Klinikk Hausken Haugesund

Karmsundgaten 59 5531 Haugesund

Siste vurderinger av Klinikk Hausken Haugesund

Profesjonell og kunnskapsrik

Lege: Jon Hausken Skrevet

Min erfaring med Jon Hausken er meget positivt. Han fremstår som ekstremt kompetent og profesjonell på sitt fagområde og en kan tydelig merke at han vil det beste for sine pasienter.

Han er veldig direkte og gjerne ikke av typen som fremstår som den mest empatiske, men mitt inntrykk er at han bryr seg på sin egen måte gjennom det faglige. Likevel, fikk jeg se at han også har følelser og bryr seg når det ikke går veien som en ønsket.

Når en skal gjennom en fertilitetsreise eller har andre behov innen gynekologi m.m, så ønsker en den som er mest kompetent til å gi best mulig råd, veiledning og behandling. Jeg har gjennom årene vært hos flere gynekologer for rutineundersøkelser, men også for fertilitetsbehandling ved en annen klinikk. Jeg opplever ett stort gap i kompetansen til de ulike. Det er ingen jeg har mer tillit til, enn Jon. Fantastisk lege!

Kan ikke anbefales

Lege: Jon Hausken Skrevet

Jon Hausken kan ikke anbefales. Her er det fokus på business foran helse. Vonde egguttak. Fikk ikke tilgang på journalen min selv om jeg har rett på det. Velg heller en annen gynekolog, for det finnes gode og omsorgsfulle.

Meget god så langt

Lege: Jon Hausken Skrevet

Fått et veldig bra inntrykk av klinikken så langt, etter fertilitetstester og samtaler. Legen Hausken selv, er svært direkte og kan virke som han kjører litt over deg på spørsmål som gjør at du av og til kan virke litt dum - men skal sies at han også har glimt i øyet og er svært kunnskapsrik og forklarer detaljert underveis hva han mener. Sykepleier (Kine) som vi hadde samtale med i ettertid var veldig hyggelig og opplysende, og kastet seg rundt og hørte med leger og embryologer om hva enn vi lurte på. Alt i alt en veldig god opplevelse med Klinikk Hausken avd. Haugesund så langt.

Utrolig dyktig lege

Lege: Jon Hausken Skrevet

Jon er en utrolig dyktig lege med lang erfaring. Takket være han og hans kollegaer har vi fått et nydelig barn gjennom IVF. Han er vennlig og veldig ærlig. Det liker jeg. Anbefales pp det sterkeste!

Godt ivaretatt og jordnær

Lege: Jon Hausken Skrevet

Jeg fikk en veldig god opplevelse hos Hausken. Jeg hadde riktignok kun time for celleprøve, men han var svært jordnær, rolig og behagelig under en ikke så kjekk undersøkelse. Jeg fikk god oppfølgning i etterkant, hvor han ringte meg og forklarte resultatene mine. Jeg fikk et veldig godt inntrykk!