Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

En varm og god lege

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Sundhagen er imøtekommende, interessert og dyktig. Føler meg trygg og ivaretatt som pasient. Hun får en til å slappe av, småprat gjør at det blir fortrolighet og trygghet i møtet med henne, både før og etter undersøkelsen. En meget nærværende lege.

Positiv opplevelse

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Hyggelig lege som forklarte godt og besvarte mine spørsmål. Brukte tid på å forklare meg hva som ble vist på ultralyd. En god opplevelse.

Lege: Ingebjørg Helene Kinne Skrevet

Jeg er så glad for at jeg fikk time hos Kinne. Bedre gynekolog skal du lete lenge etter. Hun er rolig, forståelsesfull, omtenksom og listen er lang. Dette var min første time hos henne og jeg har aldri følt meg tryggere og bedre behandlet av noen leger faktisk. Tusen takk Ingebjørg. Du forstår det kanskje ikke selv, men du er fantastisk og du endret syne mitt totalt på mange områder! Klapp deg selv på skulderen hver dag og vi at du er viktig og gjør en glimrende jobb!

En god opplevelse

Lege: Ingebjørg Helene Kinne Skrevet

Jeg kan nok med hånden på hjertet si at timen hos Kinne var den "beste" gu-opplevelsen jeg har hatt. Og det sier litt :)
Hun var rolig, avslappet, forklarte alt hun gjorde, ivaretakende, nøye og svært effektiv.

Kan anbefales på det sterkeste!

Hyggelig og empatisk lege

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Når du først må til denne typen kontroll, som de fleste av oss damer ikke liker, er det veldig godt å bli møtt av Hilde Sundhagen.
Hun er hyggelig og empatisk. Og veldig rolig.
Føler hun tar seg tid til deg når du er der.
Selve undersøkelsen går raskt og smertefritt.
Meget dyktig lege. Beroligende om du er engstelig for noe, føler jeg.

Tok tid før jeg fikk time, men var ikke noe som hastet i det hele tatt heller, så det var ikke noe problem for meg.