Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

Ikke bra!

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Dårlig mottakelse og følte meg ikke godt ivaretatt! Fikk inntrykk av at han egentlig ikke var tilstede. Sur og skjønte ikke hvorfor jeg var henvist dit. Rask undersøkelse med null fokus på ivaretakelse av pasienten som er der. Aldri igjen!

Forferdelig

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Det var en forferdelig opplevelse for meg hos denne legen. Han var fullstendig hensynsløs, hardhendt og uvillig til å svare på spørsmål. Da jeg sa rett ut at jeg følte ubehag, virket det heller ikke som han brydde seg noe særlig. Jeg opplevde han som så voldsom, arrogant og spydig at jeg gikk gråtende ut av kontoret hans. Kommer aldri tilbake, og vil strekt fraråde denne legen.

Rolig og effektiv

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Jeg har vært hos Halvor Bakke Melby, og ble godt ivaretatt. Han er rask og hele undersøkelsen, samt innsetting av hormonspiral gikk uten problemer. Det er ikke noe småprating, men det er helt greit. Kan anbefales.

God ivaretakelse.

Lege: Hilde Sundhagen Skrevet

Selv om Sundhagen alltid er forsinket med hensyn til avtalt time er jeg meget godt fornøyd med diagnostikk og behandling.

Total mangel på empati

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Jeg bestilte time for å bytte hormonspiral til kobberspiral (etter å ha vært i konsultasjon hos en privat gynekolog jeg stoler på, som dessverre ikke kunne foreta det selv på det tidspunktet). Jeg forklarte til Melbye at de små hormondosene i hormonspiralen har en innvirkning på meg (humør, depresjon, vektøkning, uregelmessige blødninger, hårvekst) og ønsker å gå for hormonfri spiral. Dette gjorde ham brydd og han svarte raskt at det synes han hørtes unødvendig ut og at det skal MYE til for å merke virkningene av hormonene i blodet (vel, det gjør jeg). Så ga han meg en setning om kobberspiral og ba meg ta av meg og så sette meg i stolen. Han gjorde en undersøkelse, forklarte INGENTING om hva han kom til å gjøre, null advarsel. Jeg pustet dypt og rolig, slik jeg fikk beskjed om forrige gang jeg satt inn spiral (hos en annen lege) og da sa han stramt: pust vanlig, hvis du puster sånn som nå, så begynner du å hyperventilere. Jeg fikk sjokk av måten han snakket til meg på, da jeg tydeligvis lå med smerter. Så sa han: nå, på 1,2,3, så hoster du. Jeg oppfattet nesten ikke hva han ba meg om, og forstod det heller ikke. Han nappet ut spiralen og sa at "nå skal jeg sjekke om det ser greit ut". Det gjorde han, også satte han inn den nye - uten noe mer forvarsel.

"Timen" varte i 12 minutter, og det var hun i telefonskranken som ba meg om å sette meg ned og ta et glass vann, for hun så hvor uvel jeg var.

Halvor Bakke Melbye sikkert kunnskapsrik, men tydeligvis ikke oppdatert på virkninger av hormoner (hvordan er det mulig når man er gynekolog?!) og altfor uempatisk og røff. Dette var en smertefull, vond og kald opplevelse av en situasjon for en kvinne som er i et sårbart øyeblikk. Jeg kommer garantert til å bytte ham, og til og med betale 4-dobbelt av prisen for å gå til en privatlege jeg stoler på og jeg føler tar hånd om meg. Anbefaler ikke Melbye til noen kvinner, og spesielt ikke unge kvinner som kan bli preget av en slik opplevelse for resten av livet!