Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

Trygg og forklarende

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Var ærlig og sa at jeg var noe urolig for timen. Ble møtt med forståelse for dette, og betrygget. Undersøkelsen ble gjort på en rask og effektiv måte, uten at det føltes intimt på noe som helst måte. Forklarte bra under selve undersøkelsen. Jeg gikk letta ut etter timen, og drar gjerne tilbake hvis behov.
Damen i skranken var også utrolig hyggelig.

Dyktig.

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Veldig fornøyd. Gruet veldig når jeg måtte finne ny gynekolog,da min tidligere gikk bort.Hadde gått hos samme over 40 år.Ble møtt av en hyggelig mann,som var rask og uten mye ,snikksnakk,men samtidig forklarte bra.

Kunnskapsrik, trygg og rolig

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Var hos Halvor for en celleprøve og å sette inn spiral, og var litt nervøs før timen. Jeg forklarte dette til han og ble møtt med forståelse og fin forklaring på mine spørsmål. Vil virkelig anbefale Halvor. Han hadde en rolig tilnærmelse og forklarte meg alt han gjorde steg for steg. Følte meg trygg og godt ivaretatt.

Ok!

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Ok gynekolog for "eldre" kvinner som vet hva som skal gjøres da vi legger oss i stolen. For unge kunder/pasienter gir han muligens lite info som hva som skal skjer når du sitter i stolen.
Men kanskje han leser rekvisisjon og deretter tolker att jeg har gjort dette siden jeg var 25år.
Fornøyd jeg iallfall (48år)
NB! Følg livmorhalskreft registeret i Norge 🥰 en prøve hvert 3je år kan ikke sammenlignes med celleforandringer og/eller kreft.

Arrogant og empatiløs

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Etter tre barn og mange undersøkelser har jeg aldri før følt ubehag før jeg møtte denne karen. Forferdelig!