Oslo City Legesenter AS

Tlf: 21 08 01 01 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Tipp topp:)

Lege: Linda Johansen Skrevet

Veldig hyggelig og svarte på akkurat det vi trengte å vite, og litt til. Kan kanskje virke litt kald for det utrente øyet, men skikkelig trivelig dame. Anbefales!

Veldig fornøyd

Lege: Linda Johansen Skrevet

Har brukt Linda i flere år nå. Alltid like profesjonell og hyggelig. Rett på sak, men tar alle problemer like alvorlig og hører på deg. Føler meg sett og ivaretatt.

Dyrt og skuffende

Lege: Linda Johansen Skrevet

Gikk til Oslo city legesenter for å få tatt celleprøve, fikk brev tilbake om at prøven ikke kunne bedømmes pga lite celler og mye gel og blod i prøven. I brevet ble jeg bedt om å ta kontakt for å ta en ny prøve, regnet selvfølgelig med at dette ville være gratis, men viste seg at jeg måtte betale for den nye prøven også. Helt uaktuelt å betale to ganger for den samme prøven.

Lite hensynsfull

Lege: Linda Johansen Skrevet

Anbefales ikke. Brå og lite hensynsfull. Fikk ikke forklart ordentlig hva diagnosen betydde og hele konsultasjonen var stressende.

Meget dyktig

Lege: Linda Johansen Skrevet

Møtte meg veldig profesjonelt, og tok mine problemer på alvor. Fikk grundig undersøkelse og informasjon underveis. Bra oppfølging i ettertid. Anbefales på det varmeste.

Maria