Kirkeparken Spesialistpraksis

Bryggeriveien 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Kirkeparken Spesialistpraksis

Føler meg godt ivaretatt

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Første gang hos Dr Karsin idag. Gruet meg veldig etter å ha lest andres vurderinger. Men jeg ble godt tatt i mot, hun var forklarende, imøtekommende og empatisk. Henne vil jeg bruke igjen!

Ikke helt topp

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Veldig rotete og rare lokaler. Følte ting ikke var på stell. Hardhendt og lite snakkesalig dame. Rotete lokale som føltes urenslig.

Upsetting

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Extremely upsetting experience. To be told in the fist sentence that 'we live in Norway' for requesting to explain my situation in English is an extremely rude start. Answering the phone while I'm trying to explain my problem, then to be told that if I want treatment I should perhaps get it in England and not in Norway? I've never in my life felt so little and talked down at, as I did in this private practice. I would not recommend this doctor to anybody who doesn't feel comfortable talking about medical issues in Norwegian. I understand that not everybody speaks English, however it wasn't an issue on this occasion. I didn't feel that I've been examined thoroughly, I didn't feel confident that I should trust the diagnosis. I only felt that I've been mistreated, embarrassed, belittled, and treated like a despicable human being. I would not wish this experience on anyone. Especially not when you visit a doctor with a sensitive matter that's not easy to discuss.

Bra!

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Veldig fornøyd, gjorde en god jobb og forklarte godt underveis, hadde litt humor og var bare blid og hyggelig.

Veldig fornøyd👌

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Ser mange skriver om hygiene og hvordan hun «er» mot pasient. Jeg er meget nøye på hygiene og finner meg ikke i dårlig behandling. Gruet meg i hele går for å dra hit, pga. disse kommentarene.
Theresia Kasin er dyktig i jobben sin, hun bruker hansker og forklarer underveis.
Jeg følte meg trygg og ivaretatt hele veien.
Ja, hun er direkte (noen kaller det brå) men hvem vil ha en flåsete dame som gynekolog? For min del ville det vært ubehagelig og uprofesjonelt.
Neste gyn-undersøkelse ønsker jeg hos Theresia Kasin!