Oslo City Legesenter AS

Tlf: 21 08 01 01 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Meget dyktig

Lege: Linda Johansen Skrevet

Møtte meg veldig profesjonelt, og tok mine problemer på alvor. Fikk grundig undersøkelse og informasjon underveis. Bra oppfølging i ettertid. Anbefales på det varmeste.

Maria

Anbefales!

Lege: Aage Huseby Skrevet

Behagelig, lyttende og faglig dyktig lege, forsiktig i undersøkelsen og forklarer underveis. Anbefales!

Skuffende

Lege: Linda Johansen Skrevet

Hørte dessverre ikke på mye av det jeg sa. Virket uinteressert, kom ikke med mulige forklaringer på det jeg spurte om. Fremstod som hun ville ha meg ut fortest mulig.

Utrolig dårlig opplevelse

Lege: Linda Johansen Skrevet

Anbefales overhodet ikke. Føler ikke jeg ble undersøkt grundig, det hele var overstått på 5 minutter. Hun var dessuten svært nedlatende.

En lege som gir deg nok tid

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

For første gang får jeg den tiden jeg trenger hos legen og ikke "inn og ut etter 5 minutter". Dr. Mantaka er hyggelig, grundig i jobben sin og gir meg den hjelpen og oppfølgingen som jeg trenger. Kan absolutt anbefales.

Svært dyktig og omsorgsfull

Lege: Aage Huseby Skrevet

Aage Huseby er en svært dyktig gynekolog. Han er behagelig, forklarer underveis i undersøkelsen, svarer på alle spørsmål og viser stor respekt for meg som pasient. Kan anbefales !

Rask og flink

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer med Dr. Mantaka.
Fikk fjernet ca 30-35 føflekkhudfolder under armene.
Gruet meg i flere år for dette, men i løpet av 20-30 minutter, var alle borte.
Prisen var faktisk under halve prisen, av hva jeg trodde det skulle bli.

Dyktig og veldig hyggelig

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Hun virker veldig kunnskapsrik og møter mine spørsmål med grundige og gode forklaringer. Hun tar seg god tid, virker oppriktig engasjert i min helse, og er veldig trivelig og tillitsvekkende som person

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Dr. Panagiota Mantaka er grundig i jobben sin, imøtekommende og hyggelig. Siden første timen jeg hadde hos henne er jeg blitt fulgt opp godt, både ansikt til ansikt og per telefon. Hun forklarer detaljert hva diagnosen er, behandlingsmuligheter og andre tips og triks som kan hjelpe. Må si det var utrolig deilig å endelig komme til en lege som lytter og finner en løsning på problemet, og ikke bare sender deg videre. Absolutt verdt de ekstra kronene. Tusen takk.

Kanskje flink

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Dr. Mantaka er kanskje flink lege men jeg fikk ikke vite det.
Jeg har fått timen hos henne og når jeg kom til Oslo city legesenter AS ble jeg informert at de ikke finner meg i systemet.
Da ble jeg spurt foran hele venterommet hva min legetimen gjelder for å prøve å avtale med legen om hun har tid for meg.
Veldig uprofesjonell helsepersoner!!!
Jeg kom pga av mistanke om kreft...

Fantastisk dyktig og hyggelig mann

Lege: Aage Huseby Skrevet

Huseby fulgte meg opp gjennom tvillingsvangerskap. Han er en lege som gir tillit, er svært dyktig og som bryr seg om sine pasienter. Jeg kunne ikke fått bedre oppfølging.

Veldig flink og dyktig lege

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Dr.Patty er den beste legen jeg har hatt. Hun ønsker alltid det beste for pasientene hennes og gjør alt for at pasienten hennes skal bli fornøyd. Uten Dr.Patty vet jeg virkelig ikke hva jeg hadde gjort. Hun har hjulpet meg masse og er rett og slett en dyktig lege. Jeg anbefaler Dr.Patty på det sterkeste etter min egen erfaring hos henne. Dr,Patty er uten tvil den ENESTE hudlegen jeg kommer til å dra til, fordi ingen andre enn hun har klart og hjelpe meg.

Fantastisk gynekolog

Lege: Aage Huseby Skrevet

Aage Huseby er den desidert beste gynekologen jeg har vært hos.
Han er mild, forsiktig, lyttende, flink til å forklare, virker faglig dyktig og er flink til å berolige.
Han er effektiv og svært dyktig i jobben sin. Han forteller hva han gjør mens han undersøker.
Anbefales på det sterkeste!

Den beste legen og gynekolog

Lege: Aage Huseby Skrevet

Veldig varm forståelsesfull lege!
Han tar deg på alvor og lytter.
Kan virkelig anbefales!
Hos denne legen følte jeg meg trygg og ivaretatt.
Tok alle undersøkelser og henviste videre med en gang.
Kort ventetid og god oppfølging.

Fantastisk flink hudlege!

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Fantastisk flink hudlege. Hun tar seg god tid til å lytte, bryr seg om pasienten, og finner behandling etter hva som passer pasienten best. Hun ser nøye på huden og forklarer hva hun finner. Deretter anbefaler hun en behandling, og hvor lenge den skal forgå og hvordan, og hva som gjøres om denne behandlingen ikke funker. Hun gir deg også visittkortet sitt, så du kan ringe henne når som hest hvis du lurer på noe. Verdens søteste og beste hudlege - fast kunde heretter!

Profesjonell og grundig

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Jeg har bare hatt positive erfaringer med Dr. Mantaka. Hun er hyggelig, grundig og opptatt av å forklare hva som er i veien og hva hun gjør.

Profesjonell og flink lege

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Veldig flink og imøtekommende lege fra første time. Har blitt fulgt opp veldig godt hele veien.
Har masse kunnskap og lytter til pasienten.

Enestående

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Helt fra mitt første besøk opplevde jeg Dr. P. Mantaka som svært kunnskapsrik og imøtekommende. Hun fremstod også som svært informativ og service innstilt. Viktigst var likevel resultatene jeg opplevde ved å følge hennes råd og medisinering. Helt enestående. Hennes faglige trygghet gjør at jeg anbefaler Dr. P. Mantaka på det sterkeste.

blir ikke å dra dit flere ganger

Lege: Linda Johansen Skrevet

harhendt og lite fintfølende. Ellers grei. fikk vite mer om tilstanden når jeg spurte. Fikk tilbud om prøver som bør tas regelmessig, som jo er bra.

Flink, grundig, informativ og vennlig.

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Hun er en erfaren og kunnskapsrik lege som er imøtekommende og flink til å lytte. Hun utfører eventuelle inngrep på ytterst skånsom måte og gir deg alltid god informasjon og oppfølging.
Anbefales!