Oslo City Legesenter AS

Stenersgata 1
0050 Oslo

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Den beste legen og gynekolog

Lege: Aage Huseby Skrevet

Veldig varm forståelsesfull lege!
Han tar deg på alvor og lytter.
Kan virkelig anbefales!
Hos denne legen følte jeg meg trygg og ivaretatt.
Tok alle undersøkelser og henviste videre med en gang.
Kort ventetid og god oppfølging.

Fantastisk flink hudlege!

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Fantastisk flink hudlege. Hun tar seg god tid til å lytte, bryr seg om pasienten, og finner behandling etter hva som passer pasienten best. Hun ser nøye på huden og forklarer hva hun finner. Deretter anbefaler hun en behandling, og hvor lenge den skal forgå og hvordan, og hva som gjøres om denne behandlingen ikke funker. Hun gir deg også visittkortet sitt, så du kan ringe henne når som hest hvis du lurer på noe. Verdens søteste og beste hudlege - fast kunde heretter!

Profesjonell og grundig

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Jeg har bare hatt positive erfaringer med Dr. Mantaka. Hun er hyggelig, grundig og opptatt av å forklare hva som er i veien og hva hun gjør.

Profesjonell og flink lege

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Veldig flink og imøtekommende lege fra første time. Har blitt fulgt opp veldig godt hele veien.
Har masse kunnskap og lytter til pasienten.

Enestående

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Helt fra mitt første besøk opplevde jeg Dr. P. Mantaka som svært kunnskapsrik og imøtekommende. Hun fremstod også som svært informativ og service innstilt. Viktigst var likevel resultatene jeg opplevde ved å følge hennes råd og medisinering. Helt enestående. Hennes faglige trygghet gjør at jeg anbefaler Dr. P. Mantaka på det sterkeste.