Lillestrømgynekologene AS

Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrømgynekologene AS

Følte meg sett og ivaretatt

Lege: Gun Lisbet Opheim Skrevet

Imøtekommende, følte meg godt ivaretatt. Hun lyttet og følte meg sett og forstått. Virkelig positiv opplevelse.

Dyktig!

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Jeg holdt på å avbestille pga mange dårlige anmeldelser. Var veldig skeptisk, men ble overtalt til å beholde timen av de på sentralbordet. Jeg ble veldig positivt overrasket. Han var veldig hyggelig, lyttende og dyktig. Forklarte veldig godt det jeg trengte å vite om undersøkelsen og behandling videre. Kommer til å fortsette å gå til denne gynekologen.

Trygg, kunnskapsrik og effektiv

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Gynekologen gikk igjennom hva som skulle sjekkes utifra henvisning/tidligere besøk. Jeg ytret ønske om en undersøkelse det ikke var satt av tid til og som krever både blodprøver og papirarbeid for gynekologen. Dette tok han på strak arm.. og så effektiv som han var! Alle papirer ble fylt ut, bestilling av blodprøver, undersøkelse og alt som hørte med! Det sparte meg for 6 mnd ventetid og ny undersøkelse! Han forklarte alt hele veien. Super fornøyd!

Fokusert og engasjert

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Jeg synes Halvor Bakke Melbye virket som en engasjert og fokusert lege. Det gjorde meg trygg som pasient.
Selve undersøkelsen var akkurat så ubehagelig som den pleier å være, verken mer eller mindre.
Han tok seg tid til å forklare grundig.
Jeg håper jeg kan beholde ham som min gynekolog i mange år.

Rullebånd

Lege: Halvor Bakke Melbye Skrevet

Han var forsinket og jeg følte veldig på at han hadde dårlig tid.

Jeg satte meg ned for en konsultasjon. «Du skal sjekkes for xxxx stemmer det? Ja, kle av deg og sett deg i stolen.» Det var hele konsultasjonen hvis det kan kalles for det..

Mens jeg kledde av meg så fortalte jeg om den andre grunnen for mitt besøk som var uregelmessig/hyppig mens fordi det ble ikke nevnt i «konsultasjonen». Og jeg måtte selv ta det opp igjen etter undersøkelsen. Han hadde ikke svar på det, og virket ikke interessert i å finne ut av det heller.

Hele oppholdet mitt hos han tok 5 min. Når det er en så intim undersøkelse, og man fremdeles står igjen med ubesvarte spørsmål, så går man ikke ut derfra med en følelse av å være godt ivaretatt. Men for all del. Virket dyktig. Og selve undersøkelsen gikk veldig fint.