Klinikk Hausken Haugesund

Karmsundgaten 59 5531 Haugesund

Siste vurderinger av Klinikk Hausken Haugesund

Informasjon

Lege: Torolf Holst-Larsen Skrevet

Jeg skulle ta celleprøve i fjor men fikk meg et sjokk, prøvene som tas blir kun analysert for HPV i min alder ( 49 ) Dette blir det ikke informert om hos Klinikk Hausken, dette synes jeg er skremmende, ikke bare er dette skremmende det at de ikke informerer om kreft registrenes råd om at hver 5 år er nokk. Jeg hater disse undersøkelsene og har min mann med hver gang, dette er heller ikke populært, det var den klare følelsen jeg fikk. At det ikke går ann å være forsiktig når de vet jeg er redd og hater dette er også skremmende. Innvendig ultralyd ned en hanske på synes jeg var enda mer nedverdigende, er et kondom så dyrt at det ikke er mulig på en privat klinikk ? Etter dette jeg har funnet ut så er det ikke alt som har med helse som utføres, er det en anbefaling om hvert 5 år bør vel dette opplyses av klinikken, ikke minst at celleprøver av livmorhals ikke blir vurdert. Jeg har nå bestemt meg for å ta HPV prøve og sende dem til England for analyse, enkelt å greit å ta hjemme selv.
Kunne godt tenke meg en kommentar på dette slik at andre kan få svar på dette også.

Godt ivaretatt og jordnær

Lege: Jon Hausken Skrevet

Jeg fikk en veldig god opplevelse hos Hausken. Jeg hadde riktignok kun time for celleprøve, men han var svært jordnær, rolig og behagelig under en ikke så kjekk undersøkelse. Jeg fikk god oppfølgning i etterkant, hvor han ringte meg og forklarte resultatene mine. Jeg fikk et veldig godt inntrykk!

Rolig og behagelig

Lege: Arne Schwennicke Skrevet

Jeg HATER gynekologiske undersøkelser og prosedyrer, jeg er så nervøs og virkelig HATER det. Men Arne var så rolig og lot ting skje i mitt tempo og det gikk så fint. Jeg hadde med eget teppe for å kunne dekke meg til. Det burde de hatt på alle klinikker, slik at man kan føle seg litt mer "påkledd" selv om man er avkledd.

Men veldig behagelig lege.

Utrolig dyktig seriøs lege med mye kunnskap!

Lege: Arne Schwennicke Skrevet

Vi fikk hjelp av Arne på klinikk Hausken og er strålende fornøyd med behandlingen vi fikk. Arne tar deg og ditt/deres problem veldig seriøst og var den eneste av legene vi har møtt som kunne hjelpe oss med det vi slet med.

Han har mye kunnskap, er dyktig og seriøs og anbefales på det sterkeste!

Tafatt!

Lege: Jon Hausken Skrevet

Bra førsteinntrykk, men det var alt. Man forventer å få en god oppfølging og svar på spørsmål når man går til privat lege og betaler 1500, pr visitt. Her var det null oppfølging og dårlig med tilbakemeldinger. Kan bli bedre på å sette seg inn i pasientens historie/symptomer og svare på spørsmål.