikk tydelig løfte om å kunne få snakke med henne igjen om jeg hadde spørsmål ved å ringe sentralbord og legge igjen melding. Da skulle hun ringe meg tilbake. Dette forsøkte jeg men hørte ingenting på 14 dager. Da jeg ringte tilbake og purret fikk jeg snakke med sekretær som nektet meg å snakke med Ayfer. Jeg viste til avtale men ble frekt avvist med at jeg måtte forstå at hun "hadde et liv" og ikke hadde tid.. Jeg fikk anbefalt mange ulike medikament (til dels medikament som ikke eksisterer på markedet), men fikk aldri drøftet mine spørsmål. Det legges tydeligvis opp til at man på tross av løfte om å kunne snakkes på telefon, skal bestille ny time til 2200,-..

Trygg og grundig

Lege: Merethe Karin Visnes Skrevet

Besøkte Dr. Visnes med en del spørsmål angående tidligere hjerteutredning gjort en annen plass. Opplevde henne som svært imøtekommende, lyttende, og hun kikket grundig gjennom resultatene mine og forklarte dem på en god måte. Sykepleier var også helt enestående. Anbefales.

Flink og beroligende

Lege: Regine Knudsen Skrevet

Komplisert problem angående bivirkninger, men kom opp med ett regime som fungerer bedre enn hva jeg har opplevd tidligere, selv om det fremdeles er mye kav er hennes hjelp den beste så langt.

Flink!

Lege: Kristine Åsheim Skrevet

Veldig trygg og flink! Kan faget sitt! Føler meg trygg i behandlingen. Virker trygg i arbeidet sitt. Ikke så lett å få time, ikke så mange å velge mellom.