Din Doktor Maitii Østerberg

Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av Din Doktor Maitii Østerberg

Skuffet

Lege: Maitii Østerberg Skrevet

Jeg ble anbefalt legen av andre som var fornøyd, men opplevde selv å ikke bli hørt. Første konsultasjon koster en del, og det synes jeg er greit, men da forventer jeg å få mer enn 15 minutter på kontoret. I ettertid har det også vært vanskelig å få tak i legen og forstå prøveresultater. Ikke en god opplevelse!

Dyktig og behagelig gynekolog

Lege: Maitii Østerberg Skrevet

Flink gynekolog som jeg fikk anbefalt fordi hun skulle være en dyktig og behagelig gynekolog. Og gjett om hun er!
Jeg er også evig takknemlig for at hun tok en hastetime etter stengetid, så jeg slapp å vente to dager på å vite at alt sto bra til med barnet i magen!
Kommer til å fortsette hos henne så lenge jeg kan. :-)

Super gynekolog

Lege: Maitii Østerberg Skrevet

Fantastisk hyggelig og blid dame, angrer ikke på at jeg byttet over til henne. Hun forklarer alltid hva hun gjør og hvorfor. Man føler seg aldri utilpass i stolen. Ved celleprøver ringer hun alltid personlig og følger deg alltid opp.

Veldig fornøyd.

Lege: Maitii Østerberg Skrevet

Dette er den beste gynekologen jeg har hatt. Hun er veldig nøye og følger opp hvitt det er noe som ikke er helt bra. Hun er flink til å forklare hvilke undersøkelser hun foretar. En veldig behagelig person !!

Seriøs, dyktig og hyggelig.

Lege: Maitii Østerberg Skrevet

Rolig og behagelig lege som tar deg seriøst, flink til å informere og finne løsninger. Kaller automatisk inn til kontroll hvis ønskelig og prøveresultater blir sendt pr. sms.