Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

Trygg lege å gå til

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Leste noen kommentarer her i forkant av legetime.. og da kan man grue seg tenkte jeg. Men der tok jeg feil kjempe flink lege.

Flink og hyggelig

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Var hos Bakke Melbye i forbindelse med konisering, noe jeg gruet meg veldig til. Jeg sa ifra på forhånd at jeg lett blør, da tok han det ekstra pent og han var veldig flink til å roe meg ned.

Undersøkelsen var rask og effektiv, og jeg følte meg godt ivaretatt underveis. Ikke så mye smalltalk, men vi hadde en veldig lett tone og han slo til og med an med en spøk eller to.

Skal på oppfølging nå snart, og føler det er betryggende å vite at jeg er i gode hender.

Informativt, respektfullt og effektivt

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Var hos Halor Bakke Melbye for andre gang. Han er dyktig, effektiv, punktlig, informativ og jeg kjenner meg godt ivaretatt. Veldig fornøyd med hans praksis.

Hardhendt og ubehagelig

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Dette er en utrolig hardhendt og ubehagelig gynekolog. Han er lite forståelsesfull og det er rett og slett smertefullt å gå til helt vanlige gynekologiske undersøkelser hos ham.

En fantastisk gynekolog!

Lege: Ingebjørg Helene Kinne Skrevet

Ingebjørg er en helt fantastisk gynekolog som har hjulpet meg gjennom mange bekymringer! Jeg er så glad og takknemlig for at hun er min gynekolog. Hun er lyttende, forståelsesfull, nøysom og utrolig behagelig. Jeg føler meg alltid betrygget etter å ha vært hos henne, da hun forklarer alt veldig bra og tar seg alltid god tid.