Oslo City Legesenter AS

Telefonnummer21 08 01 0121 08 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stenersgata 1 0050 Oslo

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Savner å bli ivaretatt

Lege: Linda Johansen Skrevet

Jeg var inne i fem minutter (til kr 1200). Legen virket ikke interessert, og stilte mange spørsmål på en gang for å bli fortest mulig ferdig. Jeg følte meg som jeg satt på et samlebånd og var til bry. Lite imøtekommende og ivaretagende. Jeg kommer ikke tilbake.

Trygg og profesjonell

Lege: Aage Huseby Skrevet

Jeg har vært hos Aage Huseby tre ganger nå og er svært fornøyd. Han er rolig, trygg, profesjonell og empatisk. Han har fulgt meg gjennom oppturer og nedturer, og har vært en god støtte. Anbefales på det sterkeste.

Absolutt fornøyd

Lege: Linda Johansen Skrevet

Veldig fornøyd med legen. Fikk den hjelpen jeg trengte. Følte meg forstått og trygg. Absolutt anbefaler!

Rask og effektiv

Lege: Linda Johansen Skrevet

Jeg om samboer var på tidlig ultralyd i dag og kan bekrefte «samlebånd» inntrykk som tidligere nevnt. Derimot så ga hun konkret info, var hyggelig og imøtekommende på spørsmål. Fikk verken «mer eller mindre». Ikke hun vi har lyst å ha videre for tettere personlig oppfølgning, men en grei første ultralyd med bilder og hjerterytme.

Skuffende

Lege: Linda Johansen Skrevet

Får en følelse av samlebånd. Hele undersøkelsen tok under 2 min. Hun er hardhendt og forklarer lite om fremgangsmåten. Mumler, og får en følelse på at hun bare vil bli fort ferdig.