Elvebredden Gynekologipraksis

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Elvebredden Gynekologipraksis

Følte meg til bry

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Var hos Odrun på min første gynekologiske time noen gang. Prøvde å fortelle henne dette flere ganger, men hun responderte ikke på det. Når jeg stilte spørsmål til hvordan ting fungerte ble jeg møtt med sukk, og jeg følte meg til bry. Hun gjorde antakelser om mitt liv fordi jeg var ung, og hun fikk meg til å føle meg liten og dum. Det var en svært ubehagelig time, og jeg har ikke turt å gå til gynekolog siden.

Smertefult og lite info

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Satt inn spiral hos oddrun. Timen jeg før jeg satt inn spiral, så benektet hun at jeg noen gang kan ha hatt cyster på eggstokkene, og at kirurgene som åpnet magen min, så feil (selv om de tok ultralyd for å se). Så om fordi hun ikke har sett det, så går det ikke ann. Når jeg satt inn spiral så var eneste info jeg fikk, at jeg skulle ta smertestillende før timen. Gjore dette. Når jeg hadde satt inn spiralen og skreket av smerte, så lå jeg der. Fikk ingen videre informasjon. Ingenting. Ikke noe om bruk av sanitærprodukter, prevansjon eller samleie. Fikk ikke bruksamvisningen til spiralen heller (har hørt man skal få den).

Rask og voldsom

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Virker veldig rask under undersøkelsen. Tok utvidet celleprøve og det var ekstremt mye mer smertefullt enn hos hennes kollega Tronstad. Lite informasjon under undersøkelsen. Tok seg litt tid i etterkant og var tilgjengelig på telefon når prøvesvarene kom tilbake.

effektiv

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

hun er rask, effektiv, noen ganger for rask så man føler hun har altfor dårlig tid, noe som er ubehagelig når man gruer seg for gyn prøver, blir enda mer anspent, flink til å følge opp, tar kontakt og svare på spøramål via resepsjonen om nødvendig, hyggelig, blide hjelpsomme kontordamer

Tillitvekkende, vennlig og profesjonell.

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Allerede i resepsjonen blir du godt tatt imot av svært hyggelig personell. Det er enkelt å bestille time, lokalene ligger sentralt til og virket innbydende. Gynekologen tar seg god tid til samtale og er svært vennlig og imøtekommende. Man får virkelig føle på å bli godt ivaretatt. Utstyret på kontoret gjør konsultasjonen grundig (bl.a. ultralyd) og smertefri.