Lillestrømgynekologene AS

Tlf: 64 84 60 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

Trygg og oppdatert

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Gruet meg som jeg alltid gjør før en sånn time. Men det hadde jeg ingen grunn til. Jeg ble tatt godt imot og han var oppdatert på min "historie", så jeg ble avslappet av den grunn.
Han forklarte hva han gjorde underveis. Han ringte meg også uken etter m blodprøvesvar.Alt i alt var dette en positiv opplevelse hvor jeg følte meg i ivaretatt og trygg. En hyggelig fyr, syns jeg.

Hyggelig og trivelig sted

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Idag var jeg for første gang hos Lillestrømgynokolgene. Jeg ble positivt overrasket da jeg gruet meg noe pga bytte av gynokolog etter mange år på samme sted. Dette var noe jeg aldeles ikke hadde trengt å gjøre . Jeg ble godt mottatt av både damen i skranken og gynokololog Halvor Bakke Melbye var meget profesjonell og fortalte hele tiden hva han skulle gjøre . Alt i alt en god opplevelse og jeg anbefaler han på det sterkeste .

Føltes som et overgrep

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Hadde en ubehagelig opplevelse med unnvikende blødninger med mye redsel og usikkerhet rundt min egen situasjon. Skulle til Melbye på en hastende konsultasjon og hadde en forferdelig opplevelse i forbindelse med besøket. Jeg følte ikke jeg ble lyttet til, han hadde bestemt seg for diagnose på forhånd, og hva som hadde skjedd i etterkant av henvisningen fra min fastlege hadde han ingen interesse i.

Hele konsultasjonen føltes nesten som et overgrep. Han var utrolig hardhendt, lite forståelsesfull og hadde ingen empatiske evner for hvordan undersøkelsen føltes fra mitt perspektiv.

Anbefales på det svakeste!
Aldri hatt en værre opplevelse hos en gynekolog, og har tenkt mye på det i etterkant.

Positivt overrasket

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Var så dum at jeg leste her, mens jeg ventet på timen jeg hadde fått hos Halvor Bakke Melbye.

Dessverre ble tankene negative før timen, men!
Det var bortkastet.
Han virket noe sur, tror bare ikke han er en sprudlende fyr.
Men har brukte god tid, roet mer ned og forklarte alt han gjorde. Sørget for at jeg ikke lå "helt naken" mens han holdt på.
Tommel opp og beklager forhåndsdømming.
4/5 stjerner fordi han ser sur ut og kan virke skremmende av den grunn.

Kald og fraværende

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Dette var 2. gang jeg var hos denne legen, og jeg føler igjen at han er kald og fraværende. Jeg fikk lite forklaring, og heller ikke da jeg spurte om igjen fikk jeg noen bedre forklaring. Følte heller at han ble utålmodig for at jeg spurte igjen. Han sa heller ingenting under undersøkelsen før jeg spurte hva han gjorde. Det er godt mulig at han er en flink gynokolog, men han mangler dessverre evnen til at jeg følte meg trygg der.

Utrolig dyktig - anbefales!

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Kan anbefale Halvor Bakke Melbye på det varmeste. Han er dyktig, profesjonell og rolig. Tar seg tid.
Litt lang ventetid, men slikt må man regne med når det gjelder en populær lege.
Damene på kontoret er veldig hjelpsomme.
Eneste minuset er parkering. Skulle ønske kontoret hadde hatt et par gratis plasser.

Ikke nøye nok

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Min opplevelse er at legen ikke var nøye nok. Etter å ha prøvd en privat lege ga det meg de svarene jeg hadde behov for.

En varm og god lege

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Sundhagen er imøtekommende, interessert og dyktig. Føler meg trygg og ivaretatt som pasient. Hun får en til å slappe av, småprat gjør at det blir fortrolighet og trygghet i møtet med henne, både før og etter undersøkelsen. En meget nærværende lege.

Positiv opplevelse

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Hyggelig lege som forklarte godt og besvarte mine spørsmål. Brukte tid på å forklare meg hva som ble vist på ultralyd. En god opplevelse.

Lege: Ingebjørg Helene Kinne Skrevet

Jeg er så glad for at jeg fikk time hos Kinne. Bedre gynekolog skal du lete lenge etter. Hun er rolig, forståelsesfull, omtenksom og listen er lang. Dette var min første time hos henne og jeg har aldri følt meg tryggere og bedre behandlet av noen leger faktisk. Tusen takk Ingebjørg. Du forstår det kanskje ikke selv, men du er fantastisk og du endret syne mitt totalt på mange områder! Klapp deg selv på skulderen hver dag og vi at du er viktig og gjør en glimrende jobb!

En god opplevelse

Lege: Ingebjørg Helene Kinne Skrevet

Jeg kan nok med hånden på hjertet si at timen hos Kinne var den "beste" gu-opplevelsen jeg har hatt. Og det sier litt :)
Hun var rolig, avslappet, forklarte alt hun gjorde, ivaretakende, nøye og svært effektiv.

Kan anbefales på det sterkeste!

Hyggelig og empatisk lege

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Når du først må til denne typen kontroll, som de fleste av oss damer ikke liker, er det veldig godt å bli møtt av Hilde Sundhagen.
Hun er hyggelig og empatisk. Og veldig rolig.
Føler hun tar seg tid til deg når du er der.
Selve undersøkelsen går raskt og smertefritt.
Meget dyktig lege. Beroligende om du er engstelig for noe, føler jeg.

Tok tid før jeg fikk time, men var ikke noe som hastet i det hele tatt heller, så det var ikke noe problem for meg.

Dr. Melbye

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Denne legen kan absolutt anbefales. Han er meget profesjonell og akkurat så hyggelig han skal være i en slik situasjon. Jeg synes det kan være ubehagelig å gå til en mannlig gynekolog, men Dr. Melbye er absolutt en jeg "slapper" av hos om jeg kan ordlegge meg slik.
Han oppleves som interessert og behjelpelig.

Profesjonell, dyktig, effektiv

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Etter å ha lest her inne var jeg litt nervøs for timen jeg hadde fått hos denne legen, men opplevelsen min var helt fin! Han hilste høflig, gikk gjennom henvisningen min, forklare litt alternativer jeg hadde, og så var det opp i GYN-stolen. Han forklarte hva han gjorde, hvorfor, beskrev hva som var hva under undersøkelsen.

Han var svært profesjonell, effektiv, passe "kjølig" (jeg liker i alle fall ikke gynekologer som tuller og tøyser og er personlige mens jeg sitter med bena mine til værst uten truse), og hverken mer eller mindre hardhendt enn andre GU jeg har vært hos.

Jeg hadde også noen spørsmål utover henvisningen som han svarte kjapt og greit på. Kan anbefale denne legen!

En grusom opplevelse

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Første gang jeg var hos denne gynekologen og det blir også den siste. For meg ble dette en grusom opplevelse da jeg sist høst hadde en operasjon og de fjernet livmorhalstappen min. Så skulle jeg 6 måneder etter operasjonen til etterkontroll og da viser det seg at etter inngrepet så hadde jeg grodd helt sammen og det var ingen åpning opp til livmoren. Da får jeg beskjed om å ligge helt i ro og så skjærer han i meg og lager ny åpning og så vider han ut med et annet instrument og dette skjedde uten noen som helst for bedøvelse. Jeg skrek ut 2 ganger inne på kontoret hans i smerte og sa at det var forferdelig vond men han bare fortsatte. Blodet rant og han tørket flere ganger. Da jeg gikk ut fra kontoret hans så gikk jeg inn på toalettet utenfor og da rant det blod og jeg hadde blod helt bak til halebeinet som hadde rent dit. Han beklaget at det var slik som skjedde noen ganger at man grodde igjen og da var det eneste måten. Men hva med en bedøvelse før han begynner å skjære ?!?! Han virket lite med følende til hele episoden og jeg sitter igjen med masse vonde tanker og har det rett og slett ikke så greit nå. Pratet med resepsjonen i dag og de lovet meg at jeg ikke skulle inn til han flere ganger men prøve å finne en annen gynekolog til meg.
Jeg kan ikke på noen som helst måte anbefale denne gynekologen.

Dårligeste jeg har opplevd

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Legen var lite imøtekommende, småsur og uintressert i pasientens situasjon. Jeg følte meg nesten kastet ut av kontoret. Jeg ønsket å spøre noe, men fikk ikke det til. Han undersøkte meg i 2 min uten at jeg fikk en grundig undersøkelse, jeg har hatt en vasnkelig svangerskap og fødsel var sikelig vanskelig, og jeg fikk en dårlig oppfølging av denne lege. Anbefaler ikke den legen.

Kommer ikke tilbake til denne lege

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Hardhent, upersonlig, stresset, fikk ingen tillit og legen var en dårlig lytter.
Kommer ikke tilbake til denne legen fler ganger.

Veldig bra !!

Lege: Ingebjørg Helene Kinne Skrevet

Jeg har aldri vært hos gynekolog før og fikk anbefalt henne av fastlegen min, Hun var veldig hyggelig og rolig. fikk meg til å føle meg avslappet og hun var veldig respektfull og forsiktig.
anbefales!! :)

Verdens beste gynekolog

Lege: Ingebjørg Helene Kinne Skrevet

Vennlig og dyktig. Hun er veldig imøtekommende. Tålmodig og omsorgsfull. Lytter og bruker god til. Forklarer underveis.

Verdens beste gynekolog!

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Jeg har hatt mange undersøkelser i mitt lange liv. Hatt mange både ekle og forferdelige leger, men hos Hilde føler jeg meg så godt mottatt og undersøkt. Og det er veldig raskt og greit gjennomført. Håper hun ALDRI går av med pensjon :D

Anbefales!