Klinikk Hausken Haugesund

Karmsundgaten 59 5531 Haugesund

Siste vurderinger av Klinikk Hausken Haugesund

Rolig og behagelig

Lege: Arne Schwennicke Skrevet

Jeg HATER gynekologiske undersøkelser og prosedyrer, jeg er så nervøs og virkelig HATER det. Men Arne var så rolig og lot ting skje i mitt tempo og det gikk så fint. Jeg hadde med eget teppe for å kunne dekke meg til. Det burde de hatt på alle klinikker, slik at man kan føle seg litt mer "påkledd" selv om man er avkledd.

Men veldig behagelig lege.

Utrolig dyktig seriøs lege med mye kunnskap!

Lege: Arne Schwennicke Skrevet

Vi fikk hjelp av Arne på klinikk Hausken og er strålende fornøyd med behandlingen vi fikk. Arne tar deg og ditt/deres problem veldig seriøst og var den eneste av legene vi har møtt som kunne hjelpe oss med det vi slet med.

Han har mye kunnskap, er dyktig og seriøs og anbefales på det sterkeste!

Tafatt!

Lege: Jon Hausken Skrevet

Bra førsteinntrykk, men det var alt. Man forventer å få en god oppfølging og svar på spørsmål når man går til privat lege og betaler 1500, pr visitt. Her var det null oppfølging og dårlig med tilbakemeldinger. Kan bli bedre på å sette seg inn i pasientens historie/symptomer og svare på spørsmål.

Uforsiktig og lite forståelsesfull

Lege: Jon Hausken Skrevet

Opplevde at han var veldig uforsiktig og lite forståelsesfull under en undersøkelse. Jeg var veldig tørr og sår nedentil og ga beskjed om dette, men følte ikke det var noe han tok hensyn til ettersom han ikke stoppet opp og var mer forsiktig da jeg fikk vondt.
Jeg følte heller ikke at jeg fikk noe informasjon om når eller hva han gjorde underveis i undersøkelsen.

På den gode siden er han en blid og humoristisk mann men syns han kan bli bedre på å lytte til pasientens behov og informere bedre underveis i en undersøkelse slik at en føler seg mer avslappet og tryggere.

Beste legen jeg har hat

Lege: Jon Hausken Skrevet

Kjempe flink, faglig oppdatert, prøver nye ting,stiller opp både i ferier og helger, setter seg inn i historien din, grundig og alt i alt veldig flink!
Bare positivt å si! Aldri blitt gravid uten hans hjelp!