Oslo City Legesenter AS

Siste vurderinger av Oslo City Legesenter AS

Kunnskapsrikt og trygg

Lege: Panagiota Mantaka Skrevet

Panagiota Mantaka viste både stor kunnskap og trygghet i sin diagnose og behandling. Samtidig var hun meget hyggelig og omsorgsfull. Min beste anbefaling!

Anbefales

Lege: Aage Huseby Skrevet

Han tog mina problem på allvar och lyssnade. Efter varit fram och tillbaka hos läkare i nästan 1 år så fick jag hjälp direkt. Prisen var också billigare än andra privata gynekologer. Tack!

Alltid fornøyd!

Lege: Linda Johansen Skrevet

Hver gang er jeg hos henne føler jeg meg trygg og vet at hun er veldig nøye. Hun tar nødvendige tester hvis noe er mistenkelig. Testresultatene kommer hjemme med resept for medisinene hvis det trenges. Alltid går til henne!

ANBEFALES!!!

Lege: Linda Johansen Skrevet

Jeg gikk til Linda Johansen for symptomer, smerter og plager som ikke har blitt tatt på alvor/utredet av fastlege. Hun fant ut hva som var årsaken, og det har betydd alt for min hverdag. Hun tok meg seriøst, har høy faglig kompetanse og er en lege som ser pasientene sine!
Utredning og behandling har gått fort, og jeg har hele tiden blitt oppdatert og informert. Jeg kan ikke annet enn å si takk til denne legen!
Man betaler litt ekstra hos Oslo City legesenter, men man møtes av vennlige, profesjonelle og kunnskapsrike personer som virkelig vil hjelpe!!
TUSEN TAKK!!

Trygg og hyggelig lege

Lege: Aage Huseby Skrevet

Dr Huseby var hyggelig og imøtekommende på min konsultasjon. Han virket faglig flink og trygg, og var også profesjonell og oppmuntrende. Jeg drar gjerne til han igjen!