Gyn Kongsberg

Myntgt. 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av Gyn Kongsberg

Svært misfornøyd

Lege: Kolbjørn Kasin Skrevet

Svært misfornøyd. Har nå vært der to ganger. Den første gangen jeg var der fikk jeg ikke hjelp med problemet, og denne gangen ble jeg anbefalt å slanke meg, fordi jeg i følge han hadde for mye fett på lårene og hoftene.
Han kan fagfeltet sitt, og denne gangen fikk jeg svar på det jeg lurte på, men jeg opplevde denne kommentaren som unødvendig og uprofesjonelt.

Super

Lege: Kolbjørn Kasin Skrevet

Helt super rett og slett. Forklarer ting godt og har tid til deg. Har gir råd og er rolig og behagelig.

Fantastisk gynekolog

Lege: Kolbjørn Kasin Skrevet

Flott gynekolog som klarte å få meg trygg i en ellers ubekvem situasjon. Forklarer godt underveis for å trygge, er rolig og viser at han tar seg tid til pasientene sine.

Systematisk positivt inntrykk over mange år

Lege: Kolbjørn Kasin Skrevet

Et åpenbart valg for meg - tar seg tid til å forklare og vurdere alternativer. Effektiv uten å virke travel, hyggelig og hensynsfull.

Beste legen noensinne!

Lege: Kolbjørn Kasin Skrevet

Dr.Kasin er den beste legen jeg har hatt. Han er dyktig, forsiktig, forståelsesfull, høflig og hyggelig. Han tar seg tid til pasienten og forklarer ting på en forståelig måte. Han er forsiktig under undersøkelsen og forklarer underveis hva han gjør og hva han ser. Har lang reisevei for å komme til Dr.Kasin, men ville ikke byttet han for noen andre.