Oslo City Legesenter AS

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Forståelsesfull, trygg, proffesjonell

Lege: Linda Johansen Skrevet

10/10! Forståelsesfull, trygg, proffesjonell, serviceinnstilt. Hatt en god opplevelse med Linda og anbefaler henne ved spiral/celleprøve.

Kunnskapsrik å trygg

Lege: Aage Huseby Skrevet

Åge er kanskje den flinkeste legen jeg har møtt. Han møter deg alltid med ett smil, alltid tolmodig å har tonnevis med erfaring. Han kjenner godt til legemiljøet i Oslo å vet hvor og hvem han skal henvise deg til hvis nødvendig. Empatisk og flink til å lytte. Møter deg- å ser deg der du er. Omsorgsfull og tillitsvekkende.

Trygg og flink gynekolog!

Lege: Linda Johansen Skrevet

Opplevde å bli sett og hørt og fikk god utredning:) undersøkelsen gikk fort og er svært fornøyd med hvordan jeg ble tatt imot av både gynekologen og helsesekretærer. Verdt pengene!

Veldig fornøyd

Lege: Linda Johansen Skrevet

I found my Doctor!!!! She listens, she's precise and she will give you the best treatments and advices.

Trygg og imøtekommende

Lege: Tony Ho Skrevet

Dr. Ho lyttet til problemstillingen min og gjorde en ordentlig utredning av meg, samt la en plan for veien videre. Følte meg godt ivaretatt og ikke minst tatt på alvor. Tok også hensyn til det psykososiale aspektet som jeg ofte opplever at ikke blir ivaretatt. Absolutt en lege jeg vil anbefale.