Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

Min favorittlege!

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Hilde Sundhagen er svært dyktig; Både faglig og mellommennesklig. Har hatt henne som gynekolog i 21 år og har alltid blitt behandlet svært bra hos Hilde. Hun er behagelig og hyggelig. Jeg stoler 1000% på hennes vurderinger.

Flink og kunnskapsrik

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Profesjonell og tydelig faglig dyktig Gynokolog. Vi hadde utfordringer med både å bli gravide og selve svangerskapet underveis og vi fikk veldig bra hjelp av denne legen.
han var grundig og tok seg tid til å forklare og vi følte oss sett og hørt på våre bekymringer og spørsmål. Han har omfattende erfaringer, kom etterhvert frem at han har også vært overlege i flere år på Fødeavdeling så dette var veldig bra!
Også ett pluss med kort ventetid samt at prisen var lavere med refusjonen.

Jeg skal fortsette hos denne legen.

Utrolig dyktig og profesjonell

Lege: Ingebjørg Helene Kinne Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd! Hun undersøker og tar ekstra prøver om det trengs. Man får følelsen av å bli tatt på alvor

Negativ opplevelse

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Opplevde Dr. Melbye som totalt uinteressert, arrogant og på grensen til nedlatende og frekk. Følte han hadde liten tid, og spørsmål var overhode ikke noe han var interessert i. Lite imøtekommende da jeg forsøkte å forklare at jeg var nervøs før undersøkelsen. Så mer i papirene sine enn på meg. Anbefaler ikke denne gynekologen til noen!

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Ingebjørg Helene Kinne Skrevet

Flink til å fortelle hva hun driver med, flink til å spørre og å svare på spørsmål. Henviser raskt videre hvis det trengs og er også flink til å sjekke litt ekstra mens du først er der. Da kan man slappe av i ettertid i visshet om at alt er som det skal.