Gynekologene AS

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Gynekologene AS

Nedlatende holdning

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Følte meg i veien, og at jeg ikke var velkommen. Streng og kort i svarene og fikk meg til å føle meg dum.

Lite interessert

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Har sett frem til spesialistoppfølging, og møte med denne gynokologen i forbindelse med HRT behandling. Jeg opplevde henne sjeldent lite interessert i mitt perspektiv. Hun ga meg følelsen av at hun hadde dårlig tid, og at jeg var i veien. Har vanskeligheter med å se hvordan hun skal kunne gjøre en god jobb med dette som utgangspunkt. Finner meg en ny gynokolog!

Styr unna

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Jeg sitter igjen etter timen med en av mine mindre hyggelige opplevelser. Hun var svært nedlatende, krenkende og lite forståelsesfull. Jeg ble nærmest oversett når jeg fortalte om mine problemer og fikk tilbakemelding om at dette var noe jeg bare måtte leve med. Hun nektet å ta de prøvene jeg ønsket og nærmest kjeftet på meg til tider, helt uten mening.
Når man kommer til en gynekolog som ung og usikker, er det virkelig ikke henne man ønsker å møte på. Sitter igjen rimelig sjokkert over at noen i helsesektoren kan behandle pasientene sine på den måten.

Behagelig og dyktig lege

Lege: Heidi Høgdahl Skrevet

Skulle ta rutinemessig celleprøve. Var ny pasient og gruet meg. Hun tok god tid til å gå gjennom skjemaet og snakke med meg. Ga meg trygghet. Hun var behagelig ved prøvetaking og kommuniserte bra. Virket dyktig og kjente ikke smerte. Kan anbefale henne som en hyggelig og behagelig lege.

God hjelp for barneønske/ufrivillig barnløshet

Lege: Christine Hancke Skrevet

Jeg ble henvist etter langtidsprøving på barn nummer 2. Hun er ganske direkte og «kontant», men med humor(jeg liker det godt). Hun er nok ikke den beste match om man trenger veldig mye tid og «omsorg», da hun nå jobber deltid og jeg har inntrykk av ventelister. Men tross fulle dager får jeg alltid time på veldig kort varsel for oppfølging ifbm stimulerende tiltak, og hun gir tydelige råd om prosessen. På sykehus osv så gjenkjenner alle hennes navn, og kommenterer at hun er kjent for å være veldig dyktig. Anbefaler henne varmt for oppfølging av ufrivillig barnløshet, men man må være klar over at hun ikke jobber fullt på klinikken(= behov for fleksibel jobb mtp mindre utvalg av timer - men hun prioriterer iallefall meg innimellom andre på kort varsel). Utrolig hyggelige ansatte ellers på klinikken, er veldig fornøyd med servicen.