Gynekolog - Kristiansand sentrum

Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Gynekolog - Kristiansand sentrum

Kompetent, imøtekommende, effektiv

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Sørensen lyttet til problemene, undersøkte grundig, forklarte underveis. Fikk inntrykk av at han var meget kompetent med lang erfaring. Ingen kritikk å komme med.

Rask, dyktig og betryggende

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Hadde det vanskelig pga flere blødninger i tidlig svangerskap. Han forklarte problemet (hvilket andre ikke gjorde) som ga meg ro og trygghet. Rask vennlig og dyktig! Tok tak i flere problemstillinger selv om jeg kom på øyeblikkelig hjelp time!

Dyktig gynekolog

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Ble henvist hit av fastlege på grunn av mistanke om PCOS. Følte jeg ble ivaretatt under besøkene. Rolig og forsiktig under undersøkelse, forklarer i forkant hva som skal skje.
Gir god informasjon og fremstår som empatisk. Var forståelsesfull og hadde respekt for at jeg ikke ønsket å etterkomme hans råd om å begynne på ny type prevensjon.
Den flinkeste gynekologen jeg har vært hos!

Godt ivaretatt

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Vært her to ganger for ultralyd. Følte meg trygg og ivaretatt. Han hadde god tid og var nøyaktig. Følte jeg virkelig kunne stole på han. Forklarte mye under hele ultralyden og svarte godt på alt vi hadde av spørsmål. Drar med enn gjerne tilbake!

Dyktig

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Han hadde «sommerjobb» på ssk sommeren 2016 og utførte keisersnitt på meg. Hadde en veldig god opplevelse i forhold til informasjon i forkant og etterkant. Han tok hensyn til mine meninger og jeg følte meg ivaretatt! En annen (egentlig helt uvesentlig) ting er at arret mitt nesten ikke kan ses, så fastlegen min har også vært meget imponert over den jobben han gjorde!