Oslo City Legesenter AS

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Veldig bra!

Lege: Linda Johansen Skrevet

Linda er interessert, nøye og oser av trygghet når hun tar imot deg. I tillegg er hun dyktig.

Man føler seg sett og ivaretatt.

Anbefales!

Hyggelig og flink lege

Lege: Linda Johansen Skrevet

Veldig fornøyd med Linda. Lege som tar seg god tid til å forklare samtidig som hun er effektiv. Har benyttet meg både av standard gynekologisk undersøkelse og tidlig ultralyd hos hun og har blitt behandlet med verdighet alle gangene.

Trygt og behagelig

Lege: Linda Johansen Skrevet

Jeg har gått til Linda Johansen i mange år og er veldig fornøyd med behandling og oppfølging. Har anbefalt henne til alle venninnene mine. Hun er en meget behagelig og dyktig gynekolog!

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Som pasient(og sykepleier) opplevde jeg høy grad av trygghet og sikkerhet i møte med klinikk og hudlege med hensyn til coronavirus i disse tider. Og ikke minst en lege som var svært grundig, ga god faglig informasjon og var veldig tillitsvekkende, hyggelig og kunne løse mitt problem. En god opplevelse.

blid og imøtekommende. har en ro over deg.

Lege: Tony Ho Skrevet

Han lytter, kommer med input der han mener det trengs uten å bryte samtalen. finner alltid de rette tingene å si og rett behandling.

Jeg kjører fra utenfor Oslo, til sentrum bare for å komme til den beste legen jeg har vært borti. Han er tilgjengelig, ved prøvesvar osv.

har anbefalt han til de som har lurt på hvor finner en fantastisk lege.

høyst anbefalt.

10/10