Oslo City Legesenter AS

Telefonnummer21 08 01 0121 08 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stenersgata 1 0050 Oslo

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Erfaren og lyttende

Lege: Linda Johansen Skrevet

Jeg har vært hos Linda flere ganger. Hun tok nok tid til å ta undersøkelse på problemet mitt. Jeg fikk hjelp av henne! Kan anbefales!

Absolutt anbefales ikke

Fikk blødning.
Bestilte time og fikk samme dag.
Hun undersøkte meg og sa at barne har væske i hodet.
Jeg ble videre henvist til Ullevål.
Det stemte ikke i det hele tatt. Grunn for blødning var koagulasjon som gikk bort.
Jeg fikk nesten depresjon mens jeg ventet på neste undersøkelse.
Absolutt ikke dra til henne. Kan ikke jobben sin!

Følte meg ivaretatt.

Lege: Aage Huseby Skrevet

Dr Huseby var som jeg tenkte en fantastisk flink og koselig gynekolog.. Følte meg avslappet og tatt vare på fra første stund. Så mitt møte reddet min jul.. Kan virkelig anbefale Dr Huseby av hele mitt hjerte ♥ hilsen en veldig glad pasient

Erfaren, nøye og hyggelig !

Lege: Linda Johansen Skrevet

Vår andre gang på ultralyd hos denne gynekologen. Rolig, blid og sympatisk . Tok seg god tid - nøye gjennomgang ved ultralyd i uke 12. Hun kan absolutt anbefales!

Jeg fraråder alle å besøke henne

Lege: Linda Johansen Skrevet

Jeg skulle på tidlig ultralyd til henne da jeg var bekymret for barnet i magen min. Det var en undersøkelse rett og slett fort bli beroliget. Måten jeg ble tatt i mot er helt forkastelig. Null forståelse og empati. Fikk inntrykk av at hun synes jeg var hysterisk som var der. Jeg fraråder alle å dra dit.