Klinikk Hausken Haugesund

Karmsundgaten 59 5531 Haugesund

Siste vurderinger av Klinikk Hausken Haugesund

Utrolig dyktig seriøs lege med mye kunnskap!

Lege: Arne Schwennicke Skrevet

Vi fikk hjelp av Arne på klinikk Hausken og er strålende fornøyd med behandlingen vi fikk. Arne tar deg og ditt/deres problem veldig seriøst og var den eneste av legene vi har møtt som kunne hjelpe oss med det vi slet med.

Han har mye kunnskap, er dyktig og seriøs og anbefales på det sterkeste!

Tafatt!

Lege: Jon Hausken Skrevet

Bra førsteinntrykk, men det var alt. Man forventer å få en god oppfølging og svar på spørsmål når man går til privat lege og betaler 1500, pr visitt. Her var det null oppfølging og dårlig med tilbakemeldinger. Kan bli bedre på å sette seg inn i pasientens historie/symptomer og svare på spørsmål.

Effektiv, dyktig og hyggelig

Lege: Torolf Holst-Larsen Skrevet

Han var effektiv og hadde godt humør som gjorde det enkelt og trygt å bli undersøkt. Han var flink og forsiktig, og forklarte det han skulle gjøre på forhånd. Strålene fornøyd.

Uforsiktig og lite forståelsesfull

Lege: Jon Hausken Skrevet

Opplevde at han var veldig uforsiktig og lite forståelsesfull under en undersøkelse. Jeg var veldig tørr og sår nedentil og ga beskjed om dette, men følte ikke det var noe han tok hensyn til ettersom han ikke stoppet opp og var mer forsiktig da jeg fikk vondt.
Jeg følte heller ikke at jeg fikk noe informasjon om når eller hva han gjorde underveis i undersøkelsen.

På den gode siden er han en blid og humoristisk mann men syns han kan bli bedre på å lytte til pasientens behov og informere bedre underveis i en undersøkelse slik at en føler seg mer avslappet og tryggere.

Hyggelig og flink

Lege: Torolf Holst-Larsen Skrevet

Vert i kontakt med legen igjennom Klinikk Hausken (Hgsd)

Kunnskapsrik og oppdatert.
Fant raskt ut av problemet.