Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

Dårlig

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Jeg havnet hos Melbye grunnet av lang ventetid hos andre klinikker og gynekologene. Ble henvist av fastlegen min og skulle undersøkes og evt. behandles. Følte ikke jeg fikk noe særlig hjelp elle gode forklaringer til problemet mitt, og Melbye virket veldig utålmodig og sendte meg ut av døra raskt.

Måtte til ham igjen senere pga dårlig kvalitet av prøven han tok, da måtte jeg vente mer enn halvtime selv om dette var tidlig på morningen. Han kunne overhode ikke huske noe av problemene mine, og hadde heller ikke lest journalen før jeg gikk inn. Tvert imot, måtte jeg forklare ham hvorfor det han sa nå ikke stemte bla bla bla. Det gjorde veldig vondt da han undersøkte meg igjen. Virket som han ikke brydde seg.

Begge gangene var han sparsom på profesjonell råd hun ga meg, men veldig godt forklart hvordan jeg skal faktureres og hvor betalingsmaskinen var.

Jeg fikk hjelp av fastlegen til slutt og var veldig fornøyd.

Kommer aldri til å gå til Melbye igjen!

Trygg og grundig

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Er godt fornøyd med både informasjon og oppfølging. Fikk raskt svar på prøver, og fikk snakke med han på telefon etter at prøvesvar hadde kommet. Han var rolig og hyggelig.

Hyggelig og profesjonell

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Som andre som har skrevet her, jeg gruet meg litt til besøket på grunn av noen anmeldser, men alt gikk helt fint. Fikk hjelp til det jeg var der for, ble hørt, og tatt på alvor. Han var hyggelig og høflig, og helt proff. Celleprøve er aldri gøy, men dette gikk helt fint. Har hatt mye verre erfaringer andre steder.
Eneste minus er at han kanskje ikke helt tror på at hormoner påvirker veldig mye til noe av oss damer, men det er jo en evighetsdiskusjon uansett. Som sagt, jeg fikk det hjelp jeg trente og har ikke noe negativt å si.

Meget skuffet over gynekolog.

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Jeg har gått til denne gynekologen over flere år, med økende problematikk. Min mor har hatt en alvorlig kreftdiagnose, og mine symtommer var de samme. Jeg måtte kreve min rett til slutt om utskraping, da jeg ikke stolte på kun celleprøver. Han ønsker å gi meg blødningshemmende og hormoner, noe jeg ikke ønsket. Jeg fikk utført utskraping og fikk straks beskjed om å fjerne livmor og eggestokker pga forstadiet til kreft. Jeg kom igjen etter 1,5 år for sjekk av vagina, og trodde han hadde forberedt seg via epikrisen fra Ahus. Han hadde ikke lest et ord, beklaget ikke, og var overhodet IKKE empatisk, snakk om arroganse :( Jeg jobber på Radiumhospitalet, og har sett nok skjebner som kunne vært meg selv dessverre. Så fin en annen med ønske og vilje om å gjøre deg VEL!

Dyktig lege

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Var hos Halvor Bakke Melby for første gang. Hadde lest noen vurderinger her så grudde meg litt.
Det var det ikke noe grunn til 😊
Halvor Bakke Melby er en dyktig, informativ og effektiv lege.
Følte meg veldig godt ivaretatt.
Jeg ønsker definitivt å bruke Halvor Bakke Melby som gynekolog i fremtiden.