Oslo City Legesenter AS

Stenersgata 1 0050 Oslo

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Veldig flink og dyktig lege

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Dr.Patty er den beste legen jeg har hatt. Hun ønsker alltid det beste for pasientene hennes og gjør alt for at pasienten hennes skal bli fornøyd. Uten Dr.Patty vet jeg virkelig ikke hva jeg hadde gjort. Hun har hjulpet meg masse og er rett og slett en dyktig lege. Jeg anbefaler Dr.Patty på det sterkeste etter min egen erfaring hos henne. Dr,Patty er uten tvil den ENESTE hudlegen jeg kommer til å dra til, fordi ingen andre enn hun har klart og hjelpe meg.

Fantastisk gynekolog

Lege: Aage Huseby Skrevet

Aage Huseby er den desidert beste gynekologen jeg har vært hos.
Han er mild, forsiktig, lyttende, flink til å forklare, virker faglig dyktig og er flink til å berolige.
Han er effektiv og svært dyktig i jobben sin. Han forteller hva han gjør mens han undersøker.
Anbefales på det sterkeste!

Den beste legen og gynekolog

Lege: Aage Huseby Skrevet

Veldig varm forståelsesfull lege!
Han tar deg på alvor og lytter.
Kan virkelig anbefales!
Hos denne legen følte jeg meg trygg og ivaretatt.
Tok alle undersøkelser og henviste videre med en gang.
Kort ventetid og god oppfølging.

Fantastisk flink hudlege!

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Fantastisk flink hudlege. Hun tar seg god tid til å lytte, bryr seg om pasienten, og finner behandling etter hva som passer pasienten best. Hun ser nøye på huden og forklarer hva hun finner. Deretter anbefaler hun en behandling, og hvor lenge den skal forgå og hvordan, og hva som gjøres om denne behandlingen ikke funker. Hun gir deg også visittkortet sitt, så du kan ringe henne når som hest hvis du lurer på noe. Verdens søteste og beste hudlege - fast kunde heretter!

Profesjonell og grundig

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Jeg har bare hatt positive erfaringer med Dr. Mantaka. Hun er hyggelig, grundig og opptatt av å forklare hva som er i veien og hva hun gjør.