Elvebredden Gynekologipraksis

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Elvebredden Gynekologipraksis

Dårlig opplevelse

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde lest vurderingene av denne gynekologen før jeg hadde gått hos henne, da kunne jeg ha funnet noen andre istedenfor. Kleggetveit hadde en arrogant og nedlatende holdning. Følte meg til bry. Jeg hadde noen spørsmål, men de ble bagatellisert og nesten latterliggjort. Følelse av dårlig tid. Selve GU var unnagjort på 3 minutter. Røff behandling og lite informasjon underveis. Sikkert en dyktig gynekolog faglig, men ikke god til pasientkontakt.
Anbefaler ikke denne gynekologen!

Veldig koselig og imøtekommende

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Opplever henne som en god gynekolog og imøtekommende. Veldig god kjemi mellom oss. Anbefaler henne 👍

Vennlig, behagelig og profesjonell

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Behagelig og vennlig, profesjonell og dyktig. Lytter og er løsningsorientert, foreslår andre løsninger når ting ikke er optimalt. Fremoverlent. Takknemlig for å ha en gynekolog som henne.

En fullkommen dame

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Helt super, og så lett å snakke med. Hun forstod meg fullt ut og gav meg akkurat den hjelpen jeg trengte!

Trygg og god

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i de dårlige opplevelsene som er skrevet om her. Når jeg var inne tok hun seg tid til å forklare hva hun skulle gjøre før jeg satt meg i stolen, også forklarte hun også underveis. Hun var forsiktig, og i tillegg viste til hva hun så på, og forsikret meg underveis at alt så bra ut!

Følte meg trygg, hun hørte på bekymringene mine, og hun svarte godt på alle spørsmålene jeg hadde.