Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

Kald og fraværende

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Dette var 2. gang jeg var hos denne legen, og jeg føler igjen at han er kald og fraværende. Jeg fikk lite forklaring, og heller ikke da jeg spurte om igjen fikk jeg noen bedre forklaring. Følte heller at han ble utålmodig for at jeg spurte igjen. Han sa heller ingenting under undersøkelsen før jeg spurte hva han gjorde. Det er godt mulig at han er en flink gynokolog, men han mangler dessverre evnen til at jeg følte meg trygg der.

Utrolig dyktig - anbefales!

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Kan anbefale Halvor Bakke Melbye på det varmeste. Han er dyktig, profesjonell og rolig. Tar seg tid.
Litt lang ventetid, men slikt må man regne med når det gjelder en populær lege.
Damene på kontoret er veldig hjelpsomme.
Eneste minuset er parkering. Skulle ønske kontoret hadde hatt et par gratis plasser.

Ikke nøye nok

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Min opplevelse er at legen ikke var nøye nok. Etter å ha prøvd en privat lege ga det meg de svarene jeg hadde behov for.

En varm og god lege

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Sundhagen er imøtekommende, interessert og dyktig. Føler meg trygg og ivaretatt som pasient. Hun får en til å slappe av, småprat gjør at det blir fortrolighet og trygghet i møtet med henne, både før og etter undersøkelsen. En meget nærværende lege.

Positiv opplevelse

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Hyggelig lege som forklarte godt og besvarte mine spørsmål. Brukte tid på å forklare meg hva som ble vist på ultralyd. En god opplevelse.