Oslo City Legesenter AS

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Aage Huseby Skrevet

Vil virkelig anbefale Aage Huseby, han er svært flink, hyggelig og tar pasienten på alvor. Var også lett å få time og god kommunikasjon.

Ultralyd graviditet

Lege: Linda Johansen Skrevet

Linda tok oss imot på en hyggelig og profesjonell måte. Hun fremstår som faglig dyktig og beskrev muntlig alt hun så mens hun pekte for oss på ultralydskjermen. Undersøkelsen var effektiv og uten masse koseprat, men likevel med det som opplevdes som ektefølt engasjement for den lille i magen, som vi selv var så spente på å få se for alle første gang. Vi kunne ikke vært mer fornøyde med besøket vårt hos Linda :)

Lege: Tony Ho Skrevet

Tony er den beste legen jeg har haft. Han lytter på deg, han følger opp prøvesvar og forsøker virkelige å finne en løsning. Han har hjulpet meg med alt, remisser og forklarer på en bra måte hvorfor ting er. Har ikke haft et slikt opplevelse med noen annan lege jeg har haft. Veldig kompetent. Rekommenderas.

Engasjert, kunnskapsrik

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Patty Mantaka er engasjert i faget sitt. Hun forklarer diagnose og behandling tydelig, både muntlig og ofte på ark som jeg får med meg. Hun gir gode råd for stell av hud for å forhindre tilbakefall.

Lang ventetid

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Måtte vente i 20 minutter på overtid før vi endelig kom inn til vår avtalte time. Det positive var at vi fikk 300 kr i avslag.