Elvebredden Gynekologipraksis

Tlf: 38 10 66 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Elvebredden Gynekologipraksis

Anbefales på det sterkeste

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Dr. Kristin er fantastisk. Jeg fikk den hjelpen jeg var ute etter og godt det. Hun er grundig i det hun gjør og klar og tydelig i tale der hun forklarer hva hun gjør og hvordan det skal følges opp. Jeg er så glad jeg har funnet en flink lege som også hjalp meg med ting utover det jeg sjøl hadde tatt opp, fordi hun er så oppmerksom. Dr. Kristin får full pott av meg og jeg anbefaler hun på det sterkeste.

Dyktig Gynekolog

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Hun er en dyktig lege,som alltid tar seg tid til og svare på spørsmål.Blid og imøtekommende. Føler meg alltid trygg og ivaretatt når jeg kommer på undersøkelser. Sekretærene er blide og hyggelige. Kan anbefale stedet til andre.

Flinkeste

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Jeg var litt nervøs før, men hun fikk meg til å slappe av. Hun var rolig og behagelig å snakke med. Veldig flink og dyktig. Anbefales virkelig.

Den beste

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

En utrolig dyktig lege som ikke bagatelliserer plager en måtte ha. Gir deg mye støtte om du sliter med barnløshet.

Dyktig, trygg lege

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Dette var en positiv opplevelse! Profesjonell og dyktig lege som kan sine ting. Hun er åpen og klar, og veldig grundig både i samtale og undersøkelse. Jeg følte meg godt ivaretatt og anbefaler henne på det varmeste!

Forståelsesfull lege !

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Kjempekoselig og menneskelig lege! Tok seg tid til meg og samboer ! Definetivt at jeg bestiller time her igjen ! Brydde seg ikke så mye om vekt !

Utrolig hyggelig og dyktig

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Ingen behøver å grue seg, til en time hos denne legen.! Behagelig, dyktig, tar seg tid, ja helt topp på alle måter!

En fantastisk gynekolog.

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Kristin er en tillitsvekkende gynekolog. Jeg følte meg godt ivaretatt, og tatt på alvor som pasient hos henne. Jeg har hatt oppfølging hos henne over lengre tid, og er spesielt imponert over måten hun alltid tok seg god tid, viste faglig dyktighet, hjalp til med å innhente informasjon utenfra og viste meg varme og menneskelighet. Hun er virkelig en strålende lege.

Rolig og behagelig

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Jeg var ikke særlig nervøs før, men hun fikk meg til å slappe av. Hun var rolig og behagelig å snakke med og svarte grundig på alle spørsmålene jeg hadde. Hun forklarte også hagle tiden hva hun gjorde underveis. Hun hadde også en spøkefull tone og vi lo sammen underveis! Anbefales virkelig.

Lite empatisk lege

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Faglig dyktig men uempatisk lege, forventer i det minste at legen ikke er utrivelig når jeg betaler av egen lomme.

Dyktig

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Kristin er utrolig dyktig, flink og forståelsesfull. Hun er et lunt og varmt menneske og jeg sitter alltid igjen med en god følelse etter undersøkelsen hos henne.

meget fornøyd

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Fantastisk flott lege som virkelig ser pasienten. Strekker seg langt for å imøtekomme behov for rask time.

Veldig fornøyd

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Forståesesfull, omsorgsfull, faglig dyktig og effektiv:)

Meget flink

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

En behagelig og oppmerksom lege som virker å bry seg. Har bare godt å si om henne