Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Kunnskapsrik og profesjonell

Lege: Ari Bertz Skrevet

Etter anbefaling fra min bror ,som er operert i hælen av Dr.Ari Bertz , ble jeg anbefalt å ta kontakt med Dr. Ari Bertz vedr.: Hallux Valgus .Ble veldig godt ivaretatt , alt fra ankomst til operasjon, samt oppfølging etter operasjon. Det var ikke behov for noe smertestillende tabletter etter inngrepet. Noe hevelse som forventet. Jeg er superfornøyd med hvordan dere behandlet meg, og er selvsagt fornøyd med resultatet

Trygg og dyktig

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Ein fantastisk gynekolog som svarar på alt du måtte lure på. Tek seg tid til å høyre på deg og gjev deg gode råd og alternativ.

Kjempeflink og veldig hyggelig

Lege: Anabella Bjørnestad Skrevet

Anabella er en veldig flink hudlege – kunnskapsrik, beroligende og veldig hyggelig. Hun forklarer slik at det er enkelt å forstå, og tar grep der og da. Gjerne ikke fordi det er medisinsk nødvendig, men fordi det beroliger deg. Jeg superfornøyd med henne og jobben hun gjør. Kan anbefale henne på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Vil sterkt anbefale Svein Magne Skulstad videre. Følte meg så godt ivaretatt, fikk svar på alt jeg lurte på og mer til.

Fantastisk hudlege

Lege: Anabella Bjørnestad Skrevet

En hudlege som virkelig tar problemene dine på alvor, og er flink til å forklare hvordan ting fungerer. Alltid i godt humør og praten ligger løst. Anbefales sterkt!