Oslo City Legesenter AS

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Trygg, kunnskapsrik og behagelig

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Patty er en lege som tar hensyn til meg. Hun forsikrer seg hele tiden om at jeg har det bra, under hele behandlingen. Patty er en hudlege som jeg virkelig anbefaler.

Hyggelig og trygg

Lege: Linda Johansen Skrevet

Første gang jeg har vært hos denne gynekologen. Prøver som ble tatt gikk kjapt. Følte meg trygg og ivaretatt.

Trygg og vennlig

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Hyggelig, meget behagelig og profesjonell. Følte meg godt ivaretatt og hun informerte godt under behandlingen. Anbefales på det varmeste!

Hyggelig og informativ ultralyd

Lege: Linda Johansen Skrevet

Anbefaler Linda for tidlig ultralyd i svangerskap! Hun forklarer masse av hva man kan se på skjermen og svarer på alt man lurer på. Fikk mye informasjon av Linda, sammenlignet med andre vi har vært på ultralyd til.

Kunnskapsrik og behagelig

Lege: Linda Johansen Skrevet

Jeg anbefaler Linda Johansen på det varmeste. Hun er effektiv, samt meget nøye. Hun har mye kunnskap og jeg føler meg trygg når jeg er hos henne. Hun er veldig flink til å forklare problemet/diagnosen/eller hva det måtte være. Hun stiller også spørsmål som gjør at jeg føler meg ivaretatt. Hun gir gode råd om videre behandling og hun er tydelig, slik at det aldri er tvil hos meg om hvordan jeg skal forholde meg til resepter/medisiner osv.