Christian Hoyer-Sørensen

Christian Hoyer-Sørensen

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1999

Christian Hoyer-Sørensen Telefonnummer38 10 26 0038 10 26 ...
Vestre Strandgate 42 Kristiansand 4612 Kristiansand S
Christian Hoyer-Sørensen er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Christian Hoyer-Sørensen

Empatisk og veldig trygg

Klinikk: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Gikk til han da jeg prøvde å bli gravid. Han gikk sammen med oss i alt. Var hele tiden veldig trygg på alt og flink til å betrygge meg, da jeg følte det ikke gikk. Sitter i dag med ei nydelig jente på 3.5 år. Så takk Chrstian.

Kompetent, imøtekommende, effektiv

Klinikk: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Sørensen lyttet til problemene, undersøkte grundig, forklarte underveis. Fikk inntrykk av at han var meget kompetent med lang erfaring. Ingen kritikk å komme med.

Rask, dyktig og betryggende

Klinikk: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Hadde det vanskelig pga flere blødninger i tidlig svangerskap. Han forklarte problemet (hvilket andre ikke gjorde) som ga meg ro og trygghet. Rask vennlig og dyktig! Tok tak i flere problemstillinger selv om jeg kom på øyeblikkelig hjelp time!

Dyktig gynekolog

Klinikk: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Ble henvist hit av fastlege på grunn av mistanke om PCOS. Følte jeg ble ivaretatt under besøkene. Rolig og forsiktig under undersøkelse, forklarer i forkant hva som skal skje.
Gir god informasjon og fremstår som empatisk. Var forståelsesfull og hadde respekt for at jeg ikke ønsket å etterkomme hans råd om å begynne på ny type prevensjon.
Den flinkeste gynekologen jeg har vært hos!

Godt ivaretatt

Klinikk: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Vært her to ganger for ultralyd. Følte meg trygg og ivaretatt. Han hadde god tid og var nøyaktig. Følte jeg virkelig kunne stole på han. Forklarte mye under hele ultralyden og svarte godt på alt vi hadde av spørsmål. Drar med enn gjerne tilbake!